2026-07-21, 15:26
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombah
Någon mer som har problem med att få in pengar på kontot på FS?
Köpte igår och det står att det ska vara i plånkan på FS i blockchain men där finns inget.
Har screenshots på allt. Plånbok på FS, mitt uttag, blockchain.

Har använt FS 100 gånger tidigare utan problem varje gång.

Citat:
Ursprungligen postat av Captaincook
Jag har samma problem, vet inte riktigt vad man ska göra, funkar det om man lägger en andra transaktion?

Citat:
Är det exit-scam på g? jag skojar inte när jag säger att 100% av mina tidigare överföringar kommit fram. säkert 100st.

Citat:
Ursprungligen postat av Hyrreponken
har sammma problem, förde över nästan 12k i btc igår, inget har kommit in på FS.... enligt block kedjor är pengarna framme, ngn som pratat med supporten? inte fått svar sen igår

Citat:
Ursprungligen postat av asploevet
Detta hände för ett par månader sedan då jag och många andra hade exakt samma problem, ligger själv ute med ett helt gäng tusenlappar som står som "pågående" på FS nu.
Då fixade dom tlll det vilket jag förväntar mig att de jobbar för fullt med nu.
Inte första gången detta inträffat alltså, så är väl bara ha is i magen och hoppas dom fixar det och inte blivit hijackade.

Har samma problem.. Har varit med om detta 2 gånger tidigare, det händer då och då. Har som mest behövt vänta 24 timmar, sen har pengarna kommit in tillslut, Råder er att felanmäla insättningen på samma sida som ni genererar instättningsadress på, nästan längst ner.
Citera
2026-07-21, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedMonkey
Har samma problem.. Har varit med om detta 2 gånger tidigare, det händer då och då. Har som mest behövt vänta 24 timmar, sen har pengarna kommit in tillslut, Råder er att felanmäla insättningen på samma sida som ni genererar instättningsadress på, nästan längst ner.
För mig står det inte ens "pågående" men enligt blockchain ska stålarna vara inne.
Jävla tröttsamt, har screenshots på allt också.
Citera
2026-07-21, 17:06
Medlem
Attans
Skulle kollat här innan jag satte in idag
Aldrig varit med om försening innan och gjort typ 40 insättningar
Hoppas det löser sig
Citera
2026-07-21, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Attans
Skulle kollat här innan jag satte in idag
Aldrig varit med om försening innan och gjort typ 40 insättningar
Hoppas det löser sig
Står det "pågående" för dig eller inget alls?
Citera
2026-07-21, 17:38
Medlem
asploevets avatar
Den det lossnat för först kan väl vara en god samarit och meddela alla i båten.
Supporten är knäpptysta på Fs
Citera
2026-07-21, 21:19
Medlem
gått över 20h sen jag satte in, enl blockkedjan är de framme men inget liv alls på flugis, supporten dissar en. är man 12k fattigare elller löser de sig tror ni?
Citera
2026-07-21, 21:25
Medlem
insättningsadressen upphör ju efter 24h på flugis, om inget kommit då, vad händer då???
Citera
2026-07-21, 21:30
Medlem
Citat:
insättningsadressen upphör ju efter 24h på flugis, om inget kommit då, vad händer då???

Det kvittar sålänge transaktionen gått igenom blockkedjan
Citera
2026-07-21, 21:35
Medlem
Citat:
Står det "pågående" för dig eller inget alls?
Inget
Citera
2026-07-21, 22:44
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
gått över 20h sen jag satte in, enl blockkedjan är de framme men inget liv alls på flugis, supporten dissar en. är man 12k fattigare elller löser de sig tror ni?

Har varit med om det 2 gånger tidigare och det har löst sig båda gångerna, en gång tog det ca 24 timmar, förhoppningsvis så löser det sig till imorgon, men det finns ju inga garantier när det gäller darknetmarknader.
Citera
2026-07-21, 22:46
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Inget

För mig står det pågående

Citat:

Har hunnit göra det för mig och det löste sig ändå, men skulle råda dig att felanmäla insättningen om den syns, se om du hittar adressen du genererade nästan längst ner på sidan där man generera.
Citera
2026-07-22, 02:16
Medlem
asploevets avatar
Någon det landat för?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in