2026-07-17, 21:06
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Gäddan själv påstår att det är information om "bulvaner och sekten" som enligt honom är folk som stödjer dumpen. Vill man veta vilka som stödjer dumpen är det ju bara gå in på dumpens facebook och klicka medlemmar så får man en lista på 325.000 personer. Så vad poängen är att ha samma info och kalla det 520tb rent sprängstoff är såklart stor humor. De där terabytesen existerar såklart inte. Hur man kan bli så blåst att man försöker driva detta narrativet för sina 25 följare som endast följer för att följa förfallet är helt obegripligt. Han bör söka hjälp.
Jag har inte Instagram så jag kan inte läsa allt han postat där, men jag kunde läsa hans senaste svammelinlägg. Vad fan menar han med den avslutande meningen "Bonusen på detta är att all vår data blir offentliga handlingar 🧐"? Att han nu ska berätta det alla redan vet? Jävla dårfink. #588
Citera
2026-07-17, 21:09
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Hittar inte det på deras facebook, men står även på deras hemsida:

https://www.svenskalag.se/borssk/nyheter/2539605/information-fran-styrelse

Helt riktigt. Det är jag som i hastigheten felaktigt uppgav att det stod på Facebook. Jag ber ödmjukt om ursäkt.
Citera
2026-07-17, 21:14
Medlem
Vet vi vem det är från Värnamo/Bor SK? Finns nog bara ett namn som varit i Vaggeryd IK och han var tränare fram till mars...
Citera
2026-07-17, 22:06
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Botteup123
Stämmer bra! Han ansågs minst sagt märklig och märkliga träningar med favoritspelare så han fick gå i mars om jag inte läst fel.
Jag läste också att han hade avslutat samarbetet med Vaggeryds IK. Man får säja att dom, ovetande, hade en jävla tur som petade honom. Om dom hade sina aningar redan då, så fick dom ju svart på vitt igår. #801
Citera
2026-07-17, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Ja, han är full av inkonsekvens och motsäjer sej själv en hel del. Att prata hål i huvudet på andra med sitt svamlande verkar vara hans taktik för att försöka komma ur situationen. Hade han hållit käften och bara cyklat iväg när han fick syn på Sara hade vi nog glömt bort honom, men nu minns vi honom istället som den jävla pajas i fula glasögon han faktiskt är.

Delar din uppfattning, men det finns undantag. Se länk till konfrontation #109. Denna gädda säger i princip inget. Han kutar. ... Och kutar. ... Och det vill liksom inte ta slut. Nästan i nivå med Usain Bolt, eller inte... Bakgrundsmusiken är helt underbar - tack Dumpen!

Ändå har gäddan, trots att avskrapet inte yttrat i princip något begripligt, gått till historien som en av de mest ihågkomna konfrontationerna från Dumpen.

... Snubben är ju därtill så sjukt jävla påtänd.

Gäddan hade nyligen muckat från ett 2,6 år långt fängelsestraff innan konfrontationen.

Nästa volta hoppas jag gäddan utsätts för: https://arbetet.se/2026/06/18/inget-nytt-for-oss-forst-nu-utreds-sexuella-overgrepp-i-kriminalvarden/

Kanske kan en regelbundet erigerad 30 cm kuk i analen få pundaren, tillika gädda, att tänka om. Detta utan vaselin och under hela den möjliga framtida verkställigheten. Återfallsförbrytare sannolikt.

https://dumpen.se/2022/06/07/hellre-fastingar-an-dumpen-napp-109-ullared/
Senast redigerad av qqppqq 2026-07-17 kl. 22:38.
Citera
2026-07-17, 23:09
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanGarner
#801s liv är över. Han får flytta långt bort och dö ensam i någon smutsig liten lägenhet. Hans liv är för alltid förstört.
Nah, verkar vara frekvent Thailandsbesökare så flyr väl dit nån månad och sen upp på hästen.
Citera
2026-07-17, 23:10
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qqppqq
Delar din uppfattning, men det finns undantag. Se länk till konfrontation #109. Denna gädda säger i princip inget. Han kutar. ... Och kutar. ... Och det vill liksom inte ta slut. Nästan i nivå med Usain Bolt, eller inte... Bakgrundsmusiken är helt underbar - tack Dumpen!

Ändå har gäddan, trots att avskrapet inte yttrat i princip något begripligt, gått till historien som en av de mest ihågkomna konfrontationerna från Dumpen.

... Snubben är ju därtill så sjukt jävla påtänd.

Gäddan hade nyligen muckat från ett 2,6 år långt fängelsestraff innan konfrontationen.

Nästa volta hoppas jag gäddan utsätts för: https://arbetet.se/2026/06/18/inget-nytt-for-oss-forst-nu-utreds-sexuella-overgrepp-i-kriminalvarden/

Kanske kan en regelbundet erigerad 30 cm kuk i analen få pundaren, tillika gädda, att tänka om. Detta utan vaselin och under hela den möjliga framtida verkställigheten. Återfallsförbrytare sannolikt.

https://dumpen.se/2022/06/07/hellre-fastingar-an-dumpen-napp-109-ullared/
Helt riktigt, han säjer inte mycket alls. Det enda han faktiskt gör är någon märklig jävla pundarmanöver som mest påminner om ormmänniskors närmast omöjliga kroppsliga förmågor. Sedan bär det av i foppatofflor i sann Benny Hill-anda. #109
Citera
2026-07-18, 01:00
Medlem
Usch och twii på #801! Och usch på dumpens censurerare som missar att censurera vem det är han varit på under så lång tid. Även vem som va med gick att ana. Twii.
Citera
2026-07-18, 09:20
Medlem
800 och 801 får nog acceptera samma öde som Mackan. De måste inse att både vännerna och jobbet de hade kommer att försvinna. De flesta kommer att ta avstånd, och det dröjer nog 5–10 år innan de kan komma tillbaka och försöka bygga upp något slags liv igen..
Citera
2026-07-18, 09:36
Medlem
Nationalromantiks avatar
Snälla PMa namn på 799,800 och 801.

Jag tycker konfrontationerna var bra, tydliga och lugna. Det var enkelt att se ansikte m.m.

Alla verkade ha relativt hög fallhöjd (underbart-deras liv ska förstöras).

De kanske inte var super rika men verkar ha vänner, arbete, socialt umgänge m.m.

Ska försöka hitta deras arbetsplatser (om jag får tag i namn)
Citera
2026-07-18, 09:52
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanGarner
Han får nog flytta dit permanent. Han kommer inte kunna visa sig i Värnamo någonsin igen.
Finns väl kanske något lag han kan träna där?
Citera
2026-07-18, 10:06
Medlem
AlanGarners avatar
Det gör det säkert, tills dess han inte kan hålla fingrarna i styr, åker dit och in på Bangkok Hilton.

Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Finns väl kanske något lag han kan träna där?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in