2026-07-20, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burkeen
Susta innehåller prop och phenyl den ska tas varje eller varannan dag för bäst effekt/ stabila blodvärden.

Haha taaaack så mycket! Man blir fan mörkrädd hur dåligt pålästa vissa är som sedan ska försöka läxa upp en........ Jag må vara ny på detta med steroider men jag vet tydligen bra mycket mer än majoriteten här på flashback verkar det som? Kanske var dumt att starta denna tråd från första början.
Citera
2026-07-20, 22:42
Medlem
Lägg ner tanken på tren för bara av vad du skriver här visar att du har adhd eller liknande och aldrig kommer bli nöjd oavsett.
Ta kur för kur och vänj kroppen vid nya styrkan o muskelmassa istället.
Mvh
Citera
2026-07-21, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jhes
Lägg ner tanken på tren för bara av vad du skriver här visar att du har adhd eller liknande och aldrig kommer bli nöjd oavsett.
Ta kur för kur och vänj kroppen vid nya styrkan o muskelmassa istället.
Mvh

Okay, noted! Tack för ditt svar.

Winstrol inject eller EQ då? Jag kommer antagligen kura färdigt deca innan jag hoppar på något nytt iallafall.
Citera
2026-07-21, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NationalTreasure
Okay, noted! Tack för ditt svar.

Winstrol inject eller EQ då? Jag kommer antagligen kura färdigt deca innan jag hoppar på något nytt iallafall.
Tycker du kör klart din kur som den är nu och sen nästa gång lägga till något annat som eq eller tren.
Citera
2026-07-21, 12:58
Medlem
Epimaness avatar
Citat:

Blir inte det en väldigt lång förstakur då om du skall utvärdera deca och sen börja med EQ om du är 10 veckor in redan?
Citera
2026-07-21, 13:14
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes
Blir inte det en väldigt lång förstakur då om du skall utvärdera deca och sen börja med EQ om du är 10 veckor in redan?

Decan har han ju redan utvärderat. Han har kört 250mg per vecka i fyra veckor och insett att han behöver tyngre grejer om han ska kunna nå trädtopparna han siktar på.

Estrar, steady state och vad preparaten egentligen gör spelar inte så stor roll. Inte träningsupplägg eller kost för den delen heller. In med något starkare bara. Tren verkar vara det ultimata, det har han sett på TikTok.
Citera
2026-07-21, 13:54
Medlem
Citat:
Haha taaaack så mycket! Man blir fan mörkrädd hur dåligt pålästa vissa är som sedan ska försöka läxa upp en........ Jag må vara ny på detta med steroider men jag vet tydligen bra mycket mer än majoriteten här på flashback verkar det som? Kanske var dumt att starta denna tråd från första början.
Men på svar på din fråga stark rekommendation att aldrig röra tren. Förstörde min mage totalt.

Skulle du ta det ändå köra det, kör små mängder 75-100 mg i veckan räcker gott och väl.
Folk tar på SJUKT för höga doser och det resulterar i biverkningarna folk rapporterar
Om man räknar på styrkan på testosterone emot trenabol så är tren 5 gånger så " stark"
Dvs 100 mg tren ~ 500 mg test.

kör snabb tren (a) ifall du upplever biverkningar så kan du snabbt få ut det i kroppen.
Citera
2026-07-21, 16:41
Medlem
Citat:
Men på svar på din fråga stark rekommendation att aldrig röra tren. Förstörde min mage totalt.

Skulle du ta det ändå köra det, kör små mängder 75-100 mg i veckan räcker gott och väl.
Folk tar på SJUKT för höga doser och det resulterar i biverkningarna folk rapporterar
Om man räknar på styrkan på testosterone emot trenabol så är tren 5 gånger så " stark"

kör snabb tren (a) ifall du upplever biverkningar så kan du snabbt få ut det i kroppen.

Alright, tack för tipset!

Jag såg faktiskt en intervju med Larry Wheels där han sa att han ångrar att han körde tren så länge som han gjorde p.g.a att det endast behövs köras i typ 1 vecka inför tävlingar etc. Kan detta stämma? Är det någon snabbverkande ester?
Citera
2026-07-21, 17:24
Medlem
Citat:

Finns det något annat prepp du skulle rekommendera? Hur pass bra är somatropin (HGH) t.ex?
Citera
2026-07-21, 18:50
Medlem
Citat:
Finns det något annat prepp du skulle rekommendera? Hur pass bra är somatropin (HGH) t.ex?
Personligen skulle jag inte rekomendera något direkt..
Vad är ditt mål ?
Personligen har jag alltid köpt hem råvara och tillverkat för personlig bruk själv så har testat ipeencip allt ...
För mig är inget värt det förutom tex test / hgh / reta bpc tb som jag testa
Vet inte om jag är extremt känslig emot saker men winstrol gav bara ledvärk ( inte värt det för mig att gå runt och ha ont speciellt när man lyfter tungt)
Dbol / anadrol blodtrycket stack iväg trött och seg hela dagarna
Deca gillar jag inte mådde inte bra på den
Tren dålig sömn extremt varm hela dagarna trött seg hela dagarna
Mast / anavar kände inget direkt av det . Inga biverkningar men inge märkvärdig skillnad heller ( för mig )

Npp gillade jag dock men inte rört det på många år

Test låg dos
Hgh låg dos
Reta har fördelar och nackdelar för mig . De hjälper mig mage mot inflammationer blir aldrig svullen i magen när jag tar det. Mår allmänt bra i kroppen på det. Däremot blir jag täppt i näsan på den så sömnen påverkas negativt och kan kännas som man får för lite sömn

Bpc tb vid skador om det skulle uppstå

Om du inte har mål att stå på scen som bodybuilder, håll det simpelt. Du kommer ångra dig tillslut om du börjar missbruka
Citera
2026-07-21, 19:01
Medlem
Citat:
Alright, tack för tipset!

Jag såg faktiskt en intervju med Larry Wheels där han sa att han ångrar att han körde tren så länge som han gjorde p.g.a att det endast behövs köras i typ 1 vecka inför tävlingar etc. Kan detta stämma? Är det någon snabbverkande ester?

"Är det någon snabbverkande Ester?"
Du vet ju uppenbarligen inte ens vad fan tren är ..eller nåt om estrar för den delen heller, och så ska du hoppa på det tåget? 🤣🤣
Citera
2026-07-21, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kajsakoo
"Är det någon snabbverkande Ester?"
Du vet ju uppenbarligen inte ens vad fan tren är ..eller nåt om estrar för den delen heller, och så ska du hoppa på det tåget? 🤣🤣

Förklara istället vad det är jag inte vet istället för att sitta och spela professor idiot..

Trenbolone Acetate: The most popular ester, featuring a very short half-life of about 2 to 3 days. It requires frequent (typically daily or every other day) injections.

Trenbolone Enanthate: A longer-estered variant with a half-life of 7 to 10 days, allowing for less frequent injections, usually twice per week.

Trenbolone Hexahydrobenzylcarbonate (Hex): Known commercially as Parabolan, it has a half-life of roughly 14 days and provides a steady release of the hormone.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in