Citat:
Ursprungligen postat av
Cronos420
Jag ignorerar ingenting. Till skillnad ifrån du.
Vadå under hela historien? Innan sionisterna invaderade så levde de få judar som fanns där i fred och harmoni med araberna. Under 1900-talet så är det ju sionisterna som bedrivit de brotten du talar om. Eller, kom med källor på vilka händelser du talar om.
Förutom att det inte alls var det, utan judar mördades och attackerades av araber bland annat 1920, 1929, 1933, 1936 - och krigshandlingar pågick en lång tid före britternas uttåg och utropandet av staten Israel. Under perioden 30 november 1947 till 3 april 1948 dödades och sårades enligt en israelisk källa sammanlagt 6 187 personer, varav 2 977 araber, 2 733 judar, 430 britter och 47 andra.
Och dagen efter den israeliska självständighetsförklaringen 14 maj 1948 vilken var framröstad av FNs generalförsamling anföll inte mindre än 11 muslimska arabländer och grupperingar koordinerat Israel - och fick kompanistryk.
https://sv.wikipedia.org/wiki/1948_%C3%A5rs_arabisk-israeliska_krig
Citat:
Ursprungligen postat av
Cronos420
När någon ber om belägg så citerar jag och så hänvisar jag. Ifall länken inte skulle komma med så kan man absolut be om den. Till skillnad ifrån du som inte kommer med några som helst källor. Bara trams och trollande.
Som sagt - du postar inte källor förrän folk avkräver det av dig. Med andra ord kan det mesta du skriver därför avfärdas som lögner.
Medans jag har bifogat länkar till källa varje gång. Vilket du inte gör.
Och med invektiv och ad hominem har du än en gång diskvalificerat dig från diskussionen.