2026-07-17, 22:02
Medlem
Du behöver använda det i sociala situationer eller för någon aktivitet, t.ex. träning osv för att förstå dess effekt.

Att vara hemma ensam och ta det kommer inte ge mycket till effekt alls.
Citera
2026-07-18, 08:41
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kicktorsk
Du behöver använda det i sociala situationer eller för någon aktivitet, t.ex. träning osv för att förstå dess effekt.

Ja jag kan förstå att det har mkt bättre effekt på dom med ångest eller trubbel i social situationer.

Dock sov jag som ett barn på det. Har extremt grava sömnproblem och sover med cpap pga grav sömnapne. Det är ett helvete att sova med cpap. Men jag sov så jävla bra igår. Bättre än på 7.5 mg Imovane och Lergigan iaf. Tog 500 mg till ca en timme innan sänggående. Normalt sover jag ca 5 timmar med 50 mg Lergigan, Magnesium och 3 mg Melatonin.

Igår sov jag 8.5 tim på Phen och 25 mg Lergigan. Och lite whiskey då också vilket utan Phen försämrar sömnen.
Citera
2026-07-18, 13:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kicktorsk

Äntligen någon som har förstått Phenibuts riktiga användningsområden.
1,5 gram två timmar före löpturen är magiskt.
Citera
2026-07-18, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rehauwest
Äntligen någon som har förstått Phenibuts riktiga användningsområden.
1,5 gram två timmar före löpturen är magiskt.

skulle inte ta det före löptur. det är för muslekavslappnande och sövande. ska man löpa måste man ha kontroll på sina leder och framförallt känna dem också. man vill ha bra andning, inte dåsig.

inför löpning tar jag gärna lagliga prestationsförhöjande så som rosenrot, gingseng, cayennepeppar, cordyceps extract. Eventuellt tyngre grejer som effedrin/cardarine/fenylpirecetam som alla är dopingklassade inom sport. Men är numera laglydig. phenibut kan användas flitigt efter en utekväll med mycket alkohol.... eller för att sova. men man bör ej bruka det varje dag. ska inte användas som godis eller läsk efter måltid så att säga. blir svårt att kliva av om det blir en sak man använder bara för att gå till affären
Senast redigerad av fonzen 2026-07-18 kl. 14:12.
Citera
2026-07-20, 09:56
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Ok jag börjar bli ett äkta Phenibut fans nu.

Satan vad bra den är för sömnen! Jag förstår varför den inte har en narkotikaklassning för jag kan verkligen inte uppleva något slags rus eller eufori alls. Men dess effekt på sömnen är magisk.

I helgen tog jag 1000mg, drack 20-25 cl whiskey å sedan 500 mg till innan sänggående. Normalt sett sover jag jävligt illa på alkohol även om jag somnar snabbt i början. Men med Phen så sover jag som en prins hela natten. Skulle jag vakna till somnar jag om lätt.

Nu har jag även testat bara en kapsel dvs 500 mg Phen till natten och det var också effektivt. Nu har jag dock tagit 3 dagar i rad och online varnas det väldans för att ta mer än 2 gånger i veckan. Jag kan inte känna någon känsla av at eller dåligt mående nu bara för jag tagit Phen varje kväll i 3 dagar i rad.
Så jag är skeptisk till att det skulle vara så hemskt att ta flera dagar i rad, iaf i dessa ganska låga doser.
Citera
2026-07-23, 15:37
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Fan.

Nu börjar jag känna mig orolig och ångestfylld dagen efter phen. Måste hålla upp en längre tid, om snälla farbror doktorn skriver ut lite Imovane så man får sova så får jag bryta phen en tid...
Citera
2026-07-24, 04:16
Avslutad
Jag är sugen på att lägga en beställning som du från hAmmerlabz, kom det fram o funkade bra? Är även sugen på att testa Cyclazodone
Citera
2026-07-24, 09:42
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xdlol420
Jag är sugen på att lägga en beställning som du från hAmmerlabz, kom det fram o funkade bra? Är även sugen på att testa Cyclazodone

Jadå det gick jättebra. UPS (express) hade tekniskt strul men ändå kom det jag beställde på måndagen hem till mig på fredagen. Och fungerar gör det. Inatt fick jag 2 tim djup sömn och 2.5 tim rem sömn under 8h sömn. Det har jag inte haft på många år. Perfekta sömncykler som jag aldrig tidigare sett ens på imovane eller benso såsom ikto, diaz eller xanor.

