Citat:
Ursprungligen postat av
Cyborg2030
Vi har fått upprabblat olika komponenter och algoritmer som ingår i träningsprocessen. Men det förklarar fortfarande inte hur modellerna fungerar på den detaljnivån att man faktiskt kan genomlysa och begripa hur ett ANN besvarar frågorna i ett IQ-test.
Ni två måste ständigt urarta i trams, off-topic och personangrepp eftersom ni inte har kompetensen att besvara detta. Det är ingen fara: ingen människa har den kompetensen och inte ni heller. Om ni inte kan acceptera denna sanning p.g.a. era sårade egon skulle ni kanske snarare söka hjälp för er grandiosa narcissism än att fortsätta attackera mig vilket aldrig har lyckats och aldrig kommer att lyckas.
Minns när jag fick dig att attackera dig själv.
Imponerad över hur dina radbrytningar och stycken ibland är jämna, och ibland ser ut som någon som precis lärt sig skriva på tangentbordet.
För inte använder du väl betal-AI va?
Citat:
Ursprungligen postat av
Cyborg2030
UML objektdiagram kan användas men det är helt valfritt.
Vilket diagram brukar du använda för att beskriva ett systems interna tillstånd?
Du jobbar kanske inte systematiskt alls utan med ren vibe-kodning?
Ungefär så som du skriver inlägg med tekniskt innehåll? Fire and forget.
Det är riktigt svårt att ta dig seriöst när du efterfrågar UML-diagram och samtidigt ”dvs,
exakt vad den gör i varje detalj, inte
principerna för hur den gör.”. UML diagram fångar inte vad som händer i miljarder parametrar. Kruxet är att du är totalt ointresserad av forskningen, du vill mest härja på forumet. Och jag med. Så här är vi nu, lillebror och storebror.