2026-07-23, 02:07
Medlem
Majsargotts avatar
Jag fick kolla om två tidigare avsnitt för att följa med bättre.
Jag reagerade också på E-B's "Men guuuuuud så roligt, vad underbart!" när Vlasta berättade om hennes och Gorans natt.

Sedan var det en kniv i ryggen..
Citera
2026-07-23, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Vad ni konspirerar. Vlasta kunde valt att vara tyst och att Göran inte ville bada heller och fått honom för sig själv. Eller så var hon bara badsugen!

E-B har snygg figur vilken inte doldes av den vackra bikinin. Varför inte visa upp den på stranden? Vlasta kanske fick bråttom att visa upp sig också
Citera
2026-07-23, 09:19
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Vad ni konspirerar. Vlasta kunde valt att vara tyst och att Göran inte ville bada heller och fått honom för sig själv. Eller så var hon bara badsugen!

Ja det är intressant att analysera.
Hade hon varit tyst så hade hon kanske riskerat att han sade ja till ett dopp, och då hade hon riskerat att det såg ut som att hon ville vara med för att ha koll.
Bara badsugen är inte ett alternativ när två kvinnor slåss om samma man.
Citera
2026-07-23, 21:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Majsargott
Jag fick kolla om två tidigare avsnitt för att följa med bättre.
Jag reagerade också på E-B's "Men guuuuuud så roligt, vad underbart!" när Vlasta berättade om hennes och Gorans natt.

Sedan var det en kniv i ryggen..
Var det inte så att hon grattade Vlasta (hycklande, men det kanske är sånt man säger ) först, när det blev klart att Vlasta och Göran skulle få en natt tillsammans? Kniven i ryggen kom efteråt när Vlasta omständligt berättade hur tätt de legat tillsammans, bla bla bla.
Den ena är ett blötdjur, den andra en hårding.
Citera
2026-07-24, 10:53
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Var det inte så att hon grattade Vlasta (hycklande, men det kanske är sånt man säger ) först, när det blev klart att Vlasta och Göran skulle få en natt tillsammans? Kniven i ryggen kom efteråt när Vlasta omständligt berättade hur tätt de legat tillsammans, bla bla bla.
Den ena är ett blötdjur, den andra en hårding.

Fast hade hon inte sagt något så hade det ju kunnat vändas emot henne också, att hon hade varit sur och så vidare...
Om det hade handlat om en helt annan kvinna och hennes date som hon hade grattat med samma ord så hade ju ingen reagerat.
‘Damned if You Do and Damned If You Don’t’ - fällan helt enkelt.
Citera
2026-07-24, 11:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av krass2014
Fast hade hon inte sagt något så hade det ju kunnat vändas emot henne också, att hon hade varit sur och så vidare...
Om det hade handlat om en helt annan kvinna och hennes date som hon hade grattat med samma ord så hade ju ingen reagerat.
Jodå visst är det så.
Citera
2026-07-24, 13:44
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Är en kvinna intresserad av en man blir andra det också. Psykologi.
Men han klär och för sig snyggt, har en manlig röst. Jag tycker att han ser bra ut.

Tycker du??? 🤣🤣 Jag kan inte, hur jag än kämpar, se ett endaste attraktivt drag hos honom!
Citera
2026-07-24, 13:46
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Kalle
Tack, du skrev vad jag tänkt hela tiden, Göran är väldigt lik Carl-Jan och jag hade inte heller rört honom, oavsett om jag varit kvinna eller - som jag är - man.

Edit: Hade han kunnat lite mer om vin, så hade han haft bättre odds, men fortfarande ingen hunk, är nog för straight för det.

Man eller kvinna, enligt mig bör man komma från en annan planet för att finna honom vara en hunk 🤣
Det är verkligen "Kejsarens nya kläder" all over.
Citera
2026-07-24, 13:48
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krass2014

Fast hela manövern blir ju meningslös om hon sen tittar in i kameran och säger att det är en kniv i ryggen och att Vlasta är en hemsk människa. Då går hon från lite svartsjuk till psykopat.
Citera
2026-07-24, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Tycker du??? 🤣🤣 Jag kan inte, hur jag än kämpar, se ett endaste attraktivt drag hos honom!

Tur att smaken är som baken
Citera
2026-07-24, 15:06
Medlem
krass2014s avatar
Citat:
Fast hela manövern blir ju meningslös om hon sen tittar in i kameran och säger att det är en kniv i ryggen och att Vlasta är en hemsk människa. Då går hon från lite svartsjuk till psykopat.

Ja verkligen, det har du rätt i Det blir lite meningslöst... möjligen att det blev bättre där och då, men vi tittare får ju en annan bild.
Citera
2026-07-24, 15:53
Medlem
Citat:
pratar vi om göran? Han är väl ändå mer attraktiv än t ex. Bo och den galna teatermannen, som jag inte fattar vad rose ser hos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in