2026-07-19, 12:54
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighTechJunkie
Nu är det väl så att Skugge snarare varit åt höger i sina åsikter? Krönikör i Expressen. Hyllat entreprenörskap och skällt ut slöa ungdomar som inte vet hut och som mest ska hålla käft och se till att arbeta för pengarna och inte gå och gnälla och få allmosor. Hon har ju dock tendens att vända på en femöring så det är nog inte så lätt att avgöra var på den politiska skalan hon hör hemma.

Höger eller vänster är vanskligt, men hon är uppenbart en opportunistisk feminist helt utan integritet eftersom hon gör sin offentliga terapi till just offentlig.

Det är väl något som präglar hela hennes generation av svenska feminister?

Nihilismen, sökandet efter identitet långt upp i 50-årsåldern, bristen på självrespekt och misslyckandet i sina känslomässiga relationer till andra människor?
Citera
2026-07-19, 12:56
Avstängd
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Men framförallt är hon hejdlöst ful:

https://static.bonniernews.se/images/55/d8/55d82aef82ab42f791dfdcf357bb33bf/16x9/1280@40.jpg
Ja alltså.. Jämför med säg... Marissa Tomei som är nio år äldre. Linda ser äldre ut än sina år och rejält sliten. Visst, hon har en sjukdom som jag antar är slitsam att ha men hon är ju liksom utmärglad och den där jävla frisyren. Inbillar hon sig att folk vill knulla henne för att hon är så het?
Citera
2026-07-19, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Ja alltså.. Jämför med säg... Marissa Tomei som är nio år äldre. Linda ser äldre ut än sina år och rejält sliten. Visst, hon har en sjukdom som jag antar är slitsam att ha men hon är ju liksom utmärglad och den där jävla frisyren. Inbillar hon sig att folk vill knulla henne för att hon är så het?

Hon har nog aldrig kommit över att hennes man lämnade henne. Hela hennes stolthet låg ju i att han ville ha henne. Men ganska snabbt ville han inte det.
Citera
2026-07-19, 13:04
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:

Som sagt, även om någon vill knulla henne är det ingen som VILL HA HELA HENNE.

Hon har degraderat hela sitt väsen till ”alkohol å kvinnohål är det enda hål jag tål” (-alkohol)

Hon blir glad för det lilla.
Om någon orkar att bry sig om en liten liten del av henne (ett av alla hål), så känner hon sig säkert älskad.

Patetiskt och sorgligt och mycket tragiskt.
Citera
2026-07-19, 13:08
Avstängd
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Hon har nog aldrig kommit över att hennes man lämnade henne. Hela hennes stolthet låg ju i att han ville ha henne. Men ganska snabbt ville han inte det.
Vad fantastiskt konstigt ändå.

/s för säkerhets skull

Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Som sagt, även om någon vill knulla henne är det ingen som VILL HA HELA HENNE.

Hon har degraderat hela sitt väsen till ”alkohol å kvinnohål är det enda hål jag tål” (-alkohol)

Hon blir glad för det lilla.
Om någon orkar att bry sig om en liten liten del av henne (ett av alla hål), så känner hon sig säkert älskad.

Patetiskt och sorgligt och mycket tragiskt.
Det måste vara rätt jobbigt att gå från att ha varit någons 'long time' till att vara mångas 'good time'.
Citera
2026-07-19, 13:13
Medlem
HighTechJunkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DittMuppHelvete
Höger eller vänster är vanskligt, men hon är uppenbart en opportunistisk feminist helt utan integritet eftersom hon gör sin offentliga terapi till just offentlig.

Det är väl något som präglar hela hennes generation av svenska feminister?

Nihilismen, sökandet efter identitet långt upp i 50-årsåldern, bristen på självrespekt och misslyckandet i sina känslomässiga relationer till andra människor?

Samt försöker övertyga omgivningen att hennes misslyckanden egentligen är framgångar och något positivt.
Citera
2026-07-19, 13:21
Medlem
LuiLuis avatar
Citat:
Vad fantastiskt konstigt ändå.

/s för säkerhets skull

Det måste vara rätt jobbigt att gå från att ha varit någons 'long time' till att vara mångas 'good time'.

Även om hon har gjort ”allt”, så har hon inte fattat vad ”hedervärd” innebär.
Det gör säkert förbannat ont när hon en dag sitter med en sjujäkla könssjukdom, är lungsjuk och har skabb överallt och hon kanske inser att fyhelvete vad SJÄLVDESTRUKTIV jag har varit!
Hur hon förstör och fullständigt sliter sönder sig själv som en av guds varelser är beklämmande för att inte säga fasansfullt att se.

Risken finns väl att hon skulle kladda ihop ett hastverk som heter ”jag hade iallafall roligt” eller liknande lögn som ingen heller vill ha.

Jag önskar av hela mitt hjärta att det finns någon därute som orkar älska denna trasiga spillra av en vas, att denna spöklika skugga kan få vila och läka i ÄKTA kärlek.

Inte för att hon förtjänar det - utan att hon behöver det.
Citera
2026-07-19, 13:23
Avstängd
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuiLui
Även om hon har gjort ”allt”, så har hon inte fattat vad ”hedervärd” innebär.
Det gör säkert förbannat ont när hon en dag sitter med en sjujäkla könssjukdom, är lungsjuk och har skabb överallt och hon kanske inser att fyhelvete vad SJÄLVDESTRUKTIV jag har varit!
Hur hon förstör och fullständigt sliter sönder sig själv som en av guds varelser är beklämmande för att inte säga fasansfullt att se.

Risken finns väl att hon skulle kladda ihop ett hastverk som heter ”jag hade iallafall roligt” eller liknande lögn som ingen heller vill ha.

Jag önskar av hela mitt hjärta att det finns någon därute som orkar älska denna trasiga spillra av en vas, att denna spöklika skugga kan få vila och läka i ÄKTA kärlek.

Inte för att hon förtjänar det - utan att hon behöver det.
Jag tror inte att det är nån som orkar göra det.
Citera
2026-07-19, 18:35
Medlem
DittMuppHelvetes avatar
Hon hittar säkert någon undergiven halvflint transa hon kan leka relation med och visa upp.

Hennes sorts kvinnor är välkända i HBTQ träsket.

Psykopat som sagt.
Citera
2026-07-19, 23:59
Medlem
populopiduss avatar
Känner inget hat mot henne alls. Tycker bara synd om henne. Trasig själ helt enkelt.
Citera
2026-07-21, 17:18
Medlem
fornamn.efternamns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carli
Nej så oerhört stört av henne att påstå att de var ihop i 28 år.
Snarare är det väl 8 år de var ihop.
Han gick ju snabbt vidare med hotnights och det var då hon gick in i sin entreprenörskaps-persona då allt som gällde var jobb och disciplin. Sedan blev det en fas med nätdating och sedan en fas med engångsknull via nätet och sedan hårdporr
Senast redigerad av fornamn.efternamn 2026-07-21 kl. 17:20.
Citera
2026-07-21, 21:38
Medlem
SegerHelg88s avatar
Om Linda Skugge erbjöd er att knulla, hade ni då tackat ja? Den kvinnan verkar veta en del saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in