Jag är inte feminist. Du kanske inte riktigt förstår hur Blondie blev känd och fick rasande många följarsiffror. Jag gör allt för att få mer följarsiffror. Utan att vars på något sätt kontroversiell eller prata om Teamveckan-20.
Om jag fick chansen, så skulle jag inte låta henne bli kändast i Söderhamn. Eller... vara samarbetsvillig och va kompisar, som de stora Tik Tok profilerna nere i Stockholm. Jag var redan lokalkändis på Tik Tok i Söderhamn långt innan hennes rivstart. Söderhamn är MIN stad. Sen så tycker jag att hon är lite för stor nu för tiden för att vara i lilla Söderhamn, hon kan väl lika gärna flytta ned till Stockholm och va med de andra stora Tik Tok profilerna. Tilda Törnqvist och Isa Östling. Ge plats åt mig i Söderhamn kändis strålkastare.
för att citera allas vår käre rask "DE ÄR I MIN STAD, GÅR PÅ MIN ICA"
Kirk borde satsa på politiska videos, exempelvis Best of Trump eller liknande. Finns nog en del amerikaner som skulle fascineras av Sveriges egen Cowboy Sheriff
Kirk borde satsa på politiska videos, exempelvis Best of Trump eller liknande. Finns nog en del amerikaner som skulle fascineras av Sveriges egen Cowboy Sheriff