2026-07-19, 19:54
Medlem
cosmic_dancers avatar
En av frågorna under den som vanligt väldigt korta och tråkiga frågestund var om hon gjort fillers. Hon skriver nej, skulle hon aldrig göra och ger två adlinks till en lip plumber och en läpppenna.

Så jävla löjligt, syns att hon gjort fillers. En lip plumber kan förvisso göra läpparna lite fylligare men absolut inte så mycket i den storlek Linns läppar är nu. Tittar man på gammla bilder ser man att hon har rätt tunna läppar, eller ja helt vanliga läppar. Jag som har enligt mig väldigt tunna läppar, har använt både plumber och penna för att få lite mer "plut" men det är verkligen inte mycket skillnad. Hon är så inkonsekvent också och kommer inte ihåg sina egna lögner. För en tid sen uppgav hon att det var en tattoo lippliner som gjorde att läpparna såg större ut och som verkigen var bäst för fylligare läppar och nu dessa två.
Citera
2026-07-20, 21:45
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitaminbrist
B får "girl dinner" till middag. Colanappar, chips, en liten klase vindruvor och ett gäng jordgubbar. Visst att föräldrar tar genvägar ibland eftersom de är trötta eller har dåligt med tid men hela hennes tallrik bestod av socker, stärkelse och lite fett från chipsen...

Samma "middag" i afton fast nu är hon väl ensam, fattar inte hur människan kan leva på chips, chark och vindruvor. Förmodligen därför musklerna tynar bort.
Citera
2026-07-21, 01:00
Medlem
Nu har hon vart härinne och läst igen. Hon la upp en story om att folk som hatföljer henne ska sluta med de, och att hon därför gör sitt konto privat 🤭
Citera
2026-07-21, 06:14
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kertbarlsson
Nu har hon vart härinne och läst igen. Hon la upp en story om att folk som hatföljer henne ska sluta med de, och att hon därför gör sitt konto privat 🤭

Hon verkar inte fatta att "vi" är många här som är några av hennes alla "113k" följare. Att hon gör kontot privat hjälper således föga.
Citera
2026-07-21, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kertbarlsson
Låter som slutet på hennes karriär som influenser..privat konto..Det kan inte ge mycket pengar
Citera
2026-07-21, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Låter som slutet på hennes karriär som influenser..privat konto..Det kan inte ge mycket pengar
Tänkte detsamma, KAN man ens vara influencer och tjäna pengar på det med låst konto?!
Citera
2026-07-21, 16:13
Medlem
Citat:

Inte för och låta så, men gör hon ens reklam för något längre? Visst lite Ad-links här och där, och nån enstaka bud har hon visat upp.
Har sett flera influenser göra reklam för t.e.x Rofa design men inte sett Linn göra det.
Tror hon har tappat många uppdrag, inte ens sinful ( de gulliga buttplugen) har man inte sett på ett tag.
Citera
2026-07-21, 19:52
Medlem
Var det inte hon som köpte följare förut?
Citera
2026-07-21, 21:20
Medlem
geek12s avatar
Citat:

Hennes karriär som influenser dog 2025 helt. Nu gör hon sista HLR på sin karriär för att återuppliva den lite halvt till 2027 sen är det godnatt för henne.
Citera
2026-07-21, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Hennes karriär som influenser dog 2025 helt. Nu gör hon sista HLR på sin karriär för att återuppliva den lite halvt till 2027 sen är det godnatt för henne.

Hur menar du att ska klara det till 2027? Hon som är van vid stora pengar o nu inga.
Jag tror ppd var en anledning till att hon ville flytta till Stockholm, där föll en del av korthuset o massor av pengar blödde ut.
Senast redigerad av Finalen15 2026-07-21 kl. 22:15. Anledning: Ångra mig
Citera
2026-07-21, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finalen15
Hur menar du att ska klara det till 2027? Hon som är van vid stora pengar o nu inga.
Jag tror ppd var en anledning till att hon ville flytta till Stockholm, där föll en del av korthuset o massor av pengar blödde ut.

Jag tror med samma, plus att man fick då se den"rätta" Linn, absolut 100% att hon älskar sina barn, men tror ärligt att hon känner att hon har missat mycket när hon fick dom relativt ung och tätt inpå.
Vet att jag skrivit detta förut, men tror Linn älskar och vara mamma, men inte en förälder.
Citera
2026-07-22, 08:18
Medlem
Nu är sidan privat..och jag är blockad..(blev blockad för länge sedan för att jag kommenterade att J var lik sin pappa) ...så nu förlitar jag mig på er att ni rapporterar alla konstigheter hon pysslar med...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in