Men börjar må skit på dagen efter att ha tagit phen så alla skräckhistorier online stämmer. Nyttja max två gånger i veckan och inte 2 dagar i rad om du vill undvika trubbel. Vill du slippa bakfylla så ta en phen innan du lägger dig.
Citera
2026-07-26, 21:37
Medlem
Någon som har koll på vad som kan vara en okej dos mest för smärta, är det okej att äta 2veckor för medicinskt bruk? Eller mår man dåligt av skiten? Hur like gaba/preg är det egentligen? Och är det lagligt?
Citera
2026-07-31, 17:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger
Jadå det gick jättebra. UPS (express) hade tekniskt strul men ändå kom det jag beställde på måndagen hem till mig på fredagen. Och fungerar gör det. Inatt fick jag 2 tim djup sömn och 2.5 tim rem sömn under 8h sömn. Det har jag inte haft på många år. Perfekta sömncykler som jag aldrig tidigare sett ens på imovane eller benso såsom ikto, diaz eller xanor.

Men börjar må skit på dagen efter att ha tagit phen så alla skräckhistorier online stämmer. Nyttja max två gånger i veckan och inte 2 dagar i rad om du vill undvika trubbel. Vill du slippa bakfylla så ta en phen innan du lägger dig.

Gått ett tag, nu hur går det för dig? Hur ofta använder du dom nu? Jag la exakt samma beställning som dig, skickas från Polen. Bör gå bra?
Citera
2026-08-01, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger
Ok jag börjar bli ett äkta Phenibut fans nu.

Satan vad bra den är för sömnen! Jag förstår varför den inte har en narkotikaklassning för jag kan verkligen inte uppleva något slags rus eller eufori alls. Men dess effekt på sömnen är magisk.

I helgen tog jag 1000mg, drack 20-25 cl whiskey å sedan 500 mg till innan sänggående. Normalt sett sover jag jävligt illa på alkohol även om jag somnar snabbt i början. Men med Phen så sover jag som en prins hela natten. Skulle jag vakna till somnar jag om lätt.

Nu har jag även testat bara en kapsel dvs 500 mg Phen till natten och det var också effektivt. Nu har jag dock tagit 3 dagar i rad och online varnas det väldans för att ta mer än 2 gånger i veckan. Jag kan inte känna någon känsla av at eller dåligt mående nu bara för jag tagit Phen varje kväll i 3 dagar i rad.
Så jag är skeptisk till att det skulle vara så hemskt att ta flera dagar i rad, iaf i dessa ganska låga doser.

Du har börjat på en för hög dos enligt mig. Sen bör du ha en cykel med phen max 3 dagar och minst en dag utan. Jag pratar inte från aspekter som att det skulle vara farligt eller så utan för att få ut max av det och inte bygga upp för stor resistens. Kanske beror på vikt och sånt men 500-1000 är för mig MAX jag tar på 24h. Jag skulle föreslå dag 1 två kapslar, dag två och tre en kapsel per dag, dag 4 inget. Ännu bättre om du chillar på det dag 3 så två dar på, en dag off. Whiskeyn och annat bara på off dagarna.

Baserat på mina egna erfarenheter av "gråzonspreparat" som phen lyrica kratom
Citera
2026-08-01, 15:49
Medlem
Frans-Jaegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xdlol420
Gått ett tag, nu hur går det för dig? Hur ofta använder du dom nu? Jag la exakt samma beställning som dig, skickas från Polen. Bör gå bra?

