2026-07-20, 02:07
Medlem
Tog benzo och tramadol innab. Andas långsam nu. Svprt hålka ögonen öppna och fokuserar blicken blir lite suddigt. Ok stt bara somna? Sp trött ellr dör jag in sömnen? Asså orkar inye va vaken mer få se lm jaf lever lmorgon
Citera
2026-07-20, 02:22
Medlem
sjalvmordavpoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snard
Tog benzo och tramadol innab. Andas långsam nu. Svprt hålka ögonen öppna och fokuserar blicken blir lite suddigt. Ok stt bara somna? Sp trött ellr dör jag in sömnen? Asså orkar inye va vaken mer få se lm jaf lever lmorgon

Hur mycket tog Du utav dessa preparaten?
Citera
2026-07-20, 02:33
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Ring 112 så du får hjälp!
Citera
2026-07-20, 06:10
Medlem
Herregud TS, du behöver söka hjälp omgående för ditt drogmissbruk.

Sluta vara rädd för avgiftning osv. du kommer ta död på dig själv om du inte tar tag i det
Citera
2026-07-20, 07:03
Medlem
sjalvmordavpoliss avatar
Nyfiken på om Du överlevt natten?
Citera
2026-07-20, 08:39
Medlem
Airwave92s avatar
Med din trådhistorik så hoppas jag att du hamnade på sjukan samt söker hjälp
Citera
2026-07-20, 09:06
Medlem
Citat:

Du verkar inte kunna lägga ner missbruket.

Vila i frid.
Citera
2026-07-20, 09:26
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Ägd. Klarar inte utav en tjack AT och förmodligen dör för att han var tvungen att blanda benzo och opiater.

Jävlar vilken pannbiff.
Citera
2026-07-20, 17:30
Medlem
andan0s avatar
alla som hamnar i en sådan situation bör ringa 112 och försöka sluta med skiten
Citera
2026-07-20, 18:13
Medlem
Jag överlevde. Ringde min mamma. Hon har nyckel hit. Jag hade inte orkat gå upp och öppna. Hon ringde 112. Blev en tur till sjukhuset. Hade tagit skitmycket benzo vet inte exakt hur mycket. Sen 600 mg tramadol.
Citera
2026-07-21, 00:24
Medlem
Citat:
Jag överlevde. Ringde min mamma. Hon har nyckel hit. Jag hade inte orkat gå upp och öppna. Hon ringde 112. Blev en tur till sjukhuset. Hade tagit skitmycket benzo vet inte exakt hur mycket. Sen 600 mg tramadol.

Hoppas du är stolt som har gjort din mamma livrädd och fått henne att åka ut i panik till dig mitt i natten. Sen har du förbrukat samhällets resurser i form av ambulans och läkartid mm.

Allt helt och hållet på grund av dina egna omoraliska frivilliga handlingar.

Kanske är dags att sluta vara en värdelös pundare som förstör för alla andra och bli en skötsam människa som tar hand om sig själv och skapar värde för sin omgivning?
Citera
2026-07-21, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheodoreBagwell
Hoppas du är stolt som har gjort din mamma livrädd och fått henne att åka ut i panik till dig mitt i natten. Sen har du förbrukat samhällets resurser i form av ambulans och läkartid mm.

Allt helt och hållet på grund av dina egna omoraliska frivilliga handlingar.

Kanske är dags att sluta vara en värdelös pundare som förstör för alla andra och bli en skötsam människa som tar hand om sig själv och skapar värde för sin omgivning?
Jag hade gjort min mamma ännu mer illa om jag inte hade ringt och hon hade hittat mig död här hemma dagen efter.

Vilka får lov att åka ambulans och ta upp läkartid enligt dig? Det är jättemånga som blir sjuka och får söka vård pga ohälsosam livsstil. Det är ju också självförvållat precis som det jag gjorde.

Håller med dig om att det är dags att sluta vara en pundare. Men inte så lätt när man fastnat i det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in