2026-07-23, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Hahaha, ska hon vara ”åkande reporter” som sänder från Vasalopps spåret? Hahahaha
Tror hon är mer ute efter lugnet i en öde skog..
Citera
2026-07-23, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avocado88
Tror hon är mer ute efter lugnet i en öde skog..

Ska hon byta dom traditionsenliga söndagspromenaderna runt djurgård mot elljusspåret?
Citera
2026-07-23, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Ska hon byta dom traditionsenliga söndagspromenaderna runt djurgård mot elljusspåret?
Ja eller en tur till fjälls kanske? hehe
Citera
2026-07-23, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dressingdress
Bara min känsla, tror däremot att Elsa vill att det skall vara bra. Nej , varit i hop länge & Elsa förändrats till det sämre. Pontus känns mer bildad, lugn och noll ytlig. Hon jagar lyckan stressigt fram & finner den aldrig verkar det som.

Var får du det ifrån att han skulle vara bildad och noll ytlig? Det är väl inte mycket som tyder på det. Han hade nån artikel i Svenska Dagbladet där olika kändisar skulle skriva om sin dag. Det var ungefär som en Elsa-blogg, bara en massa positionerande, förtäckt skryt och just ytlighet. Pontus verkar mest vara en male bimbo, vilket man antagligen behöver vara för att stå ut att leva med Elsa.
Citera
2026-07-23, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plastgranxx
Var får du det ifrån att han skulle vara bildad och noll ytlig? Det är väl inte mycket som tyder på det. Han hade nån artikel i Svenska Dagbladet där olika kändisar skulle skriva om sin dag. Det var ungefär som en Elsa-blogg, bara en massa positionerande, förtäckt skryt och just ytlighet. Pontus verkar mest vara en male bimbo, vilket man antagligen behöver vara för att stå ut att leva med Elsa.
Jag kan ha fel, då jag bildat min uppfattning via hörsägen från Elsa, vilket jag borde fattat, men står fast vid separations känslan!
Citera
2026-07-23, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plastgranxx

Kommer ihåg den artikeln, och reagerade också på att han verkade så oskön. Genomgående nämnde han att de var ”kulturfolk” som gärna umgicks med andra konstnärsbarn, för då kände de sig mest bekväma, typ.
Nu är väl ingen av dessa två kulturella bjässar precis. Elsa är influencer och Pontus någon form av okänd musiker.
Citera
2026-07-24, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tistelfeber
Kommer ihåg den artikeln, och reagerade också på att han verkade så oskön. Genomgående nämnde han att de var ”kulturfolk” som gärna umgicks med andra konstnärsbarn, för då kände de sig mest bekväma, typ.
Nu är väl ingen av dessa två kulturella bjässar precis. Elsa är influencer och Pontus någon form av okänd musiker.
Var hittar man den artikeln?
Citera
2026-07-24, 08:32
Medlem
Roligt att Pontus hackar ved! Blev det finhackat a la Julienne månne? Vi andra nöjer oss med att klyva veden.
Citera
2026-07-24, 09:13
Medlem
Alltså man förvånas över okunskapen om skog och mark och rotvältor. Man förvånas över vit, lång kjol på skogspromenader. Och man förvånas över ved som hackas. Vilken skyddad värld en del kommer ifrån.
Citera
2026-07-24, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snottranmyren12345
Alltså man förvånas över okunskapen om skog och mark och rotvältor. Man förvånas över vit, lång kjol på skogspromenader. Och man förvånas över ved som hackas. Vilken skyddad värld en del kommer ifrån.

Men man förvånas inte att kardemummabullarna kommer från Bosarve 😂
Citera
2026-07-24, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Roligt att Pontus hackar ved! Blev det finhackat a la Julienne månne? Vi andra nöjer oss med att klyva veden.
Hon har ändrat sedan någon påpekat det. Jag skulle dock säga hugga ved.
Citera
2026-07-24, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petroliumxx
Hahaha tänkte samma! Och VARFÖR har de inget gnistskydd?! Livsfarligt ju.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in