2024-11-04, 19:10
Medlem
Det är klart, negerkuk i röven, gangbang i garage och bli pissad i munnen av feta gubbar -säkert är det åtråvärt för en del personer. Grattis till dem.då. Typ.
Citera
2024-11-04, 19:13
Avslutad
Riktigt äcklig människa
Citera
2024-11-04, 19:16
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AH88
😂 A Fy fan. Ögonblicksskildring av rang. Hon är så jävla äcklig så det är helt otroligt. Helt ny nivå av dekadens. Glodde på nåt skit och ångrar mig än, mina ögonglober känns smutsiga. Stör mig lite på att jag äcklar mig så mycket på henne. Borde inte bry mig alls. Men svårt.

En del tjejer är beredda att göra väldigt mycket konstigheter för en liten slant.

Det andra fruntimret såg hyfsat normalt ut. Skugge är ungefär lika erotisk som den frystorkade Ötzi, men men ...

Smaken är delad. Finns säkert de som går igång på förnedringen av Skugge.

Tycker det är ledsamt.
Citera
2024-11-04, 20:32
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Som cineast måste man måste uppskatta detaljen i finalen. När kameran zoomar in medan Linda lystet slickar upp den svarta mannens sperma från Mirkas rygg kommer Lindas överarmstatuering med hennes tre barns namn i fokus och framkant. Classy minst sagt och det ger filmen ett oanat djup.

ha ha guldsjärna på det inlägget Ja det var verkligen snyggt när hon slickade i sig den svarte mannens säd och exponerade hennes barns namn tatuerade på armen.

Men jag tror inte fotografen är en stor konstnär och duktig resigör utan att det bara blev så.
Senast redigerad av trickydick 2024-11-04 kl. 20:40.
Citera
2024-11-04, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
ha ha guldsjärna på det inlägget Ja det var verkligen snyggt när hon skickade i sig den svarte mannens säd och exponerade hennes barns namn tatuerade på armen.

Men jag tror inte fotografen är en stor konstnär och duktig resigör utan att det bara blev så.
Skickade i sig?
Citera
2024-11-04, 20:41
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Skickade i sig?

Slickade” skall det stå. (Det var nån jävla autocorrect)
Citera
2024-11-04, 21:07
Medlem
Åh, fy fan vad vidrigt. Glad att jag enbart läst inläggen - mår för dåligt av att titta. Jag hoppas fortfarande att någon i närheten skall sträcka ut en hjälpande hand.
Citera
2024-11-04, 21:13
Medlem
Det jag menar. Både bedrövligt och sorgligt. Men någon tidigare i tråden tyckte jag var pryd och att det är normal porr. Vetefan det. Beror nog på vad man gillar. Min gissning är fortfarande att det kommer gå rent åt helvete för henne. Tyvärr. Önskar henne inget illa.
Citera
2024-11-04, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtriologi
Feta dömande hatiska häxor, kommer inte heller långt.

Man blir ju bra nyfiken på ditt utseende med sådana kommentarer. Du har nog säkert liknande kroppshydda som exempelvis Stina W.
Förståeligt ändå man kanske blir bitter när det finns så välbevarade smala kvinnor som Linda i den åldern.

Välbevarad nja nu tar du i så du spricker. Utan outa mitt utseende för mycket så är jag ej vänsterkvinna som Skugge och Wollter. Vi ser rätt bra ut vi som röstar höger.Sorry om jag förstörde din kväll….
Citera
2024-11-05, 00:10
Medlem
Dessutom håller jag med de flesta här. Hon ser verkligen för jävlig ut. Faktum.
Citera
2024-11-05, 00:14
Medlem
Hade min hund tuggat på henne hade jag varit tvungen att avliva dem båda två. Förstår du vad jag menar?
Citera
2024-11-05, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AH88
Jag kan vara helt fel på det (allt hänger på vinkel och synsätt ju) men varför aggar du på "HenriettaZ". Låt oss prata oss Skugge. Tror du att bli pissad i munnen är bra för ens vidare liv? Påstår ingenting, frågar.
Prata oss Skugge? Vad betyder det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in