2026-07-18, 19:30
Medlem
Hahaha frågestunden är till för att klä på sig offerkoftan och få medlidande. Det är enbart så hon får energi 😂😂😂
Citera
2026-07-18, 20:40
Medlem
Vidrig människa hon är som får ett genuint tips om att någon av hennes följare inte mår bra av att dricka Pepsi Max för sin sjukdom. Ellie tittar in i kameran med en hånfull blick och tar en klunk och säger tack för tipset.

Hur många gånger kan man kommentera värmen btw?
Citera
2026-07-18, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samson87
Vidrig människa hon är som får ett genuint tips om att någon av hennes följare inte mår bra av att dricka Pepsi Max för sin sjukdom. Ellie tittar in i kameran med en hånfull blick och tar en klunk och säger tack för tipset.

Hur många gånger kan man kommentera värmen btw?

Man får hoppas att hon faller på eget grepp där. Hon som påstår att hon inte fattar ironi använder sig av det lite för ofta tycker jag. Provocerar på ett pinsamt sätt.
Citera
2026-07-18, 22:10
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarmorRex
Man får hoppas att hon faller på eget grepp där. Hon som påstår att hon inte fattar ironi använder sig av det lite för ofta tycker jag. Provocerar på ett pinsamt sätt.

Den enda hon förstör för är sig själv. Nån läkning inifrån är det ju inte tal om. Jag som inte håller på med läkning äter långt mer bättre mat och har mycket bättre koll på näringslära osv. Hon kan provocera på bäst hon vill.
Citera
2026-07-18, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Den enda hon förstör för är sig själv. Nån läkning inifrån är det ju inte tal om. Jag som inte håller på med läkning äter långt mer bättre mat och har mycket bättre koll på näringslära osv. Hon kan provocera på bäst hon vill.

Ja visst är det så. Det hon äter och dricker är i princip bara processad skit. Att hon dessutom har fräckheten att sätta sig på sina höga hästar och tvärsäkert och provocerande uttala sig om mat och läka inifrån är däremot ren idioti.
Citera
2026-07-18, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Hon har skrivit: livet som tonårsförälder

Ovanligt med sån humor från hennes sida dock! Skönt att se
Inte humor utan ironi, vilket hon berättat att hon inte förstår. Hon ljuger om det också, hon vet vad ironi är.
Citera
2026-07-18, 22:41
Medlem
Kollade hennes vlogg idag, gud vad hon är egenkär, fan inte frågor och svar bara inbördes beundran och citat från hittepå följare. Hon tar inte upp de riktiga frågorna som ställs, som tex äger du din hund, vad har du för inkomstkällor, hur går utgrävningen av källaren, har ni gemensam ekonomi?
Citera
2026-07-18, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Kollade hennes vlogg idag, gud vad hon är egenkär, fan inte frågor och svar bara inbördes beundran och citat från hittepå följare. Hon tar inte upp de riktiga frågorna som ställs, som tex äger du din hund, vad har du för inkomstkällor, hur går utgrävningen av källaren, har ni gemensam ekonomi?
Glöm inte bort att hon mår jättebra nu psykiskt 😂😂😂
Gnället om värmen tja vi har sommar varje år och detta är inget rekord direkt.
Citera
2026-07-18, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tindra13
Glöm inte bort att hon mår jättebra nu psykiskt 😂😂😂
Gnället om värmen tja vi har sommar varje år och detta är inget rekord direkt.
Och så gnäller hon om hur jobbigt det är för henne att vlogga varje dag. Hon har ju inte ens gjort det utan bröt den streaken när de var i stugan. Idiot.
Citera
2026-07-19, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Auntautismi
Och så gnäller hon om hur jobbigt det är för henne att vlogga varje dag. Hon har ju inte ens gjort det utan bröt den streaken när de var i stugan. Idiot.

Gnället över det är bara början på färre vloggar. Nu börjar S jobba sen kommer hösten med allt vad det innebär. Nä hon kommer inte lägga ut varje dag ett år till inte.
Citera
2026-07-19, 10:52
Medlem
askungens avatar
Ja alltså jag kräks för oskön människa. Hälften är fina ord till henne själv...
Hon tar inga kosttillskott utan att gör grundliga undersökningar säger hon, hon är inte forskare eller kemiskt direkt!
Stinas "trix" är sitt och gå runt..som hon ju inte kan. Hon kan alltså inget. Noll intresse för att träna den hunden som kommer bli så sjukt understimulerad...

Hon kan inte ens säga vad ögondropparna heter. Kanske det var kortisondroppar, men hon vågar inte erkänna det eftersom hon sagt aldrig mer kortison. Det tror iallafall jag!

Sen hur äckligt otrevligt hon svarar personen som tipsade om att inte dricka Pepsi och en annan som inte fått svar på sin fråga "ja den var ju annorlunda"
Kunde hon inte bara låtit bli att svara på dom? Men hon måste ju förlöjliga andra personer.
Ful är hon
Citera
2026-07-19, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Ja alltså jag kräks för oskön människa. Hälften är fina ord till henne själv...
Hon tar inga kosttillskott utan att gör grundliga undersökningar säger hon, hon är inte forskare eller kemiskt direkt!
Stinas "trix" är sitt och gå runt..som hon ju inte kan. Hon kan alltså inget. Noll intresse för att träna den hunden som kommer bli så sjukt understimulerad...

Hon kan inte ens säga vad ögondropparna heter. Kanske det var kortisondroppar, men hon vågar inte erkänna det eftersom hon sagt aldrig mer kortison. Det tror iallafall jag!

Sen hur äckligt otrevligt hon svarar personen som tipsade om att inte dricka Pepsi och en annan som inte fått svar på sin fråga "ja den var ju annorlunda"
Kunde hon inte bara låtit bli att svara på dom? Men hon måste ju förlöjliga andra personer.
Ful är hon

En hund i den åldern ska lätt kunna: sitt, ligg, vacker tass, inkallning (om än ej perfektk), vänta på maten, hoppa upp på stenar. Vilket Stina lätt skulle kunna lära sig om någon engagerade sig! 😔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in