2026-07-18, 01:27
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Kanske bland karusellflickorna vilket antagligen Diana som ingressen nämner är en.
Om det var så lätt att hitta en sexpartner skulle det inte finnas incels. Men det finns incels så artikeln ljuger.

Unga kvinnor kan välja och vraka på sexmarknaden, men friheten är skenbar. Det finns en orsak att uttryck som "get played" och "get fucked" används...
Citera
2026-07-18, 01:30
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Det som incels gnäller på är att man tydligen måste jobba åtminstone lite själv för att få sig ett ligg. Typ kamma till sig, ta på sig rena kalsonger och presentera sig själv för en brud. De insisterar istället på att man ju bara borde kunna skapa ett konto på Tinder och ha "Jag vill ligga" som profiltext. Sen invänta drivor med svar från kvinnor. När det inte fungerar så blir de arga och frustrerade.

Dagens unga kvinnor har orealistiska krav och är förstörda av sociala medier. Du ljuger med andra ord.
Citera
2026-07-18, 01:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Dagens unga kvinnor har orealistiska krav och är förstörda av sociala medier. Du ljuger med andra ord.
Det är inte vad jag ser. Helt normalsnygga tonårsbrudar (bland er gubbs säkert stekheta) håller hand och pussas med dito tonårskillar.

Aldrig hört medelålders kvinnor önska något annat än vettiga "normala" män heller.

Du hänger för mycket på sociala medier, precis som alla dårar här.
Vilken vettig vuxen karl sitter limmad vid TikTok eller Insta???
Citera
2026-07-18, 01:48
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Det är inte vad jag ser. Helt normalsnygga tonårsbrudar (bland er gubbs säkert stekheta) håller hand och pussas med dito tonårskillar.

Aldrig hört medelålders kvinnor önska något annat än vettiga "normala" män heller.

Du hänger för mycket på sociala medier, precis som alla dårar här.
Vilken vettig vuxen karl sitter limmad vid TikTok eller Insta???

Du sover märker jag, och har inte alls hängt med i utvecklingen. Dagens unga svenska kvinnor är i princip omöjliga att ha att göra med. Är själv 60 bast. Jag har två söner och en dotter. Till sönerna ger jag rådet att söka efter en partner utanför Sverige.
Senast redigerad av WordWarrior 2026-07-18 kl. 02:11.
Citera
2026-07-18, 02:00
Avstängd
Citat:
Du sover märker jag, och har inte alls hängt med i utveckligen. Dagens unga svenska kvinnor är i princip omöjliga att ha att göra med. Är själv 60 bast. Jag har två söner och en dotter. Till sönerna ger jag rådet att söka efter en partner utanför Sverige.
Vilket råd ger du till dottern då?
Citera
2026-07-18, 02:10
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Vilket råd ger du till dottern då?

Lyft på kjolen och hora ut dig till högstbjudande! Skämt åsido, hon är ung och fysiskt attraktiv och blir uppvaktad. Sönerna är också unga och attraktiva både utbildningsmässigt och fysiskt, men de har det mycket svårare på partnermarknaden. Jag antar att när de är mer etablerade på arbetsmarknaden och deras löner stiger, så blir de mer framgångsrika, men vem vill dejta och bilda familj med en gold digger? Dagens unga män har det inte lätt...
Citera
2026-07-18, 02:15
Avstängd
Citat:
Lyft på kjolen och hora ut dig till högstbjudande! Skämt åsido, hon är ung och fysiskt attraktiv och blir uppvaktad. Sönerna är också unga och attraktiva både utbildningsmässigt och fysiskt, men de har det mycket svårare på partnermarknaden. Jag antar att när de är mer etablerade på arbetsmarknaden och deras löner stiger, så blir de mer framgångsrika, men vem vill dejta och bilda familj med en gold digger? Dagens unga män har det inte lätt...
Så inga råd till dotera då. Nog lika bra.
Hon kanske ser andra möjligheter i livet än att bli knullad. Sånt händer.
Citera
2026-07-18, 02:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Where's the news? Redan i skolan uppmuntars vi som tjejer att ragga vilt och ta för oss av alla snygga kukar ute på nätet.
Nej det uppmuntras vi definitivt inte till ditt lilla lider.
Att du orkar.
Citera
2026-07-18, 02:23
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Så inga råd till dotera då. Nog lika bra.
Hon kanske ser andra möjligheter i livet än att bli knullad. Sånt händer.

