2026-07-19, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
Hon kan inte ha alla hästar hemma. Fattar inte att hon utsätter sig för solen?
Skulle aldrig äta hennes bakverk om hon öppna en kafe🤮🤮
Hennes stora barn verkar inte gilla ellies äckliga o kryddade maträtter. De äter annat 🤣🤣
Hon skulle inte klara kraven för ett kök att till verka bakverk till försäljning. Det är hårda krav från Livsmedelsverket. De kommer att bomma igen Ellies kök direkt 😅
Citera
2026-07-19, 20:35
Medlem
Dagens vlogg hade hon ju döpt rätt iaf. Men make till människa att klaga. Alltså förstår verkligen inte? Om det nu är såå jobbigt med värmen, ta av dig tröjan, sätt ner fötterna i en bunke i kallt vatten? Hur gör alla andra hundägare? Detta är det värsta jag hört? Och tar mig fasen priset när hon känner på asfalten, hur gör hundarna i Thailand?
Citera
2026-07-19, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Dagens vlogg hade hon ju döpt rätt iaf. Men make till människa att klaga. Alltså förstår verkligen inte? Om det nu är såå jobbigt med värmen, ta av dig tröjan, sätt ner fötterna i en bunke i kallt vatten? Hur gör alla andra hundägare? Detta är det värsta jag hört? Och tar mig fasen priset när hon känner på asfalten, hur gör hundarna i Thailand?

Precis! Åk inte till stranden när UV faktorn är som högst stanna inne eller i skuggan. Sätt fötterna i kallt vatten och ge Stina en balja med vatten att svalka sig i. Eller köp en kylfilt till hunden. Vart lika varmt i nästan hela Sverige förra veckan.
Citera
2026-07-19, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puckolina55
Hon kan inte ha alla hästar hemma. Fattar inte att hon utsätter sig för solen?
Skulle aldrig äta hennes bakverk om hon öppna en kafe🤮🤮
Hennes stora barn verkar inte gilla ellies äckliga o kryddade maträtter. De äter annat 🤣🤣
Tänkte samma 🤮skulle inte ens be om ett glas vatten
Citera
2026-07-19, 21:28
Medlem
Beckahestens avatar
Fattade inte i dagens video, hon sitter inne och typ svettas ihjäl, hade hon inte en luftvärmepump som hon kan ställa på kyla? Kanske har blandat ihop henne med nån annan haha.
Citera
2026-07-19, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87

Klart hon känner på asfalten så att Stinas
trampdynor inte ska brännas, eller vad menar du?
Andra hundägare går promenader tidig morgon och sen kväll, vilket hon verkar göra men ser ingen kyldyna, kylväst eller fläkt till Stina.
Citera
2026-07-20, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cirrus008
Klart hon känner på asfalten så att Stinas
trampdynor inte ska brännas, eller vad menar du?
Andra hundägare går promenader tidig morgon och sen kväll, vilket hon verkar göra men ser ingen kyldyna, kylväst eller fläkt till Stina.

Kyldyna och kylväst kan ironiskt nog göra mer skada än nytta i många fall. Viktigast är ändå att få nån luftcirkulation och ha vatten framme.
Men hon måste väl ha nått gnälla om.
Citera
2026-07-20, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckahesten
Fattade inte i dagens video, hon sitter inne och typ svettas ihjäl, hade hon inte en luftvärmepump som hon kan ställa på kyla? Kanske har blandat ihop henne med nån annan haha.

Tror inte hon har luftvärmepump. De har ju bara direktverkande el i huset plus kaminen i vardagsrummet. Verkar inte ens finnas ved- eller pelletspanna i huset.
Citera
2026-07-20, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Mellon sitter och äter middag säger hon när hon är ute. VARFÖR sitter hon ALDRIG och äter MED sina barn?!! Det gjorde hon inte i Stockholm heller. Hur kul är det att sitta och äta själv?

Fyfan för de skitiga sakerna hon la ut på loppisen. Hon kan ju rengöra skiten så KANSKE hon får något sålt.

Ellie cyklar inte med Stina i cykelkorgen längre. Så visst är hon här och läser.

Hon tycker det är viktigare att blogga och redigera sitt skit.hon umgås ju inte med Mellon mer när de badar.. men han spelar väl spel och surfar🤣
Citera
2026-07-20, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Tror inte hon har luftvärmepump. De har ju bara direktverkande el i huset plus kaminen i vardagsrummet. Verkar inte ens finnas ved- eller pelletspanna i huset.
Jag har också för mig att S hjälpte henne installera AC i sovrummet förra sommaren, de satta skydd i fönstret för ventilationsröret
Citera
2026-07-20, 11:59
Medlem
Beckahestens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PamBam
Det är ju helt vansinnigt isåfall . Det kunde hon ha lagt pengar på att installera när hon fick sina tiggarpengar.
Citera
2026-07-20, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckahesten
Det är ju helt vansinnigt isåfall . Det kunde hon ha lagt pengar på att installera när hon fick sina tiggarpengar.
Du kan inte begära att en sån som hon ska använda hjärnkontoret.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in