2026-06-22, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Från hans Facebook:
Hej på er. Jag kommer avaktivera detta konto imorgon under en längre period. Jag lägger ut idag så ni riktiga vänner inte tror jag tagit bort er! Jag vet att jag gillar att provocera men det blev för mycket näthat och det här "experimentet" påverkar både mig, min familj och karriär... Jag måste fokusera på det som är viktigt i livet ❤️ Ni som känner mig vet att jag har mitt mindre Svensson konto också och den blir såklart kvar 😎

Jävligt puckat "experiment" isf (föga troligt)
Hur många veckor, dagar eller timmar ger ni honom innan en ny omgång brakar loss?

3 dagar, lagom till helgen och han dragit i sig en bib och vill brösta upp sig lite. Inte första, lär inte heller vara sista, gången han stänger ner sitt konto för en "längre period" sen är tillbaka igen strax efter. Enda gången det faktiskt var tyst var när han satt på alkohemmet 2 månader innan han skrev ut sig själv i förtid.... den grandiosa självbilden sa att han var klar nu och klarar detta själv.
Citera
2026-06-22, 19:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nasenbluten
3 dagar, lagom till helgen och han dragit i sig en bib och vill brösta upp sig lite. Inte första, lär inte heller vara sista, gången han stänger ner sitt konto för en "längre period" sen är tillbaka igen strax efter. Enda gången det faktiskt var tyst var när han satt på alkohemmet 2 månader innan han skrev ut sig själv i förtid.... den grandiosa självbilden sa att han var klar nu och klarar detta själv.

Du som verkar ha lite mer info om honom, har han alltid haft en så grandios och skev självbild? Han verkar ju på fullaste allvar tro på det han säger även om det rakt av är lögner (tänker exempelvis på att han varit Spaniens bästa mäklare eller att han ska skriva en bok om sina bravader?).
Citera
2026-06-23, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Du som verkar ha lite mer info om honom, har han alltid haft en så grandios och skev självbild? Han verkar ju på fullaste allvar tro på det han säger även om det rakt av är lögner (tänker exempelvis på att han varit Spaniens bästa mäklare eller att han ska skriva en bok om sina bravader?).

Först och främst vill jag ändå säga att jag någonstans tycker synd om honom. Jag har sett förfallet ända sedan 2002 och även om han betett sig som ett rövhål förstår man ju att någon form av sjukdom ihop med missbruk skapar kaoset.

I mina ögon är det ett mindervärdeskomplex. Vill vara bättre än andra och det har slutat med att lögnerna tagit över. Bytte namn från Svensson. Spola fram till han träffade E v B och det största samtalsämnet var att han och framtida barn skulle ha adliga namn,passade bra med hans militärutbildning etc.
Finns många knasiga saker att prata om kring CT men han mår uppenbarligen inte bra, men så många som försökt hjälpa honom genom åren som han mer eller mindre bajsat i munnen på så är det med dubbla känslor hans namn är på tapeten igen.
Citera
2026-06-23, 15:04
Medlem
Alltså människan är inte klok. Skriver privat och berättar hur hemsk jag är,eftersom jag inte kunde hålla tyst om hur synd jag tycker om hans barn kollar upp min adress samt skryter om hur han lyckats med detta eftersom han har " företagsinlogg via jobbet", för att dagenb efter berätta hur jag är hans typ, jättesnygg samt skryta om alla gånger han varit i Stockholm. Fullständigt galen.

Undrar också vad det är för jobb han har, senaste tre åren har han haft en årsinkomst på mellan 86 och 197 tusen, och han har betalningsanmärkningar. Så oklart varför han tycker att han är så fruktansvärt bra...
Citera
2026-06-23, 16:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nasenbluten
Först och främst vill jag ändå säga att jag någonstans tycker synd om honom. Jag har sett förfallet ända sedan 2002 och även om han betett sig som ett rövhål förstår man ju att någon form av sjukdom ihop med missbruk skapar kaoset.

I mina ögon är det ett mindervärdeskomplex. Vill vara bättre än andra och det har slutat med att lögnerna tagit över. Bytte namn från Svensson. Spola fram till han träffade E v B och det största samtalsämnet var att han och framtida barn skulle ha adliga namn,passade bra med hans militärutbildning etc.
Finns många knasiga saker att prata om kring CT men han mår uppenbarligen inte bra, men så många som försökt hjälpa honom genom åren som han mer eller mindre bajsat i munnen på så är det med dubbla känslor hans namn är på tapeten igen.

Citat:
Ursprungligen postat av Nannais
Alltså människan är inte klok. Skriver privat och berättar hur hemsk jag är,eftersom jag inte kunde hålla tyst om hur synd jag tycker om hans barn kollar upp min adress samt skryter om hur han lyckats med detta eftersom han har " företagsinlogg via jobbet", för att dagenb efter berätta hur jag är hans typ, jättesnygg samt skryta om alla gånger han varit i Stockholm. Fullständigt galen.

Undrar också vad det är för jobb han har, senaste tre åren har han haft en årsinkomst på mellan 86 och 197 tusen, och han har betalningsanmärkningar. Så oklart varför han tycker att han är så fruktansvärt bra...

