2026-07-24, 08:06
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Är det verkligen bra att svenskarna är värsta
jävla USA-fansen?
Ett skitland på andra sidan Jorden.
Tyskland har en rejäl industri och det ligger här i krokarna.

Nja vi är lite för beroende av USA i min smak, mem ekonomin är något större på andra sidan pölen.
Gällande kulturen är de något större med.
Citera
2026-07-24, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Som Europa ser ut nu så är nog arabiska det språket som alla borde lära sig.

Över min döda kropp !!!!
Citera
2026-07-24, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsmurf2
Nja vi är lite för beroende av USA i min smak, mem ekonomin är något större på andra sidan pölen.
Gällande kulturen är de något större med.

Och det går inte att ändra på?
Det vore fane mig dags att ändra på det.
Sen så är ju deras ekonomi baserad på FED:s fakepengar.
Citera
2026-07-24, 08:13
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Över min döda kropp !!!!
Ja så blir det kanske.
Politikerna i EU importerar ju folk ifrån MENA i full fart.
Diktatorn Ursula von der Layen gör ju allt för att Kalergiplanen ska fullföljas till varje pris.
Citera
2026-07-24, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ichwill
Ja så blir det kanske.
Politikerna i EU importerar ju folk ifrån MENA i full fart.
Diktatorn Ursula von der Layen gör ju allt för att Kalergiplanen ska fullföljas till varje pris.

Hon kunde lika gärna erkänna att hon egentligen heter Rothschild i efternamn.
Och hennes yrke är läkare och forskare, står det.
Ja, hon verkar föredra arabiska före tyska, tydligen.
Hon är en anti-europeisk europé, precis som många på den vänstra sidan i Sverige.
Nicht gut.
Citera
2026-07-24, 08:22
Medlem
Ichwills avatar
Citat:
Hon kunde lika gärna erkänna att hon egentligen heter Rothschild i efternamn.
Och hennes yrke är läkare och forskare, står det.
Ja, hon verkar föredra arabiska före tyska, tydligen.
Hon är en anti-europeisk europé, precis som många på den vänstra sidan i Sverige.
Nicht gut.
Men det är ju inte där som problemet ligger, utan det är ju tyvärr folket som röstat fram dessa politiker som öppet vill förstöra Europa.
Folket verkar inte förstå att dom röstat för sin egen undergång i val efter val.
Citera
2026-07-24, 10:32
Medlem
Yungvidzibois avatar
Tyskland har ingen kulturell propagandamaskin som bombar oss med deras ”kultur”.
Citera
2026-07-24, 11:09
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Alla svenska barn, jag har fler, är fantastiska på engelska numera och det beror på internet och jag utmanar något till att hitta något intressant alls på tyska på nätet. Eller något annat språk.

Så sanningen är den motsatta mot TS, engelska kommer att så ut allt och inte ens tyska blir intressant. Och det är utmärkt, kostar oerhörda summor för världen med många språk.

Utöver detta är tyska ett uråldrigt löjligt språk medans engelskan har justerats i 1000 år, i grunden från nordiska språk och sedan franska, eftersom england varit sjöfarande nation och haft massor med invandring. Och är både enklare att lära sig och mer exakt än tyska.

En professor föreslog att man kallar engelska för ett skandinaviskt språk. De 900 vanligaste engelska orden som hus sjö sol onsdag man väg osv kommer från skandinaviska, Old Norse som det kallas i England.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2026-07-24 kl. 11:23.
Citera
2026-07-24, 11:10
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ska vi vara Amerikas cuckar resten av livet eller?
Tyskland är Europas centrum och har den största industrin och vad kuk har resten av världen som vi europeer inte har?
Tyskland tappar liksom hela Europa. Woke och miljöfascism regerar. Kvinnorna styr och bejakar mjuka värden. Fastsatta korkar kommer att rädda världen. Invandringen och dess problem vill man inte förstå. Afd är numer Tysklands största parti.

J.D. Vance förklarade vad som är problemet när han var här, men eftersom man ser sig som de som alltid vet bäst, ska ingen dum Amerikan komma här och kritisera oss.

Varför ska vi vara Tysklands cuckar. Det är inte därifrån de nya tankarna och idéerna kommer idag.

Sen glömde jag forskningen tidigare, vill du publicera dig och bli läst, är det engelska som gäller. Inga argument du har är egentligen vettiga.
Citera
2026-07-24, 11:13
Avstängd
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Tyskland tappar liksom hela Europa. Woke och miljöfascism regerar. Kvinnorna styr och bejakar mjuka värden. Fastsatta korkar kommer att rädda världen. Invandringen och dess problem vill man inte förstå. Afd är numer Tysklands största parti.

J.D. Vance förklarade vad som är problemet när han var här, men eftersom man ser sig som de som alltid vet bäst, ska ingen dum Amerikan komma här och kritisera oss.

Varför ska vi vara Tysklands cuckar. Det är inte därifrån de nya tankarna och idéerna kommer idag.

Sen glömde jag forskningen tidigare, vill du publicera dig och bli läst, är det engelska som gäller. Inga argument du har är egentligen vettiga.
Så är det, Tyskland är ett alldeles för stökigt land för att bestämma världsspråket. England och USA håller på att bli det, vi får se hur det slutar, men internet garanterar att engelska gäller för evigt som världsspråk.
Citera
2026-07-24, 11:26
Medlem
CuteTwink-I-wass avatar
Citat:
Stäng dig själv, darling.
Eller kom med nåt bättre än ww2 som vi vid det här laget kan skita i.
Vi kan inte leva i det förflutna för evigt.

Ja, vi kan förvisso skita i WWII nu, men det högg av en väldigt stor populärkulturell "gren" som inte växt tillbaka på 80 år.
Citera
2026-07-24, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte

Och USA är nåt jävla exempelland eller? Där står allting rätt till och USA gör allting rätt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in