2026-07-23, 19:37
Medlem

Fiskaren: Hur ungt har du provat?
#804 som borde avrättas:
5 åring. Gangbang. Trekant. Kissat på. Slagit och låtit hund sätta på och kompisar tittat på.
Citera
2026-07-23, 19:59
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666

#804 som borde avrättas:
5 åring. Gangbang. Trekant. Kissat på. Slagit och låtit hund sätta på och kompisar tittat på.

Fast då går vi ju miste om en raketforskare
eller vad det nu kan vara han var innan han blev sjukskriven
för en "lindrig funktionsnedsättning", oklart vilken.
Han verkar i alla fall ha varit väldigt upptagen de 31+ år
han har bott i Sverige, eftersom han tydligen inte har haft
tid att lära sig förstå eller uttrycka sig på begriplig svenska.

Det verkade inte som om han hade förstått vad det var som
hade hänt när konfrontationen var över.
Citera
2026-07-23, 20:31
Medlem
Vilken etnicitet på senaste fångsten?

Kallar sig "swedishdaddy" men ser inte så svensk ut och har en märklig brytning jag inte kan sätta fingret på. Hans bortförklaringar är värdelösa. Misstänkt för detta tidigare också.
Citera
2026-07-23, 20:34
Medlem
Mr.Parakits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeepYourHeadUp4

Kallar sig "swedishdaddy" men ser inte så svensk ut och har en märklig brytning jag inte kan sätta fingret på. Hans bortförklaringar är värdelösa. Misstänkt för detta tidigare också.

Fel
Senast redigerad av Mr.Parakit 2026-07-23 kl. 20:36.
Citera
2026-07-23, 20:35
Medlem
Mr.Parakits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeepYourHeadUp4

Jugoslav, Serbien/Makedonskt troligtvis låter så på hans efternamn. #804
Citera
2026-07-23, 20:48
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Parakit
Jugoslav, Serbien/Makedonskt troligtvis låter så på hans efternamn. #804
Jag har inte ID på #804, men han skriver att han kom till Sverige som 11-åring 1994 och då var det ju fullskaligt krig i det forna Jugoslavien. Om han har ett namn som verkar stämma in på regionen, så verkar det fullt rimligt med att han är någonstans från Balkan.
Citera
2026-07-23, 21:45
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elofsson666

#804 som borde avrättas:

'Där ser man. Ännu ett hundpervo.
Känns helt fantastiskt att djurknullare nu blivit så mångfaldiga på dumpen att det inte ens reageras på det längre!
Citera
2026-07-23, 22:08
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karateillern
Vart har jag öppet stött pedofiler? Du får öva på att ha två tankar i huvudet samtidigt tror jag.

nr 588 klarade konfrontationen bra, skulle han ha gjort det än bättre så skulle han inte svarat dumpens kriminella springschas alls utan bara gått därifrån och därefter kontaktat jurister.
Hahaha, du är väl för rolig! #588 är ju en av våra favoriter här i tråden. Sällan har man skådat så koncentrerad dumhet i en enda människa. Har du lyssnat på samtalen med Sara? Hon maler ner den lille fjanten till småbitar. Mycket njutbart!
Citera
2026-07-23, 22:12
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
'Där ser man. Ännu ett hundpervo.
Känns helt fantastiskt att djurknullare nu blivit så mångfaldiga på dumpen att det inte ens reageras på det längre!
Jag håller med dej om att det är oroande. Det var ju inte så hemskt längesedan vi väntade på den s k hundknullaren som då betraktades som lite utöver det vanliga. Numera är det tyvärr vardagsmat.
Citera
2026-07-23, 22:18
Medlem
rallykalle69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Jag håller med dej om att det är oroande. Det var ju inte så hemskt längesedan vi väntade på den s k hundknullaren som då betraktades som lite utöver det vanliga. Numera är det tyvärr vardagsmat.
Det är var och varannan numera, är väl snudd på majoritet om vi slår ut på ett par månader. Ska inte svära på det, men så var det väl inte för några år sedan.

Vadan detta? Tror inte fiskarna specifikt letar efter den typen. Så hur tusan har det ökat? Ändå värt att fundera på.

Ang pedofiler i övrigt (eller snarare <15), då pedofil per definition är småbarn. Då får ni vänta länge, vi pratar i stil med "Gädda #104 231"

Så varför en del är förvånade vet jag inte, det är extremt vanligt. Speciellt om man vill locka fram det. Skulle tippa på alla i den här tråden har en gädda i sin umgängeskrets, återigen, speciellt om man lockar fram det.
Citera
2026-07-23, 22:40
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, att så diskret som möjligt promenera bort från konfrontationen som #802 gör är faktiskt ganska smart, sett ur gäddperspektiv. Jämför med hur t ex #785 stod kvar och svamlade och enbart grävde ner sej ännu djupare ner på gäddbotten. Båda ville träffa 13-åringar i sexuellt syfte. #802 kommer vi nog tyvärr snart att ha glömt bort medan #785 för alltid stannar i minnet.

Det sämsta, om man vill bli bortglömd, är givetvis att á la #746 #424 #296 eller #164 ringa och "förklara sig" och be om att undvika publicering. "Ja, gör va ni vill.... va ni vill" Då är man garanterad extra ihågkommen.
Citera
2026-07-23, 23:00
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Det sämsta, om man vill bli bortglömd, är givetvis att á la #746 #424 #296 eller #164 ringa och "förklara sig" och be om att undvika publicering. "Ja, gör va ni vill.... va ni vill" Då är man garanterad extra ihågkommen.
Ja, dessa herrar utgör Dumpens paradexempel på hur man inte ska göra. Jag tror inte att någon här i tråden har missat vad jag tycker om #746 och hans patetiska samtal efter konfrontationen, men för nytillkomna vill jag för säkerhets skull varmt rekommendera att lyssna på det. Där får man gäddångest i sin allra renaste form. Samtalet har också den pedagogiska kvalitén att man på ett mycket enkelt sätt kan leva sej in i hur fint sadistisk njutning faktiskt kan kännas utan att behöva utöva den själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in