Likväl använder många unga kvinnor just sin sexualitet för att ta sig fram i livet, och blir frustrerade när de får ett sexistiskt bemötande. Det handlar både om brist på moral och personligt ansvarstagande. Jag har sett hur många svenska föräldrar låter sina små döttrar kring 5-10 år härja loss på stan, grina och skrika sig till vad de vill ha. Både mammor och pappor accepterar detta, utan att sätta gränser. Där har vi receptet på dagens unga och bortskämda kvinnor. Gränslösheten gynnar ingen.

https://www.youtube.com/watch?v=C2kBmPDvjYs
Senast redigerad av WordWarrior 2026-07-18 kl. 02:27.
Citera
2026-07-18, 02:32
Avstängd
Citat:
Likväl använder många unga kvinnor just sin sexualitet för att ta sig fram i livet, och blir frustrerade när de får ett sexistiskt bemötande. Det handlar både om brist på moral och personligt ansvarstagande. Jah har sett hur många svenska föräldrar låter sina små döttrar kring 5-10 år härja loss på stan, grina och skrika sig till vad de vill ha. Både mammor och pappor accepterar detta, utan att sätta gränser. Där har vi receptet på dagens unga och bortskämda kvinnor. Gränslösheten gynnar ingen.

https://www.youtube.com/watch?v=C2kBmPDvjYs
Jag kommer definitivt inte klicka på din länk.

Men håller med dig i detta påstående. Det är gränslöst och gynnar ingen.
För mig får folk göra bäst de vill men ibland tvivlar jag om de kan skilja på bäst och sämst.
Har man småungar bör man nog tänka en extra runda.

Men jag tror faktiskt det mer beror på att de vuxna är förhäxade vid telefonen. Eller snarare det parallella liv som ständigt pågår där.
Citera
2026-07-18, 02:44
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Jag kommer definitivt inte klicka på din länk.

Men håller med dig i detta påstående. Det är gränslöst och gynnar ingen.
För mig får folk göra bäst de vill men ibland tvivlar jag om de kan skilja på bäst och sämst.
Har man småungar bör man nog tänka en extra runda.

Men jag tror faktiskt det mer beror på att de vuxna är förhäxade vid telefonen. Eller snarare det parallella liv som ständigt pågår där.

Varför inte se länken? Den går ju bevisligen till Youtube? Ja, både ungas och vuxnas fixering vid sociala medier är ett stort problem. Lösningen är inte åldersgränser, utan ett större ansvarstagande av vuxna. Många vuxna lajvar ju bara rollen av vuxna, och tänker på sina egna intressen i första hand. I synnerhet kvinnor. Jag har sett 35-åriga kvinnliga mellanchefer som skakar rumpan på TikTok. Vilka förebilder blir dessa till sina döttrar? Det är en social sjukdom.
Citera
2026-07-18, 02:47
Avstängd
Citat:
Varför inte se länken? Den går ju bevisligen till Youtube? Ja, både ungas och vuxnas fixering vid sociala medier är ett stort problem. Lösningen är inte åldersgränser, utan ett större ansvarstagande av vuxna. Många vuxna lajvar ju bara rollen av vuxna, och tänker på sina egna intressen i första hand. I synnerhet kvinnor. Jag har sett 35-åriga kvinnliga mellanchefer som skakar rumpan på TikTok. Vilka förebilder blir dessa till sina döttrar? Det är en social sjukdom.
Vi får bojkotta skiten. Jag har vägrat sociala medier sedan Facebook utan några problem. Den enda förlusten är att jag inte kan se vissa restaurangers menyer.
Överlever.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in