2026-07-21, 17:04
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Vi har väl ungefär lika många ungdomslag i seriespel som er åtminstone om man googlar. Sen kanske vi har mer utanför seriespel men...
Aa, typ dubbelt så många?
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Självklart är det annorlunda psykologi i att jaga Europaplats jämfört med kvalstrecksrytteriet ni ägnade er åt innan sommaruppehållet.

Mjällby jagade Europaplats + vinst vilket öppnade för kontringsmål och 3p för er. Ni var - objektivt - underdogs i den matchen. Motsvarande fördel kommer ni inte ha i fortsättningen.
Vi har inte vår tabellplacering för att vi blivit underskattade eller för vi spelat kontringsfotboll. Återigen, idioti.

Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Varför klagar du på Hammarby OM vi bara kopierat?
Jag börja klaga på BP så fort dom slutade finna sig i att vara en feederklubb och börja kräva betalt för sina ungdomar. Det är fan inte bra med farmarlag i Superettan och oändligt med u-lag för att knyta till sig så många spelare så möjligt.
Senast redigerad av Teu 2026-07-21 kl. 17:08.
Citera
2026-07-21, 17:11
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Vi har väl ungefär lika många ungdomslag i seriespel som er åtminstone om man googlar. Sen kanske vi har mer utanför seriespel men...

Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Aa, typ dubbelt så många?
Ja, men det är väl knappast en dammsugning av talanger. De som är utanför är ju mer fritidsverksamhet.
Citera
2026-07-21, 17:12
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ja, men det är väl knappast en dammsugning av talanger. De som är utanför är ju mer fritidsverksamhet.
Startade ni inte upp ytterligare en farmarklubb förra året för att kunna ta skiten till en ny lägstanivå?
Citera
2026-07-21, 17:15
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Startade ni inte upp ytterligare en farmarklubb förra året för att kunna ta skiten till en ny lägstanivå?
Nej, det var det väl ni som gjorde?
Citera
2026-07-21, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Samtidigt har nästan ni MFF:are nästan försvunnit från tråden nu när ni är dåliga, vilket också är rätt pinsamt.

Jo det kan jag hålla med om, blir väl lite så i Malmö.
Går det lite sämre tappar folk snabbt intresset, kanske fortfarande fyller stadion men det blir lite mindre MFF snack lite överallt.

Men vi har höga krav antar jag men jo lite dåligt att vi är lite för kaxiga i framgång men försvinner när det går sämre.
Citera
2026-07-21, 22:46
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
It´s ok when Aik does it.
Citera
2026-07-21, 23:48
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Mitt första besök på jordgubben. Schysst häng med AIK-kompisar före och efter (de var hyggliga nog att bjuda på bärs efter matchen). Fin arena, bra käk och trevlig personal. Men visst var mattan lite sisådär efter Bad Bunny-konserterna? Nåja, same same för båda lagen. Hatten av för AIK, vi blev utmanövrerade i andra. Rättvis seger.

Boudri till Bajen gör lite ont, men det är fotbollen. Finns väl bara 3-4 svenska lag som kan matcha prislappen och vi är inte ett av dessa. Men vändorna känns weird. Hans agent är nog nöjd i alla fall.
Citera
2026-07-22, 00:07
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Du kan inte räkna in hängmatcher som vunna matcher, Kukräven.
Hade du frågat 24h tidigare hade ni varit ensamma tvåor eftersom Öis bara är att städa av.
Citera
2026-07-22, 00:23
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Du kan inte räkna in hängmatcher som vunna matcher, Kukräven.
Nä det såg vi ju sist hur det gick och Degerfors är verkligen inte heller några säkra tre poäng
Senast redigerad av kubun 2026-07-22 kl. 00:26.
Citera
2026-07-22, 00:40
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Majestyk
Mitt första besök på jordgubben. Schysst häng med AIK-kompisar före och efter (de var hyggliga nog att bjuda på bärs efter matchen). Fin arena, bra käk och trevlig personal. Men visst var mattan lite sisådär efter Bad Bunny-konserterna? Nåja, same same för båda lagen. Hatten av för AIK, vi blev utmanövrerade i andra. Rättvis seger.

Boudri till Bajen gör lite ont, men det är fotbollen. Finns väl bara 3-4 svenska lag som kan matcha prislappen och vi är inte ett av dessa. Men vändorna känns weird. Hans agent är nog nöjd i alla fall.

Jag hamnade på bussen efter jobbet ovetandes om att dom där jävla konserterna höll på den helgen. Fyfan säger jag bara…

Aldrig hört talas om ”bad bunny” innan förövrigt man börjar väl bli gammal i guess….

Nej ni hade ingen bra dag mot oss men jag hoppas ni slår ut Nordsjälland i Europa.
Citera
2026-07-22, 00:40
Medlem
Teus avatar
Citat:
Nä, vi har bara ett. Ni har väl två?
Citera
2026-07-22, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Nä det såg vi ju sist hur det gick och Degerfors är verkligen inte heller några säkra tre poäng

Nej, fyfan. Degen borta är en mardröm. Vi har aldrig vunnit där sedan de kom tillbaka 2021. Men samtidigt… Deras upplaga i år verkar vara jävligt dålig så är det någon gång det ska hända så är det nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in