2026-07-03, 18:45
Avslutad
Mat är centralt i våra liv och såg senast jag handlade att panpizzor kostade 15 kr styck. Man blir mätt på 1 och 1/2 vilket blir 22,5 spänn vilket betyder att man kan äta mikrad pizza med olika smaker till lunch och middag dagligen för cirka 1250 kr i månaden samtidigt som det är vanligt att folk får in 15-25 tusen i månaden på kontot vilket gör färdig mat man micrar lönsamt eftersom det är billigt och enkelt med okej smak samt näring.
Citera
2026-07-03, 18:49
Medlem
Upplyftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FbAlex
Mat är centralt i våra liv och såg senast jag handlade att panpizzor kostade 15 kr styck. Man blir mätt på 1 och 1/2 vilket blir 22,5 spänn vilket betyder att man kan äta mikrad pizza med olika smaker till lunch och middag dagligen för cirka 1250 kr i månaden samtidigt som det är vanligt att folk får in 15-25 tusen i månaden på kontot vilket gör färdig mat man micrar lönsamt eftersom det är billigt och enkelt med okej smak samt näring.

Äta pizza en hel månad ? Förutom att man tröttnar så bäddar man för bristsjukdomar då du inte får i dig viktiga vitaminer och mineraler som inte Pizza kan erbjuda
Citera
2026-07-03, 18:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Upplyften
Äta pizza en hel månad ? Förutom att man tröttnar så bäddar man för bristsjukdomar då du inte får i dig viktiga vitaminer och mineraler som inte Pizza kan erbjuda
Man kan tillföra ämnen.
Citera
2026-07-03, 18:56
Medlem
OstermalmWeeknds avatar
Vår kompis Snål-Ove tipsar att Billy's Pan Pizza Svampbob Fyrkant och Gorby köttfärspiroger, säljs som bäst vid kampanj för 90 spänn för 10 stycken.
Citera
2026-07-03, 19:06
Medlem
IRMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OstermalmWeeknd
Vår kompis Snål-Ove tipsar att Billy's Pan Pizza Svampbob Fyrkant och Gorby köttfärspiroger, säljs som bäst vid kampanj för 90 spänn för 10 stycken.
80 för 10 på mitt ica häromdagen. Billys var 10 kr styck också.
Citera
2026-07-03, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FbAlex

Svinbra deal faktiskt för den kapitalsvage, köp lite billiga kosttillskott från apoteket bara. Själv levde jag på köttbullar med makaroner i 3 år när jag var en lusfattig student, ibland varierade jag med falukorv, det är en lite dyrare fattigmans-mat.

Men tillbaka till ämnet, har vi fått mikropris på mat? Nej jag skulle inte säga det. Panpizzor kostar inte ett skit att tillverka så man kan hålla priserna nere där.
Citera
2026-07-03, 19:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Svinbra deal faktiskt för den kapitalsvage, köp lite billiga kosttillskott från apoteket bara. Själv levde jag på köttbullar med makaroner i 3 år när jag var en lusfattig student, ibland varierade jag med falukorv, det är en lite dyrare fattigmans-mat.

Men tillbaka till ämnet, har vi fått mikropris på mat? Nej jag skulle inte säga det. Panpizzor kostar inte ett skit att tillverka så man kan hålla priserna nere där.
Skrev för inte bara panpizzor utan finns även andra färdiga rätter för relativt lågt pris. Vi kan leka med tanken att vi dubblar priset så blir det fortfarande j*vligt lågt i förhållande till inkomsten.
Citera
2026-07-03, 19:41
Medlem
Det är så här jänkarna blev feta - skräpmat blev billigare än riktig mat.
Citera
2026-07-03, 19:43
Medlem
Onanikrems avatar
Man kan överleva på potatis och ägg också rätt länge, men vilket liv?

Micropizzadieten skulle jag tro skjuter kolesterolnivån i topp, sedan diabetes på det. Även om du nu tycker det är gott och billigt vore det väl trevligt att leva efter du fyllt 45 också?
Citera
2026-07-03, 19:48
Medlem
Nja, detta gör bara samhällets medborgare fetare och fetare. Kolla hur det flesta ser ut nu för tiden, det är för fan pinsamt.
Citera
2026-07-03, 19:56
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Fy fan vad äckligt, äta sån skit varje dag då äter jag hellre potatis och ägg hela månaden!
Citera
2026-07-03, 20:11
Medlem
Kaenkelberries avatar
Pizzadiet kommer bli en garant för diabetes typ 2 samt fetma. Dina kroppsvärden kommer gå åt helvete på grund av lättja och snålhet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in