Citat:
Jag inkluderar glaset i de där ca14,94mm.
Var jag ser att enheten är tjockast där batteriet är?
I bilderna på hemsidan, som jag länkat här inatt. Och det är där det är som tjockast, som jag räknat fram ca14,94mm. Inklusive glaset där fram.
I de där ca14,94mm, ska du få plats med glas/skydd/etc, kretskort, batteri och till slut hela bakstycket i plast.
Du kan ju skaffa själv en Røde Wireless PRO TX och titta vad den innehåller.
Var jag ser att enheten är tjockast där batteriet är?
I bilderna på hemsidan, som jag länkat här inatt. Och det är där det är som tjockast, som jag räknat fram ca14,94mm. Inklusive glaset där fram.
I de där ca14,94mm, ska du få plats med glas/skydd/etc, kretskort, batteri och till slut hela bakstycket i plast.
Du kan ju skaffa själv en Røde Wireless PRO TX och titta vad den innehåller.
Citat:
klippet på baksidan, undersidan av kretskortet? vad dillar du om?
Det gör inte det mått du länkar till.
Hur ser du det?
Fel. Det ska inkludera klippet på baksidan, plasthöljets tjockhet, undersidan av kretskortet.
Det är du som kategoriskt hävdar att Brays sprängladdning inte får plats om den har måtten 10mm i diameter och är 15mm lång.
Och enligt de mått du länkar till visar du inte det. Tvärtom så visar du att Bray har rätt.
Hur ser du det?
Fel. Det ska inkludera klippet på baksidan, plasthöljets tjockhet, undersidan av kretskortet.
Det är du som kategoriskt hävdar att Brays sprängladdning inte får plats om den har måtten 10mm i diameter och är 15mm lång.
Och enligt de mått du länkar till visar du inte det. Tvärtom så visar du att Bray har rätt.
Som jag skrev tidigare:
Citat:
Citat:
Bray säger att en ytterst liten sprängladdning framför den riktade laddningen detonerar millisekunder innan den senare, just med syftet att skicka mikrofonen utåt från kroppen några centimeter så att den riktade jeten hinner utvecklas optimalt innan den träffar huden.
Jisses vad Jon Aaron Bray försöker patcha sin teori.
Just ja, var förklarar Jon A Bray detta?
Och var i helskotta skulle denna mini laddning fått plats?
Utan att förstöra "shaped charge".
Citat:
Charlie Kirk har använt samma mic tidigare tal också.
Varför tycker du det?
Förklarat här.
Vare sig CK eller Candace bar en sladdlös mikrofon när de turnerade tillsammans under alla år. Det var först kort efter att Candace avslutade sitt jobb i TPUSA som en sladdlös mikrofon började fästas på CK. Först på utsidan, för att senare fästas på insidan av plagget.
Om du tittar på videor av framträdandet så ser du att mikrofonen hela tiden står mer eller mindre på högkant och gjorde så öven vid tiden för explosionen.
Det finns t.o.m. video på där CK tittar ner på mikrofonen när han samtidigt rätar upp den lite mer i högkant-läge.
Förmodligen för att ljudteknikern sagt till honom att göra det för optimalt ljud.
Ja, det verkar som att CK var mer än vanligt naiv. Bland annat i sitt val av maka och mor till sina barn, samt i valet av sina nära medarbetare, i den mån det var han själv som valde.
Helt klart.
Förklarat här.
Vare sig CK eller Candace bar en sladdlös mikrofon när de turnerade tillsammans under alla år. Det var först kort efter att Candace avslutade sitt jobb i TPUSA som en sladdlös mikrofon började fästas på CK. Först på utsidan, för att senare fästas på insidan av plagget.
Om du tittar på videor av framträdandet så ser du att mikrofonen hela tiden står mer eller mindre på högkant och gjorde så öven vid tiden för explosionen.
Det finns t.o.m. video på där CK tittar ner på mikrofonen när han samtidigt rätar upp den lite mer i högkant-läge.
Förmodligen för att ljudteknikern sagt till honom att göra det för optimalt ljud.
Ja, det verkar som att CK var mer än vanligt naiv. Bland annat i sitt val av maka och mor till sina barn, samt i valet av sina nära medarbetare, i den mån det var han själv som valde.
Helt klart.
Och där har position också varierat lite.
Och fortfarande.... vinkeln till denna "shaped charge" skulle träffat lungan, knappt.. Och nej, INTE mellan hjärtat och lungan. Och absolut inte lungan.
Charlie Kirk välja maka och mor?
Ja, Candace Owens ville ju vara den valda.
Men tji fick CO.