2026-07-18, 23:11
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cop27
Dogge kanske passar bättre. Som en lätt åldrande Raffa 😊
Asså, Paolo funkar jävligt bra om vi ska köra en "Raffa-30 år senare". Men dogge vette fan. Lite för mycket av en smiler.
Citera
2026-07-19, 01:29
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gatecrasher
Jag trodde faktiskt att raffa var helt oförmögen att växa upp. Han kändes allt för förstörd av drogerna och allmän hjärndödhet. Kåken kanske gjorde honom gott!

Undrar om han fortfarande tar anabola rätt ner i lungorna?

Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Aha. Då har han kanske lagt ner sina drömmar om snabba pengar på andras bekostnad.
Först av allt säger vi hej till Raffa! Han följer med största sannolikhet tråden efter som han nu låst ner sin nya Facebook, smart gjort faktiskt, om han nu verkligen försöker lagga saker bakom sig så är nog det sista han vill att någon
skriver till hans arbetsgivare.

Är ganska säker på att han ändrade sin hemstad från någon håla i Småland när jag hittade den också.

Nu när jag kollar de 2 bilderna man kan se så är han mer fet än anabola stor.

IAF lycka till Raffa om du håller dig på den smala vägen.
Citera
2026-07-19, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
...om han nu verkligen försöker lagga saker bakom sig så är nog det sista han vill att någon
skriver till hans arbetsgivare.

Han har alltså ett hederligt arbete numera?
Citera
2026-07-19, 19:04
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Han har alltså ett hederligt arbete numera?
Enligt hans Facebook när den var mer öppen, JA.

Kollade på bilden bilden igen. Skiten på kinden håller han helt klart på att lasra borr. Tåren kanske eller så är sen bara blekt. Tyson gadden ser orörd ut.
Citera
2026-07-19, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBuster
Enligt hans Facebook när den var mer öppen, JA.

Kollade på bilden bilden igen. Skiten på kinden håller han helt klart på att lasra borr. Tåren kanske eller så är sen bara blekt. Tyson gadden ser orörd ut.

Nu vill jag väl inte att han ska hängas ut även om jag är nyfiken på "vad som hände sen". Är det på Facebook du sett bilden? Sidan tycks ju blivit låst precis som du skrev.
Citera
2026-07-19, 19:15
Medlem
TheBusters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
Nu vill jag väl inte att han ska hängas ut även om jag är nyfiken på "vad som hände sen". Är det på Facebook du sett bilden? Sidan tycks ju blivit låst precis som du skrev.
Japp, hittade hans nya för typ 2 veckor sedan. Den var mycket mer öppen då.

Nu har han bara 2 bilder.
Citera
2026-07-19, 19:27
Medlem
Jag har sett han i en sån dating grupp på Facebook. Tog inte lång tid innan folk genomskådade vem han var..
Citera
2026-07-19, 23:28
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitResistens
Raffas story borde filmatiseras med Paolo Roberto i huvudrollen.
Ja, eller kanske Markoolio eller Dogge 😁
Citera
2026-07-20, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grungewhore
Ja, eller kanske Markoolio eller Dogge 😁
Clint Eastwood som yngre haha
Citera
2026-07-20, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marron
Clint Eastwood som yngre haha
Charles Bronson kanske
Citera
2026-07-20, 12:52
Medlem
Hade Raffa en kriminell organisation? Var han bara inte en svagbegåvad person i någon bonnhåla som lät trycka upp coola tröjor, som han sedan delade ut till sina kompisar i trakten? Sedan tog de bilder när de hade tröjorna på sig och lade upp på internet. Att de fick medlemskap genom någon långvarig lojalitet tror jag inte. Kände du Raffa och gjorde anspråk på att vara en tuff kille så fick du en hoodie direkt. Jag har väldigt svårt att tro att Gangland Sweden pysslade med organiserad vinstdrivande brottslighet. De var bara en samling idioter som kände sig tuffa i grupp.

Det sista jag vet är i alla fall att Raffa och några av hans vänner gick över till Outlaws istället. Under den perioden ska Raffa ha utsatt sin närmsta vapendragare Andreas för ett mordförsök. Något han blev inspärrad för på ett långt straff. Andreas tog sedermera livet av sig under tiden Raffa var inlåst.

Det är tragiska livsöden med människor som är för dumma för sitt eget bästa.
Citera
2026-07-20, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Hade Raffa en kriminell organisation? Var han bara inte en svagbegåvad person i någon bonnhåla som lät trycka upp coola tröjor, som han sedan delade ut till sina kompisar i trakten?

Det är lite det man kan diskutera ur ett historiskt perspektiv för historien är ju minst sagt märklig. Att Raffa och grabbarna gjorde anspråk på att vara en kriminell organisation kan vi nog utgå ifrån.

Har inte hunnit läsa ikapp hela historiken så jag har lite svårt att placera Andreas och något mordförsök. Minns lite svagt att det var några som skulle utföra ett försäkringsbedrägeri på en krog men att någon hade glömt ketchupen som de skulle ha som fejkblod varpå Raffa lyckades få någon att hugga polaren på riktigt istället, var det kanske Andreas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in