Citat:
Ursprungligen postat av
smickra
Svarta är fysiskt överlägsna alla övriga raser. Helt bortom konkurrens.
Inte när det gäller ren råstyrka (även om dom absolut kan få fram hyfsad nära eliten även där).
Citat:
Ursprungligen postat av
Mechila
Har för mig att ca: 5% av Englands befolkning är indier till följd av kolonierna. Men oavsett indier... Jag nämnde ju att afrikaner iaf om vi begränsar oss till västafrika står ut i vissa sporter, du tror inte det har med saken att göra plus det faktumet att många av dom numera bor i England och Frankrike till följd av historien?
Du tänker att dessa två länder importerat duktiga fotbollsspelare och att det är förklaringen?
Observera att jag inte påstår att jag har rätt men eftersom tråden startats känns det inte oväsentligt att tänka lite utanför boxen även om jag inte vill påstå att jag gör det.
Jag vet inte riktigt men jag tänker att det inte är nån slump att europa negrer lag trumfar afrika negrer i årets VM.
Citat:
Ursprungligen postat av
DeValera
Av finallagen hade vad jag kunde se Spanien 2 spelare av helt eller delvis afrikansk påbrå, Argentina 0.
Ja men om vi ska va ärliga var väl dom dubbla spanska negrerna riktigt vassa. Dvs super ynglingen yamal samt Williams (va med det lustiga håret)?
Citat:
Ursprungligen postat av
popll
Schweiz hade väl många också
Ko stigt inte fler araber de är väl flest i Europa
Diskriminering?
Ja jag reagerade också på det. I Sverige hade vi ju visserligen Ayari (som enligt mig lämnade en bitter eftersmak efter sin muslimska impuls). Bra på sätt och vis att iaf slippa muslimska araberna (kul när Egyptien grät blod typ).
Citat:
Ursprungligen postat av
illepille13
Det vore kul att se ett ras vm i fotboll. Kanske blir nåt i framtiden.
Ja det lär ju bli av inom snar framtid