2026-07-21, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nannais
Som jag förstår det rök vårdnaden för länge sen, men han har haft umgänge tors-mån varannan vecka. Dock har soc stoppat flera av dessa umgängen då han inte ansetts vara i stånd att ta hand om barnen.
Ja, precis. Vårdande förlorade han redan 2022 men haft umgänge sen dess men inte kunnat sköta det. Inte kunnat hålla sig nykter och yngsta dottern ska enligt tingsrätten sagt att hon är rädd för att åka till pappa.
Citera
2026-07-21, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuecoIncognito
Ja, precis. Vårdande förlorade han redan 2022 men haft umgänge sen dess men inte kunnat sköta det. Inte kunnat hålla sig nykter och yngsta dottern ska enligt tingsrätten sagt att hon är rädd för att åka till pappa.

Det med yngsta dotter är ny info. Var har du hittat detta?
Citera
2026-07-21, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasenbluten
Det med yngsta dotter är ny info. Var har du hittat detta?
Det står i den senaste domen där han förlorade umgänget fram till huvudförhandlingarna i höst.
Citera
2026-07-21, 18:08
Medlem
Citat:
Det står i den senaste domen där han förlorade umgänget fram till huvudförhandlingarna i höst.

Har du ett mål-nummer alternativt kan du dela den på nåt vis?
Citera
2026-07-21, 20:56
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundstroganoff
Jag upptäckte just Christian. Har aldrig hört talas om honom före idag. Satt just och läste denne mytomans underbara inlägg när han plötsligen upphörde att existera på Facebook.

Jag satt och läste något om hur snygga hans ex har varit, att ett av dem hade "både silicon och botox" med mera när jag kastades ut ur hans profil. Nu kan jag inte hitta den. Någon mer som har råkat ut för samma sak?

Jag som just hade upptäckt honom. Snyft!! Vill ju veta mer om hans 5000 flickvänner!

Märk väl. Minst 5000. Han slutade räkna för länge sedan. Men kanske inte så märkligt att damerna flockas runt honom. Toppmäklare, underrättelseofficer och nu tjänar multum på Facebook!
Citera
2026-07-22, 00:36
Medlem
Citat:
Som jag förstår det rök vårdnaden för länge sen, men han har haft umgänge tors-mån varannan vecka. Dock har soc stoppat flera av dessa umgängen då han inte ansetts vara i stånd att ta hand om barnen.
Aha, tack. Vet du mer om detta?
Citera
2026-07-22, 08:36
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Märk väl. Minst 5000. Han slutade räkna för länge sedan. Men kanske inte så märkligt att damerna flockas runt honom. Toppmäklare, underrättelseofficer och nu tjänar multum på Facebook!

Vem tror på aĺla hans lögner, förutom han själc då? Läste inlägget om att han legat med minst 5000 kvinnor... Ett par dagar tidigare läste jag inlägget där han berättade hur många flickvänner han hade haft, första riktiga var när han var 20. Någon påpekade att det lät som att det inte kunnat vara speciellt långa förhållanden. Han skrev då hur länge han varit med var och en och att det minsann visst varit långa. Längsta hade varit i "hela" sju år. Räknade ihop den totala summan som var 19 år tror jag.

Han är väl 46, har varit i relation i totalt 19 år. Att då även hunnit med 4993 andra kvinnor är fan imponerande....
Citera
2026-07-22, 14:10
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Vem tror på aĺla hans lögner, förutom han själc då? Läste inlägget om att han legat med minst 5000 kvinnor... Ett par dagar tidigare läste jag inlägget där han berättade hur många flickvänner han hade haft, första riktiga var när han var 20. Någon påpekade att det lät som att det inte kunnat vara speciellt långa förhållanden. Han skrev då hur länge han varit med var och en och att det minsann visst varit långa. Längsta hade varit i "hela" sju år. Räknade ihop den totala summan som var 19 år tror jag.

Han är väl 46, har varit i relation i totalt 19 år. Att då även hunnit med 4993 andra kvinnor är fan imponerande....

Han behöver inte varit trogen. Men japp. BS. Lite kul dock med en så absurd summa som minst 5000

Direkt efter Robinson kan jag tänka mig att det blev en hel del. Det var ju fortsatt stort detta med att varit med så då hade han säkert inga större problem att plussa på siffran. Men 5000 det är ju en ny varje dag året runt i 14 år...

Verkar förövrigt vara borta från FB igen. Kan hända att han gick över gränsen (igen) med dessa inlägg om sin familj.
Citera
2026-07-22, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer

Han har ju varit otrogen hela tiden, skrävlar han om..
Citera
2026-07-22, 15:32
Medlem
Nu är han uppe på facebook igen.
Har fotat sig själv i spegeln halvnaken och skriver om den stora utbetalningen som han ska få av facebook idag
Citera
2026-07-22, 17:38
Medlem
Kan någon vara så snäll och ge alla målnummer kring detta eller ännu bättre dela med sig av domsluten?
Citera
2026-07-22, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasenbluten
Kan någon vara så snäll och ge alla målnummer kring detta eller ännu bättre dela med sig av domsluten?

Jönköpings tingsrätt
T 1492-26
T 1287-22

jag vet inte hur man delar filerna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här