2026-07-23, 20:09
Medlem
Det är enkelt att avgöra om en kvinna är sminkad eller ej men det är helt omöjligt att veta hur hon egentligen ser ut utan. Har man sett samma kvinna om och om i åratal med smink då kommer hjärnan automatiskt dra slutsatsen att det är mer eller mindre så hon ser ut. Sen får man en total chock när man av en eller annan anlednig ser henne utan smink
Citera
2026-07-23, 20:19
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers-n-Jews
Det är enkelt att avgöra om en kvinna är sminkad eller ej men det är helt omöjligt att veta hur hon egentligen ser ut utan. Har man sett samma kvinna om och om i åratal med smink då kommer hjärnan automatiskt dra slutsatsen att det är mer eller mindre så hon ser ut. Sen får man en total chock när man av en eller annan anlednig ser henne utan smink
Va?
Citera
2026-07-23, 20:20
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hidden-nick
Du sover över hos dom så ser du verkligheten.
Eeeexakt! Vad tycker du?

Om dom du sett?
Citera
2026-07-23, 20:22
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Fast hur många snubbar kan egentligen avgöra om en kvinna är helt osminkad, en manlig make up-artist eller sminkös eller vad fan det nu heter kanske kan det? Har vi några såna i tråden?
Ni kan i alla fall skilja på en spacklad kvinna och och mindre sminkad kvinna hoppas jag?
Citera
2026-07-23, 20:22
Medlem
exoticspices avatar
Om en kvinna alltid är osminkad är det omöjligt att veta om hon är snyggare med smink.

Det finns kvinnor som ser bättre ut utan smink.
Citera
2026-07-23, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Eeeexakt! Vad tycker du?

Om dom du sett?
Jag fördrar tjejerna med tofsar på öronen så ja utan smink när dom vaknar är ett gott tecken på att det stämde med verkligheten.
Citera
2026-07-23, 20:40
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Om en kvinna alltid är osminkad är det omöjligt att veta om hon är snyggare med smink.

Det finns kvinnor som ser bättre ut utan smink.
Smink är ett sätt att gömma sitt ansikte bakom en mask (om man sminkar sig mycket). Sminkar man sig lite så kan man framhäva det man tycker om. Sminkar man sig inte alls så är man en väldigt trygg person i sig själv skulle jag faktiskt vilja påstå.

Hade alla tjejer jag känner satt oss i en sal med alla snygga killar så vet jag att vissa hade suttit och hållit för ansiktet och andra hade krupit ihop medan jag hade lutat mig bekvämt tillbaka i stolen för jag vet att jag ser ut som mig själv totalt osminkad eftersom jag sminkar mig lite när jag väl sminkar mig

Jag är naturligt het och har väldigt sexiga ögon smink eller ej, inget kan döda den blicken, formen eller färgen.
Citera
2026-07-23, 20:43
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ni kan i alla fall skilja på en spacklad kvinna och och mindre sminkad kvinna hoppas jag?

Joo.

Men ser jag till min egen kärring så vet jag ju att hon står i badrummet och sminkar sig om vi t.ex. ska gå ut någonstans. Men ser jag någon skillnad då? Fan vet, om jag ska vara ärlig. Antar att hon känner sig finare, så att kommentera det hoppar jag över.
Citera
2026-07-23, 20:44
Medlem
jjujjus avatar
Älskar tjejers osminkade ögon. Blåa eller gröna ögon. Och fint hår.. svårt att vara ful.
Citera
2026-07-23, 20:45
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Joo.

Men ser jag till min egen kärring så vet jag ju att hon står i badrummet och sminkar sig om vi t.ex. ska gå ut någonstans. Men ser jag någon skillnad då? Fan vet, om jag ska vara ärlig. Antar att hon känner sig finare, så att kommentera det hoppar jag över.
Blir hon finare då?
Hur sminkar hon sig? Vad är det du gillar när hon sminkar sig/inte sminkar sig?
Citera
2026-07-23, 20:45
Medlem
Citat:
Va?
Var den svår att förstå? Jag ser en kvinna reflexen är att jag blir attraherad pga jag gillar hur hon ser ut. Sen tänker jag japp jag ser hon har smink men har jag då nån slags röntgensyn och kan se hur hon ser ut osminkad och därmed avgöra om jag är attraherad av en illussion eller ej?

Men ja just ja din familj är ju helt perfekta! Du har ju pratat om era perfekta gener så ni har röntgensyn då? Pigmentfläckar som dina fula fräknar är ju ett tecken på god genetik enligt dig låt oss glömma att det betyder ni är dåliga på att hantera sol. Skavanker i din hud är "vackra" medan du ignorerar männens stenåldershjärnor menar detta är tecken på parasiter.

Du är 32-ish år gammal och 32-åringar ser oftast ut som total skit med smink men du är "söt" utan. Du vet ju själv hur katastrofalt ni kvinnor åldras.
Citera
2026-07-23, 21:12
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Blir hon finare då?

Då jag inte ser någon större skillnad så kan hon lika bra ge fan i det, men det säger jag ju inte förstås.

Citat:
Hur sminkar hon sig?

Du, inte en susning. Känns som det inte är något jag behöver veta.

Citat:
Vad är det du gillar när hon sminkar sig/inte sminkar sig?

Som sagt, hon kan lika bra ge fan i det då jag tycker hon duger som hon är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in