Jag har använt främst på helgen typ 1g på fre kväll ihop med 20 cl whiskey å samma lördag. Idag testade jag en ny grej, 1 g direkt på tom mage på morgonen ihop en en stor kopp starkt kaffe och en red bull. Enligt tex reddit så är koffein mkt bra att kombinera men jag tyckte det lät som trams. Det var inte trams.
Jag satt i bilen och fick fan behagliga rysningar och gåshud till å från. Musiken lät bättre och jag kände mig glad och lite uppåt. Inte alls ett markant rus som på benso utan väldigt subtilt rent berusningsmässigt eller hur fan man ska uttrycka sig men ändå välbehagligt. Dock efter ca 3 timmar övergick det mest till svag huvudvärk och lite lätt dimsyn med en hint av mkt svag yrsel.

Kanske skulle jag tagit en 500mg kapsel till efter 2-3 timmar som ofta rekommenderas men kände att det får vara nog nu. Tog 1g Phen kl 7 imorse. Nu precis tog jag 15 mg imovane och avser ihälla mig whiskey som brukligt framåt kl 18-19. Blir det oväntat trevligt med imo efter phen så ska jag återrapportera.

Jag köpte den dyrare ups expressfrakten och mitt tog 5 arbetsdagar att komma fram. Enligt info jag läst bör tullen inte beslagta enstaka försändelser för personligt bruk om det är inom eu. Men dom kan säkert om dom vill rent juridiskt. Straff ska inte kunna fås som jag fattat det. Hade du beställt från utanför eu eller om du hade beställt komersiella volymer typ en jävla massa så hade det nog kunnat bli problem.

Citat:
Ursprungligen postat av sibbann
Du har börjat på en för hög dos enligt mig. Sen bör du ha en cykel med phen max 3 dagar och minst en dag utan. Jag pratar inte från aspekter som att det skulle vara farligt eller så utan för att få ut max av det och inte bygga upp för stor resistens. Kanske beror på vikt och sånt men 500-1000 är för mig MAX jag tar på 24h. Jag skulle föreslå dag 1 två kapslar, dag två och tre en kapsel per dag, dag 4 inget. Ännu bättre om du chillar på det dag 3 så två dar på, en dag off. Whiskeyn och annat bara på off dagarna.

Baserat på mina egna erfarenheter av "gråzonspreparat" som phen lyrica kratom

Ja är faktiskt normalt väldigt obrydd, har aldrig problem med oro eller ångest. Men efter bara två dagar med ca 1-1.5 g phenibut per dag så mår jag väldigt obehagligt och känner mig orolig och deppig efter någon/några dagar. Det håller bara i sig någon dag eller två men är mkt otrevligt. Så jag måste respektera phen. Det verkar som jag inte ens kan ta två dagar i rad utan att må markant dåligt av det.

Bäst är phen för mig ihop med alkohol. Bara alkohol gör att jag sover skitdåligt och mår apa dagen efter. Tar jag 500-1000mg phen ihop med alkohol så sover jag helt perfekt. Så det blir som phen tar bort alla konsekvenser av alkoholen. Ungefär som benso kan bota både bakfylla å dålig sömn av alkohol.

Nästa helg ska jag prova med en dos fre kväll för bättre sömn och sedan morgondos med koffein på lördag morgon. Kanske bara 500mg istället och ev en 500mg till efter några timmar.

Provade att beställa gabapentin från goldpharma att ha som nödlösning för dåligt mående efter phen. Får se om det kommer fram. Hittade också en sida som säljer Catapresan från bulgarien vilket ska vara ok eftersom det är inom eu och inte narkotikaklassat. Dock kräver denne minst 100 eur beställning och att man betalar i krypto vilket låter väldigt krångligt. Annars är Catapresan/klonidin en mirakelmedicin mot abstinens både från opiater och till viss del gabadroger typ benso etc. 50 st kostar typ npn hundring så att köpa 10 paket är nog lite risky med tullen om dom kollar det. Funderar på att ta hälften Catapresan å hälften baklofen som också ska vara bra mot abstinens.
Men fan. Att börja köpa på sig abstinens medicin för att kunna knarka lättare är inget vinnande koncept för en gammal heroinist som mig. Det är sorgen efter inget mer 7oh/mgm som spökar. Jag är så van att kunna berusa mig på underbara lagliga substanser på helgen så jag vet fan inte vad jag ska göra på helgerna längre utan droger. Kanske bättre att lugna sig lite....
Senast redigerad av Frans-Jaeger 2026-08-01 kl. 16:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in