2026-07-18, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Jag leker inte "kulturvetare". Vart får du det mitt i allt detta? Jag visste inte ens om Charlie Kirk förrän nyligen när folk trodde jag var död bara för namnet Kirk.
Sluta ljug Kirk. Det finns film som visar när du blev ihjälskjuten.
Citera
2026-07-18, 12:56
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Det kommer.
Kanske dags att slänga ut fler spammail till svenska redaktioner.
Eller varför inte internationella?
Jag är mer intresserad av nationell media än internationell media.

Bli intervjuad av Piers Morgan hos BBC prata om en "Swedish ostracism conspiracy". Nja... nä.
Citera
2026-07-18, 12:57
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prillan88
Sluta ljug Kirk. Det finns film som visar när du blev ihjälskjuten.
Jag har aldrig varit i USA än. Ni förväxlar med en annan Kirk.
Citera
2026-07-18, 14:59
Medlem
Citat:
Jag leker inte "kulturvetare". Vart får du det mitt i allt detta? Jag visste inte ens om Charlie Kirk förrän nyligen när folk trodde jag var död bara för namnet Kirk.

Charlie Kirk bildade sin organisation 2012, när du var 9 år. Han var i offentliga ögat väldigt länge, långt innan du började med internet.

Men varför vägrar du lyssna på när folk säger att de bara skämtar när de skriver så? Ingen tror att du var Charlie Kirk. En snubbe skrev det som skämt och när du reagerade så kraftigt så fortsatte folk säga så. Dom tycker det är kul att jävlas med dig och du ger dom material genom att fortsätta reagera på det
Citera
2026-07-18, 16:00
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicarious90
Charlie Kirk bildade sin organisation 2012, när du var 9 år. Han var i offentliga ögat väldigt länge, långt innan du började med internet.

Men varför vägrar du lyssna på när folk säger att de bara skämtar när de skriver så? Ingen tror att du var Charlie Kirk. En snubbe skrev det som skämt och när du reagerade så kraftigt så fortsatte folk säga så. Dom tycker det är kul att jävlas med dig och du ger dom material genom att fortsätta reagera på det
Hur skulle jag veta om Charlie Kirks aktiviteter långt innan? Det är bara nyligen jag fick veta om honom.
Citera
2026-07-19, 01:41
Medlem
SniffTheBeasts avatar
Citat:
Hur skulle jag veta om Charlie Kirks aktiviteter långt innan? Det är bara nyligen jag fick veta om honom.

Om du bara nyligen fick reda på vem han var, varför tog du ditt namn från honom? Är du säker på att det inte är du som blev skjuten?
Citera
2026-07-19, 16:01
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniffTheBeast
Om du bara nyligen fick reda på vem han var, varför tog du ditt namn från honom? Är du säker på att det inte är du som blev skjuten?
Jag tog namnet från James T Kirk. STAR TREK!!!
Citera
2026-07-19, 18:43
Medlem
0perators avatar
Citat:
Jag tog namnet från James T Kirk. STAR TREK!!!

Anser du att du delar kvaliteter med den store kaptenen James T. Kirk?
Citera
2026-07-19, 19:21
Medlem
Kevin varför är du ute på stan och morrar åt minderåriga tjejer? och fotar dem med din systemkamera? riktigt sliskigt
Citera
2026-07-19, 19:52
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xakew
Kevin varför är du ute på stan och morrar åt minderåriga tjejer? och fotar dem med din systemkamera? riktigt sliskigt
De bad mig att ta kort på de, att de vinkar in och "Kirk, kan du snälla ta kort på oss". Vanligtvis fotograferar jag bilar än människor, men under sådant event så kunde jag väl göra det.

Morrar... Något som jag inte gjort på länge och som blev lite känd för, så då gjorde jag det. Kul grej, lite karaktäristiskt drag för lite mer uppmärksamhet i publicitet. Få mer likes.

Inget av de är sliskigt. Du är bara så lättkränkt och avundsjuk på att du inte kan göra det och det är högst ovanligt att uppleva sånt. Men kom igen, det var på skoj och det var cruising. Driva lite och va oseriös, något som ni borde känna igen.
Citera
2026-07-19, 19:56
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Anser du att du delar kvaliteter med den store kaptenen James T. Kirk?
Jag tyckte det lät coolt att ha Kirk namnet än mitt riktiga namn Kevin. Nä, jag är inte som James T Kirk. Förutom att vara en ladies man.
Citera
2026-07-19, 21:11
Medlem
Citat:
De bad mig att ta kort på de, att de vinkar in och "Kirk, kan du snälla ta kort på oss". Vanligtvis fotograferar jag bilar än människor, men under sådant event så kunde jag väl göra det.

Morrar... Något som jag inte gjort på länge och som blev lite känd för, så då gjorde jag det. Kul grej, lite karaktäristiskt drag för lite mer uppmärksamhet i publicitet. Få mer likes.

Inget av de är sliskigt. Du är bara så lättkränkt och avundsjuk på att du inte kan göra det och det är högst ovanligt att uppleva sånt. Men kom igen, det var på skoj och det var cruising. Driva lite och va oseriös, något som ni borde känna igen.

det är väldigt underligt att morra åt någon oprovocerat, framförallt mot småtjejer :/ o tjejerna skrattar inte med dig, de skrattar åt dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in