2026-07-18, 23:24
Medlem
Nu gissar jag bara, men jag tror och vissa saker tyder på att det säljs tjänster, som dans och eller mer intima sessioner. Men det rör sig nog inte om ren prostitution utan snarare om tjänster och gentjänster. Hon erbjuder något till någon som köper henne en hund eller katt eller vad hon för stunden vill ha.
Citera
2026-07-19, 12:39
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justiceispeace
Nu gissar jag bara, men jag tror och vissa saker tyder på att det säljs tjänster, som dans och eller mer intima sessioner. Men det rör sig nog inte om ren prostitution utan snarare om tjänster och gentjänster. Hon erbjuder något till någon som köper henne en hund eller katt eller vad hon för stunden vill ha.

Fast gentjänster för sexuella tjänster är ju prostution.
Jag tror inte direkt att gubbarna nöjer sig med "sång och dans" 🤮

Har någon sett hundarna senaste dagarna?
Citera
2026-07-19, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horuk
Obegripligt faktiskt. Hade fan kollat upp individen som skulle köpa ett djur ifrån mig. Och en annan sak, hur har hon råd med det här? Hundar är ju verkligen inte billigt!
Kan säga att många uppfödare...och särskilt de som föder upp gatukorsningar och inte driver registrerad kennel....skiter fullständigt i vem som köper, de vill bara ha pengarna.
Jag har köpt flera hundar där de inte ens frågade var jag bodde utan bara tog emot pengarna.
De sista 20 åren har det dock varit renrasiga från reggad uppfödare och även där finns det dem som inte bryr sig ett skit efter att de fått betalt
Citera
2026-07-22, 12:11
Medlem
Lite sång av Amanda.

https://youtu.be/ufj7-ZYFaGY
Citera
2026-07-22, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newton555
Lite sång av Amanda.

https://youtu.be/ufj7-ZYFaGY

Hyfsat taskig självbild. En av de värre "framträdanden" man sett. Jisses.
Citera
2026-07-22, 18:00
Medlem
pixiewings avatar
Haha lika illa som målningen av ögonbryn.
Citera
2026-07-22, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Fast gentjänster för sexuella tjänster är ju prostution.
Jag tror inte direkt att gubbarna nöjer sig med "sång och dans" 🤮

Har någon sett hundarna senaste dagarna?

Jag har tänkt på att det var ett tag sedan man såg något av djuren, inga hundar eller katter på ett tag nu. Hon visade ju så glatt upp dem innan. Har det hänt något med dem tro?
Citera
2026-07-23, 07:16
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av palettbladstjej
Jag har tänkt på att det var ett tag sedan man såg något av djuren, inga hundar eller katter på ett tag nu. Hon visade ju så glatt upp dem innan. Har det hänt något med dem tro?

Jag såg en hund snabbt som attans passera i en filminspelning häromdagen (utomhus vid vattnet) men annars verkar hon göra allt för ett dölja dom.
Troligen har någon av hennes fans varnat henne för att visa upp mer.
Hon lär ju inte kunna hålla detta länge till dock så bara fortsätta ha utkik.
Citera
2026-07-23, 15:00
Medlem
pixiewings avatar
Nu står det på L*restad Hundcenters FB att dåren äntligen ska ha fått djurförbud.
Någon som vet om det stämmer? Vore underbara nyheter.
Citera
2026-07-23, 15:26
Medlem
Citat:
Nu står det på L*restad Hundcenters FB att dåren äntligen ska ha fått djurförbud.
Någon som vet om det stämmer? Vore underbara nyheter.

Tvivlar på att hon kommer att följa ett djurförbud. De som får det har oftast inte begrip att respektera det.
Citera
2026-07-23, 15:31
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Justiceispeace
Tvivlar på att hon kommer att följa ett djurförbud. De som får det har oftast inte begrip att respektera det.

Vad händer rent juridiskt om en person bryter mot djurförbud? Böter och sen fängelse eller vad händer rent konkret?
Citera
2026-07-23, 16:20
Medlem
Citat:
Vad händer rent juridiskt om en person bryter mot djurförbud? Böter och sen fängelse eller vad händer rent konkret?

Gissningsvis böter i en oändlig loop till någon tröttnar, jag misstänker att det är rätt lång väg till fängelse. Och det går inte driva in pengar från någon som inte har inkomst.

Djuren kommer omhändertas om man kommer på henne med att ha några. Det är väl rent konkret vad som händer. Sen blir det väl nya djur som köps och så upprepas det om och om igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in