Citat:
När anklagelsen om att vara konspirationsteoretiker kommer från en person som skriker jäv om alla internationella domstolar och förkastar all kritik som riktas mot Israel oavsett om dom kommer från FN, EU eller någon NGO, så går det inte att ta dig på allvar!
Du är en stor clown som skitar ner tråden med ditt of topic och dina påhittade anklagelser. Svara istället på vilken internationell rättsregel eller rättspraxis som säger att dessa bestämmelser ger Israel juridisk suveränitet över Västbanken idag?
Du har alltså missat att Netanyahu sagt i en intervju att han arbetar för ett ”greater Israel”?
Du är en stor clown som skitar ner tråden med ditt of topic och dina påhittade anklagelser. Svara istället på vilken internationell rättsregel eller rättspraxis som säger att dessa bestämmelser ger Israel juridisk suveränitet över Västbanken idag?
Du har alltså missat att Netanyahu sagt i en intervju att han arbetar för ett ”greater Israel”?
3. Rättsregler? Rättspraxis? Allt detta är retroaktiv lag skapad för att motarbeta Israel. Det saknar betydelse för projektet. Judéen och Samarien tillhör Israel. Israel har all rätt till hela mandatet och mer därtill. Rätten att ens lyfta anspråk på marken förlorades genom de arabiska erövringskrigen 1,2, 3, 4 och 5. Araberna har redan fått sina stater. Det är bara att ta getkärran och flytta. Israels största misstag genom historien är att inte ha sparkat iväg varenda arabjävel från sitt land 1967 så som araberna gjorde med judarna. Israel har varit dumsnälla. Mot araber funkar bara råstyrka.
1. Du skall ha en sak jävligt klar för dig. När du sprider dina sinnessjuka konspirationsteorier kommer jag nagla fast dom vid dig tills du gör avbön.
2. Som äcklig judehatare är du inte rätt person att kalla andra clowner. Och du bestämmer inte formerna för mina inlägg. Du är sannolikt en stor tuff shahid i fantasin men för mig är du urtypen av loserpersonlighet utan något som helst värde.

, du får gå ut och demonstrera: "Ropen skalla, mänskliga rättigheter till Allah!"