Aah, något är ju uppenbarligen fel i skallen. Tror han behöver spärras in på psyk tills de tar reda på vad som är fel med honom och han kan hoppa på någon behandling/medicinering.

Tycker synd om hans ex och stackars döttrar, barn idag är mer online än vad man tror och de kommer garanterat iallafall få höra om sin pappa av andra barn (om inte nu så inom några år). Exet måste ju ha värsta stenen i magen varje gång dom är hos Christian, hoppas verkligen exet får permanent vårdnad om ungarna.
Citera
2026-06-23, 21:07
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vettefan22
Herregud, att en sån människa får vistas ute bland folk. Att man för sitt liv inte kan förstå att man fortsätter gräva sin grop extremt djup?
Tingsrätten 1a oktober lär ju inte gå som en dans för honom..

Jag tycker han verkar ganska genuin. En ärlig snubbe som i motsats till de flesta andra faktiskt erkänner att han har demoner att bekämpa.

Du är alltid så snabb på att döma andra, bror. Det är kanske du som inte borde vistas ute bland folk
Citera
2026-06-23, 21:18
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:

Då jag själv arbetat som mäklare i Sthlm & malmö, så har jag i tjänsten stött på honom. Han har definitivt inte varit Spaniens bästa mäklare men heller inte den sämsta. Han var under en period väldigt framgångsrik och mycket av det han säger är faktiskt sant.

Förstår inte vrf ni skall trycka ner honom hela tiden. Handlar det om avundsjuka? Han lever / har levt ett liv som ni bara kan drömma om. Cashflow, brudar & högkvalitativt ladd, you name it liksom
Citera
2026-06-23, 22:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Då jag själv arbetat som mäklare i Sthlm & malmö, så har jag i tjänsten stött på honom. Han har definitivt inte varit Spaniens bästa mäklare men heller inte den sämsta. Han var under en period väldigt framgångsrik och mycket av det han säger är faktiskt sant.

Förstår inte vrf ni skall trycka ner honom hela tiden. Handlar det om avundsjuka? Han lever / har levt ett liv som ni bara kan drömma om. Cashflow, brudar & högkvalitativt ladd, you name it liksom

HAHAHAHA, man kan ju undra vem det är som har skrivit detta om det inte är ett troll? Inget av det du säger stämmer, killen är utfattig (86-198k i inkomst senaste åren), sitter på kronofogden, lämnad av frugan och bor i en hyreslägenhet i ett väldigt billigt område. Lägg ner med ditt skitsnack 😂
Citera
2026-06-23, 23:48
Medlem
Citat:
HAHAHAHA, man kan ju undra vem det är som har skrivit detta om det inte är ett troll? Inget av det du säger stämmer, killen är utfattig (86-198k i inkomst senaste åren), sitter på kronofogden, lämnad av frugan och bor i en hyreslägenhet i ett väldigt billigt område. Lägg ner med ditt skitsnack 😂
Också är han alkis, ensam, får inte träffa sina barn.
Ne, inget att vara avundsjuk på direkt
Citera
2026-06-23, 23:52
Medlem
Han hade ju som det verkar regelbundet umgänge med barnen tidigare i år, hur kommer det sig att han plötsligt inte får ha något umgänge alls nu? Vad hände?
Citera
2026-06-24, 06:35
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:

Visst, han har haft bättre dagar. Det erkänner jag

Men han har också levt betydligt bättre än vad du har. Han var under sina glansdagar ngn att se upp till. Välklädd & framgångsrik, bilar, cash på fickan, brudar, sprit & droger i överflöd. He lived in the fast lane, baby. Tog risker. Life on a edge

Spanien var denne mans kungarike

Skillnaden mellan dig & han är att när ni båda ligger inför döden, så kan han åtminstone blicka tillbaka & säga att han har levt sitt liv. Frågan är om du kan göra det?

Ser fram emot hans kommande biografi. Vem vet, kanske är man själv omnämnd

Tony var namnet
Citera
2026-06-24, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Visst, han har haft bättre dagar. Det erkänner jag

Men han har också levt betydligt bättre än vad du har. Han var under sina glansdagar ngn att se upp till. Välklädd & framgångsrik, bilar, cash på fickan, brudar, sprit & droger i överflöd. He lived in the fast lane, baby. Tog risker. Life on a edge

Spanien var denne mans kungarike

Skillnaden mellan dig & han är att när ni båda ligger inför döden, så kan han åtminstone blicka tillbaka & säga att han har levt sitt liv. Frågan är om du kan göra det?

Ser fram emot hans kommande biografi. Vem vet, kanske är man själv omnämnd

Tony var namnet

Du verkar inte riktigt ha koll.... bilar? Förutom Audin som han inte hade råd att betala som de tog tillbaka vad för bilar förutom skrot-volvos har han haft?

Du borde ju veta att "mäklare" är en skyddad titel, han är inget annat än vanlig jävla juniorsäljare.

Portad på de flesta ställen såväl i sthlm som Jönköping. En loser som inte ens kan putsa sina icke matchande skor till kostymen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in