2026-07-20, 18:29
Medlem
Suck.. ivf.. lillebror... så sjukt uttjatat. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄
Citera
2026-07-20, 19:45
Medlem
H har en förmåga att tycka att hela världen kretsar kring henne och ogenerat lägga ut långa AI haranger om något de (jordens tråkigaste gråaste familj) upplevde för flera ÅR sedan. Jag sekundär skäms så mycket men också väldigt fascinerande att följa..

Hon är nog den tråkigaste jag vet.
Citera
2026-07-20, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Suck.. ivf.. lillebror... så sjukt uttjatat. 🙄🙄🙄🙄🙄🙄
Tappat följare igen därav detta ältande tror jag.
Citera
2026-07-20, 20:19
Medlem
Felpost
Citera
2026-07-20, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Det fanns någon kommentar om varför de bara stannar så kort tid när de har tillgång till en lägenhet. Hittar inte kommentaren nu.
Okej! Tänkte mer på årstiden, att de inte åker under vår eller höst. Men det kanske fanns en förklaring till det med.
Citera
2026-07-20, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upp-till-bevis
Okej! Tänkte mer på årstiden, att de inte åker under vår eller höst. Men det kanske fanns en förklaring till det med.
Dom har åkt på våren flera gånger tidigare och även i augusti. Dom har även åkt två ggr på samma år några gånger.

Hon äger lägenheten tillsammans med sin bror. Jag är osäker på mamman ens äger den längre.
Citera
2026-07-20, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Dom har åkt på våren flera gånger tidigare och även i augusti. Dom har även åkt två ggr på samma år några gånger.

Hon äger lägenheten tillsammans med sin bror. Jag är osäker på mamman ens äger den längre.
Ok, de två senaste resorna 2025 & 2026 har varit i Juli...men bra att de åkt andra årstider med då. Mamman är väl lika välkommen för det hoppas jag.
Senast redigerad av Upp-till-bevis 2026-07-20 kl. 23:13.
Citera
2026-07-21, 01:15
Medlem
Var det inte några som snackade om Hannas gymnasiebetyg här i tråden nyligen? Som hörde av sig till gymnasium? Fick ni svar? Eller om det var folkhögskolor.
Citera
2026-07-21, 04:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Var det inte några som snackade om Hannas gymnasiebetyg här i tråden nyligen? Som hörde av sig till gymnasium? Fick ni svar? Eller om det var folkhögskolor.
Fick till svar att hon inte läst i Gislaved men någon skrev att hon hade läst i Värnamo. Inväntar svar från Värnamo gymnasium samt folkhögskolan där.. sen skrev någon att hon har läst på en folkhögskola i Malmö så det är högst oklart😅😅
Citera
2026-07-21, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Fick till svar att hon inte läst i Gislaved men någon skrev att hon hade läst i Värnamo. Inväntar svar från Värnamo gymnasium samt folkhögskolan där.. sen skrev någon att hon har läst på en folkhögskola i Malmö så det är högst oklart😅😅
Jag är inte intresserad men svar lär väl dröja pga semestertider.
Citera
2026-07-21, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd

Varför vill några av er veta hennes betyg? Förstår inte vad som är relevant i det.
Citera
2026-07-21, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Varför vill några av er veta hennes betyg? Förstår inte vad som är relevant i det.
För att hon ljuger om det som med allt annat. Att hon ska plugga göra högskoleprovet, men sen var det någon här som hörde sig för och fick veta att hon aldrig gjort den. Hon lägger upp fjantiga inlägg om att hon återigen blivit reserv men att vi ska kämpa vidare😅 hon ljuger om det säkert också för hon verkar sakna betyg att ens bli behörig. Så ingen är intresserav av hennes betyg utan om hon ens är behörig. Vore kul att bevisa at hon ljuger om det så som hon ljuger om så mkt annat förlossningsskada mm. 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in