2026-07-19, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Jo JAG vet men det var inte det namnet HON hade på hans profil som HON sköter utan innan HON bytte hans namn hette han Lars Inge Svartenbrandt Ferm.

Hade hon tagit över hans konto? Är ju en minnessida.
Senast redigerad av Cianneli 2026-07-19 kl. 23:23.
Citera
2026-07-19, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Hade hon tagit över hans konto? Är ju en minnessida.

Suck..
Ja tror du Meta sköter den eller?
Citera
2026-07-19, 23:30
Medlem
Citat:
Suck..
Ja tror du Meta sköter den eller?

Eller hon på bilden.
Citera
2026-07-20, 06:57
Medlem
Citat:
Då ska de väl flytta då. O de har kanske gift sig. Eller ska. Bor de kvar finns ju ingen anledning att göra sig icke sökbar.

Dessvärre ser man att de fortfarande är skrivna på samma adress som för ett år sedan via ex Google, MrKoll fram till idag. De har ej bytt efternamn eller gift sig än i alla fall.
De har inte råd att flytta.
Senast redigerad av Champinjoner 2026-07-20 kl. 07:00.
Citera
2026-07-20, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Champinjoner
Dessvärre ser man att de fortfarande är skrivna på samma adress som för ett år sedan via ex Google, MrKoll fram till idag. De har ej bytt efternamn eller gift sig än i alla fall.
De har inte råd att flytta.

Ja, jag såg men tänkte de kanske planerade ngt i förväg. De vet inte att man kan ringa Skatteverket o fråga saker om de inte får skyddad identitet.
Citera
2026-07-20, 08:21
Medlem
Citat:
Ja, jag såg men tänkte de kanske planerade ngt i förväg. De vet inte att man kan ringa Skatteverket o fråga saker om de inte får skyddad identitet.
Tror knappast de får skyddad identitet.
För vad, vilken orsak skulle de ange?
Det är väl inte så bara..men vem vet.
Citera
2026-07-20, 08:32
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
Hon har ju även bytt namn på sin far till Lars Carlander är bara hennes mamma som har kvar Ferm.

Har det rent av gått upp för henne hur dåligt det är att förknippas med galna och farliga våldsverkare som pappa Svarten?

Jag såg en dokumentär om Escobar och hans familj en gång. Hans vuxna barn lever vanliga liv och inte ens kollegor /Klasskompisar etc visste ens att de var barn till världens mest kända kriminella och farliga man. De var smarta nog att göra tvärtom om hålla låg profil för att kunna skapa egna, normala liv utan att stå i sin döde fars skugga och försöka profitera på något slags "kändisarv" som om det vore coolt att ha en galen och farlig pappa.

Jackie har nog verkligen trott på att det gagnar henne att tjata om pappa Svarten.

Hon lever kvar i att det går att casha in (boken som skrevs etc) hon har säkert någon villfarelse om att det skulle kunna bli tv också. Netflix goes Svartenbrandt med en Skarsgård i huvudrollen. Jackie skulle naturligtvis ha spelat sig själv. Så talangfull och begåvad som hon är! 🙄
Citera
2026-07-20, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnSken
Tror knappast de får skyddad identitet.
För vad, vilken orsak skulle de ange?
Det är väl inte så bara..men vem vet.
De kanske tycker att de blir stalkade av folk på Fb där folk är sprider lögner om dem. Att det är grund för skyddad ID?
Ta bort sig från mrkoll ratsit m.m är ju enkelt
Men annars tror jag det är svårt
Eller?
Citera
2026-07-20, 09:08
Medlem
Forumforums avatar
Citat:
De kanske tycker att de blir stalkade av folk på Fb där folk är sprider lögner om dem. Att det är grund för skyddad ID?
Eller?

Att få skyddad identitet är nog långt från deras inbillade verklighet.
Det skulle vara mer troligt att Ozzy skulle få det.

Att ta bort uppgifter från vissa sökmotorer/sajter med offentliga uppgifter kan vara lättare.

Men de kommer alltid gå att hitta deras uppgifter på ett eller annat sätt. Det är ju inte utsatta för något och de (i alla fall Jackie) är ju den som systematiskt utsätter andra för förtal, hot och allmän galenskap.
Citera
2026-07-20, 09:10
Medlem
Citat:
Eller?

De vill väl bara göra sig märkvärdiga o ta bort sig där det går. Vetifan om man kan ljuga o få skyddad identitet. Något verkligt måste ju hänt o inte inbillade hot.
Citera
2026-07-20, 09:33
Medlem
motyls avatar
Tror de kommer köra ett billigt borgerligt bröllop (allt dom har råd med) för att ge sken av att de är stabila eftersom de är gifta 😂
Citera
2026-07-20, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumforum
Att få skyddad identitet är nog långt från deras inbillade verklighet.
Det skulle vara mer troligt att Ozzy skulle få det.

Att ta bort uppgifter från vissa sökmotorer/sajter med offentliga uppgifter kan vara lättare.

Men de kommer alltid gå att hitta deras uppgifter på ett eller annat sätt. Det är ju inte utsatta för något och de (i alla fall Jackie) är ju den som systematiskt utsätter andra för förtal, hot och allmän galenskap.
Exakt så är det!
Jag kollade upp det.ä
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in