2026-07-18, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spakur
Citat:
Ursprungligen postat av Trixton
Du har fått en varning för brott mot 0.03. Trams och off-topic.
Ämne: Har vi fått mikropris på mat?
Citat:
Vatten finns i kranen och är mycket billigare.
Förvara i frys någon timme sen går det att äta hjälpligt med kniv och gaffel.

Innan du kan posta fler inlägg på forumet behöver du först bekräfta att du har mottagit varningen. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit meddelandet: Länk

Vad är detta för tramsvarning?

Jag protesterar.

Snälla papperskorga inte igen. Detta var för över en vecka sen, jag får inget svar.

Tycker detta är en extremt löjlig anledning till att kasta sig på knappen för att varna.

Absolut i skämtsam ton, men TS tycker att en Billys är en billig måltid och tycker man gott kan leva på det. Har han/hon dom kraven på näring kontra kostnad så är kranvatten ett bättre alternativ.

Ta bort den här löjliga varningen, tack!

Va har FB blivit för dagis och hur gör modsen sina urval, kastar dom tärning eller va händer?
Citera
2026-07-18, 00:53
Medlem
franges avatar
Solklart trams, skyll dig själv.
Citera
2026-07-18, 00:54
Medlem
Vi är nog många som fått varningar för tramsande, men inte alla gör en grej av det. Jag har heller aldrig blivit så kränkt att jag behöver ifrågasätta mina varningar.
Gå vidare.
Citera
2026-07-18, 01:00
Medlem
Klandalfs avatar
Ibland får man en varning för trams, även om man inte tycker att man tramsat. Acceptera det och gå vidare.
Citera
2026-07-18, 01:37
Medlem
tobbeskinheads avatar
Den här varningen var ju störtlöjlig. Inte konstigt att du inte får något svar då den här varningen är helt befängd!
Citera
2026-07-18, 05:32
Medlem
Fantens avatar
Att i en tråd om priser på mat, föreslå att man ska äta is, är inte bara tramsigt - det är solklart OT.
Citera
2026-07-18, 07:38
Medlem
CooolaFlickan2014s avatar
Men snälla, varför lägga energi på sådant? Skitsamma om varningen fel eller ej, släpp det.
Citera
2026-07-18, 08:42
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Snälla papperskorga inte igen. Detta var för över en vecka sen, jag får inget svar.

Tycker detta är en extremt löjlig anledning till att kasta sig på knappen för att varna.

Absolut i skämtsam ton, men TS tycker att en Billys är en billig måltid och tycker man gott kan leva på det. Har han/hon dom kraven på näring kontra kostnad så är kranvatten ett bättre alternativ.

Ta bort den här löjliga varningen, tack!

Va har FB blivit för dagis och hur gör modsen sina urval, kastar dom tärning eller va händer?

Är det något som är löjligt så är det ditt inlägg.

Självklart är det 0.03 att skriva om att äta issörja med kniv och gaffel. Det har ju noll med näring kontra kostnad att göra.

Sedan var ditt klagomåls-PM till moderatorn totalt värdelöst. Du måste ju plädera för din sak och förklara varför ditt inlägg inte skulle vara 0.03. Att bara protestera ger ju ingenting.
Citera
2026-07-18, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Är det något som är löjligt så är det ditt inlägg.

Självklart är det 0.03 att skriva om att äta issörja med kniv och gaffel. Det har ju noll med näring kontra kostnad att göra.

Sedan var ditt klagomåls-PM till moderatorn totalt värdelöst. Du måste ju plädera för din sak och förklara varför ditt inlägg inte skulle vara 0.03. Att bara protestera ger ju ingenting.

Gör varningen FB bättre eller sämre? Jag skulle säga det senare.
Citera
2026-07-18, 10:53
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IRME
Gör varningen FB bättre eller sämre? Jag skulle säga det senare.
Fast det vet vi sedan länge att du hade tyckt, oavsett om den gjorde det eller inte.
Citera
2026-07-18, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Fast det vet vi sedan länge att du hade tyckt, oavsett om den gjorde det eller inte.

Kul att mitt budskap om yttrandefrihet har nått ut åtminstone (trots motstånd).
Citera
2026-07-18, 10:58
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IRME
Kul att mitt budskap om yttrandefrihet har nått ut åtminstone (trots motstånd).
TS får så klart predika om fördelarna med att äta issörja, men han måste göra det i rätt tråd. Den aktuella tråden är inte det. Fascinerande att du inte förstår så enkla koncept.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in