Citat:
Ursprungligen postat av
Nyepost
1. Men kära nån, de är intresserade
för att de är desperata. Annars skulle de inte vara intresserade.
2. Nej nu ljuger du, jag säger bara att du inte är attraktiv. Ganska svårt att motbevisa mig.
3. Gå till ett gymnasium och ragga då. Om du är attraktiv borde du kunna fixa minst 5 killar. Det lovar jag, helt utan min vidare hjälp.
4. Om de inte får upp den så är det troligtvis ditt fel. Det finns ju vissa undantag. Tex de är bögar eller har medicinska problem. Jag kan inte annat än generalisera här. Min teori angående att han inte ville köra en ny rond var att han inte tyckte du var värd det, men tydligen hade jag fel! Eftersom han försökte runka upp den på ett mycket förnedrande sätt.
Det svider jättemycket. Tror jag ska gråta lite nu.

1. Vore dom desperata hade dom inte ställt krav utan låtit mig behandla dom som jag vill.
2. Jag tog upp ett exempel på ett sådant hittepå i nr 4.
3. Mina krav är fortfarande höga, så nej jag hade inte kunnat fixa fem killar. Tinder är mycket smidigare.
4. Du erkände själv att äldre män inte återhämtar sig bra och är redo inför en andra omgång inom ett par minuter.
Så du hittade på alltså och valde att tjafsa trots att jag hade rätt. Och vill fortfarande inte svara på varför.
Vad kan det finnas för andra anledningar än att mina preferenser svider?