Igår, 13:45
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paperboy00
Han fick sparken från Hemmakväll, men det är allt jag vet om hans jobbsituation (han var butikschef där). Jag tror absolut inte att han kidnappade eller gjorde något mot barnen, men tanken på att han kanske fantiserade om dem, vilket känns ganska sannolikt med tanke på vad som avslöjades, äcklar mig.
Han kanske inte hann göra något mot barn innan han avslöjades av Dumpen, tänker jag. Har man sådana fantasier så är steget inte särskilt långt till att försöka förverkliga dessa. Det har vi sett otaliga gånger bland gäddorna. Den senaste gäddan som pratade om att han hade fantasier som han aldrig förverkligat var #800. I och med att han stämde träff med en pedofilmamma så var han på väg att göra verklighet av dessa. Han är långt ifrån unik.
Citera
Igår, 13:56
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rallykalle69
Nej, förbjuda barn vore lite hårt. Men vissa av gäddorna (svårt att säga någon %) skulle säkert klara sig bra genom att ta bort triggers. Skulle gissa på 14is gäddan och inte småbarngäddan.

Vi har även sett hundar och mycket små barn, som även fått behandling utan framgång.

Om du slutar vara så förb. svart/vit så kommer du inse att ta bort triggers hjälper i många fall. På samma sätt som ingenting hjälper i vissa andra.

Det går fortfarande inte säga att bebisgäddan och 14is gäddan är samma sak. Kan du inte applicera det på allt annat? Skulle bli helt knäppt. Jasså, du har fått böter för du kört för fort? Jahaja, gängkriminell alltså. Bara att låsa in på livstid helt enkelt. För kriminell = kriminell oavsett vad.
Ja, jag är så svart/vit. Antingen låter man bli barn, eller också gör man det inte. Man kan nämligen inte bara låta bli lite grann. För övrigt är det inte andras ansvar när någon reagerar på s k triggers. Ens egna känslor och reaktioner står man själv för. Det är bara människor som inte är mogna nog att stå för sitt handlande som hellre skyller på andra. "Det var hon som ville." säjer pedofilen om en våldtagen 11-åring. "Det var hon som gjorde mej arg." säjer mannen om en misshandlad kvinna. Exemplen kan göras många, men kontentan är densamma - inget eget ansvar, allt är någon annans fel. 🙄
Citera
Igår, 14:09
Medlem
Kunde inte låta bli att söka på nätet om "raketmannen". Gädda 588.

Han rusar i höjden! På väg att bli en riktig kändis

Var tvungen att på nytt kolla in videon när dumpen hälsar på hos honom i godisbutiken.

Det är en underbar fångst. Redan där kan man se att gäddan slår om till ett vansinnigt flin som kunde passa i valfri framtida skräckfilm.

Frågan är hur tokig en individ kan bli? Dumpen har verkligen fått gäddan att tippa över. 588 är unik
Citera
Igår, 14:23
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Kunde inte låta bli att söka på nätet om "raketmannen". Gädda 588.

Han rusar i höjden! På väg att bli en riktig kändis

Var tvungen att på nytt kolla in videon när dumpen hälsar på hos honom i godisbutiken.

Det är en underbar fångst. Redan där kan man se att gäddan slår om till ett vansinnigt flin som kunde passa i valfri framtida skräckfilm.

Frågan är hur tokig en individ kan bli? Dumpen har verkligen fått gäddan att tippa över. 588 är unik
Han är en av extremt få gäddor där Googles ai-översikt ger ut identitet och bostadsort när man googlar "raketmannen dumpen".
Citera
Igår, 14:38
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Han är en av extremt få gäddor där Googles ai-översikt ger ut identitet och bostadsort när man googlar "raketmannen dumpen".
Ja, det är speciellt. Han omger sej med de största. På hans kamp-sajt kan man läsa följande:

"Raketmannen och jag har ett mycket gott samarbete, och han har givit oss tonvis med information som vi ska hantera i en rättslig process. I skrivande stund så håller vi på att emotta 520 TB data som kommer stoppa dumpen en gång för alla. Ser fram emot att samarbeta mer med nummer #588 på dumpen.
2026-06-23
Justitiekanslern"

😂😂😂

Vad kommer härnäst - att han har en direktlänk till Gud?
Citera
Igår, 15:06
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, det är speciellt. Han omger sej med de största. På hans kamp-sajt kan man läsa följande:

"Raketmannen och jag har ett mycket gott samarbete, och han har givit oss tonvis med information som vi ska hantera i en rättslig process. I skrivande stund så håller vi på att emotta 520 TB data som kommer stoppa dumpen en gång för alla. Ser fram emot att samarbeta mer med nummer #588 på dumpen.
2026-06-23
Justitiekanslern"

😂😂😂

Vad kommer härnäst - att han har en direktlänk till Gud?

Raketsepet ska skjuta upp sig själv till rymden och träffa Gud. Allt för att förtränga att han smekt sin lekamen med barn.
Citera
Igår, 15:11
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Raketsepet ska skjuta upp sig själv till rymden och träffa Gud. Allt för att förtränga att han smekt sin lekamen med barn.
Nu är jag ju inte det minsta religiös, men om #588 knackar på hos Gud, så tror jag att han får besked om att det är stängt tills vidare samt en hänvisning om att han kan dra åt helvete under tiden.
Citera
Igår, 15:34
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Nu är jag ju inte det minsta religiös, men om #588 knackar på hos Gud, så tror jag att han får besked om att det är stängt tills vidare samt en hänvisning om att han kan dra åt helvete under tiden.

Nämen tror du det? Inte saft och bullar?
Citera
Igår, 18:09
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Nämen tror du det? Inte saft och bullar?
Nej, knappast. #588s närvaro skulle ge himmelriket dåligt rykte.
Citera
Igår, 18:18
Medlem
Citat:

Du verkar mer intresserad av att raljera än att resonera. Tillföra mer ton än sak?

Vilket sätter även dig på vänt. Gud gör ingen skillnad på små och stora fel förstår du Clueless och alla har behov av Guds nåd.

"Ty alla har syndat och saknar härligheten från Gud" (Rom 3:23).
Citera
Igår, 18:32
Medlem
SaltKrabbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karateillern
Du verkar mer intresserad av att raljera än att resonera. Tillföra mer ton än sak?

Vilket sätter även dig på vänt. Gud gör ingen skillnad på små och stora fel förstår du Clueless och alla har behov av Guds nåd.

"Ty alla har syndat och saknar härligheten från Gud" (Rom 3:23).

Så du menar alltså att Gud förlåter en man som den här?

https://dumpen.se/2022/08/21/daisys-destruction/
Citera
Igår, 18:49
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barareninformation
#801 jobbar på en volvo återförsäljare i Värnamo… Ma…. Sch…….
Har han kvar jobbet, menar du? #801
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in