2026-07-11, 00:12
Medlem
Tänkte exakt samma sak, men hon kanske bara sitter själv hemma o dricker vin? Eller? Blir osäker, men något märkligt är det
Citera
2026-07-11, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Är krissy påverkad i sin frågestund hon har på Instagram nu? Pratar supermärkligt
Ja hon är så sjukt dryg. Undrar också varför hon kallar sig själv för inredningsdesigner😅🤣 hon har i bästa fall läst nån kurs i inredning men knappt så jobbar hon med det. Hon jobbade som personlig assistent innan och gör det säkert nu också
Citera
2026-07-13, 16:02
Medlem
Sergio skriver ett långt inlägg om skilsmässan nu på sitt instagramkonto. Jag tror att han anlitat en PR firma som hjälpt honom med formuleringen.

Alla andra visste ju att det inte skulle hålla, att han aldrig någonsin skulle släppa sin lägenhet och flytta till större boende med Amanda och barnen.

Länk: https://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/love-is-blind-sergio-bryter-tystnaden-om-skilsm%C3%A4ssan-fr%C3%A5n-amanda/ar-AA27ORiF?ocid=msedgntp&pc=U531&cvid=6a54e60703964c 2ba1db4b9986c25215&ei=12
Citera
2026-07-14, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaChiara
Sergio skriver ett långt inlägg om skilsmässan nu på sitt instagramkonto. Jag tror att han anlitat en PR firma som hjälpt honom med formuleringen.

Alla andra visste ju att det inte skulle hålla, att han aldrig någonsin skulle släppa sin lägenhet och flytta till större boende med Amanda och barnen.

Länk: https://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/love-is-blind-sergio-bryter-tystnaden-om-skilsm%C3%A4ssan-fr%C3%A5n-amanda/ar-AA27ORiF?ocid=msedgntp&pc=U531&cvid=6a54e60703964c 2ba1db4b9986c25215&ei=12

Haha han skriver själv att det är chatgpt. Han e så mobbad. Inte för det men allmänt. Ingrn bryr sig om honom och kommer aldrig förstå vad hon såg i den nollan
Citera
2026-07-16, 15:46
Medlem
Ja, Krissi är mest troligt full, som typ alltid, därför dom skiljer sig mest troligt, är vän med en av deras grannar som hörde henne skrika på fyllan jämt. Arg hela tiden tydligen.
Citera
2026-07-17, 21:44
Medlem
Citat:

Sergio hintar i kommentarer att Amanda var otrogen mot honom och det är orsaken till skilsmässan. Någon som vet något?
Citera
2026-07-18, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oioioi78
Sergio hintar i kommentarer att Amanda var otrogen mot honom och det är orsaken till skilsmässan. Någon som vet något?

Wow, den lille skitstöveln Sergio påstår att Amanda hellre var ute och festade än gick i terapi. Som om vi ska tro att en nybliven mamma med 2 små barn så tätt inpå skulle ens orka gå ut på krogen och vara otrogen. Djupt religiös som Amanda är dessutom. Vilket kräk han är som smutskastar sina söners mamma.

Klippt ur Sergios inlägg:
Jag säger bara om man har prioriterat fest och inte velat gå på terapi är det svårt då .jag fokuserar på mig min familj .
Citera
2026-07-18, 12:49
Medlem
ABB87s avatar
Citat:
Wow, den lille skitstöveln Sergio påstår att Amanda hellre var ute och festade än gick i terapi. Som om vi ska tro att en nybliven mamma med 2 små barn så tätt inpå skulle ens orka gå ut på krogen och vara otrogen. Djupt religiös som Amanda är dessutom. Vilket kräk han är som smutskastar sina söners mamma.

Klippt ur Sergios inlägg:
Jag säger bara om man har prioriterat fest och inte velat gå på terapi är det svårt då .jag fokuserar på mig min familj .

Kom hit för just den kommentaren. Dessutom ber Amanda om printscreen på story (gissningsvis från Sergio) där han säger att hon ej är med på sjukhuset. Smutsig vårdnadstvist på g?
Btw vem filmar sitt barn på sjukhus?! Så sunkigt. Kolla in Sergios senaste inlägg. Han försöker skapa en bild av att vara en god pappa men blir bara patetiskt att filma när man pussar sitt barn på ett sjukhus.
Citera
2026-07-18, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABB87
Kom hit för just den kommentaren. Dessutom ber Amanda om printscreen på story (gissningsvis från Sergio) där han säger att hon ej är med på sjukhuset. Smutsig vårdnadstvist på g?
Btw vem filmar sitt barn på sjukhus?! Så sunkigt. Kolla in Sergios senaste inlägg. Han försöker skapa en bild av att vara en god pappa men blir bara patetiskt att filma när man pussar sitt barn på ett sjukhus.

Och inte långt efter så skriver han att han vill inte gå in i detaljer och att han ska vara ifrån telefonen för och vara med barnen.🫣

Jag får riktiga "narcisstiska" vibbar av hans bilder på sjukhuset, absolut bra att han inte fota barnets ansikte men behövde han verkligen typ 10 bilder i olika vinklar när hans barn är i en utsatt situation för att ge sig själv plus poäng.
Citera
2026-07-18, 14:32
Medlem
ABB87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Och inte långt efter så skriver han att han vill inte gå in i detaljer och att han ska vara ifrån telefonen för och vara med barnen.🫣

Jag får riktiga "narcisstiska" vibbar av hans bilder på sjukhuset, absolut bra att han inte fota barnets ansikte men behövde han verkligen typ 10 bilder i olika vinklar när hans barn är i en utsatt situation för att ge sig själv plus poäng.

Ja hua! Dessutom hittar han om att Amanda prioriterat festandet.... Är det inte Sergio som är DJ på nätterna 🤣...
Citera
2026-07-18, 14:53
Medlem
Amanda på sitt instagramkonto:

”Did anyone get a screenshot of the story that was saying I was not with my child during his hospital visit? Please DM me.
It was allegedly taken down awhile later.”

Jag tror inte att Sergio är så intresserad av sina söner, med tanke på hur han behandlade sin förstfödda. Jag tror att det handlar om att skada Amanda så mycket som möjligt genom att använda barnen.

Man tycker ju att produktionen av Love is blind borde lära sig något och screena deltagarna bättre i fortsättningen.
Senast redigerad av AnnaChiara 2026-07-18 kl. 15:19.
Citera
2026-07-18, 15:14
Medlem
ABB87s avatar
Citat:
Amanda på sitt instagramkonto:

Did anyone get a screenshot of the story that was saying I was not with my child during his hospital visit? Please DM me.
It was allegedly taken down awhile later.”

Jag tror inte att Sergio är så intresserad av sina söner, med tanke på hur han behandlade sin förstfödda. Jag tror att det handlar om att skada Amanda så mycket som möjligt genom att använda barnen.

Man tycker ju att produktionen av Love is blind borde lära sig något och screena deltagarna bättre i fortsättningen.

Nej narcissister vill bara skada. Varför har han inte delad vårdnad om första barnet? Det säger ju en hel del med tanke på att han erkänt faderskapet. Vad gjorde han mot Ralf? Man kan ju undra varför Hugo hamnade på sjukhuset öht...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in