2026-07-17, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Jaha du gick på det för att det passade dig? Tyvärr, jag har sex för att få massa orgasmer. Och det slutar alltid väl.

Du verkar ha ett orgasm-beroende, missbrukar kuk.
Citera
2026-07-17, 21:19
Medlem
Kaenkelberries avatar
Man är inte karl om man inte har fått barn med kvinna och reproducerat sig.
Massa jävla dravel i tråden om självförverkliganden och annat jävla trams.
Kvinnor som inte har barn ”påstår att de inte vill ha barn” är bara märkliga och skruvade.
Jättekul att vara 50 plussare och inte ha barn. Då har man verkligen missat nått
Citera
2026-07-17, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Jag beklagar att ditt liv är så tomt. Vi andra har mer att förlora på att skaffa barn.

Förstår inte hur du får det till att mitt liv skulle vara tomt.. Men meningslösheten i att närma sig 50 utan barn är obegripligt sorglig. Men det är väl Darwinismen som spelar ut sin rätt. Vissa människors DNA saknar syfte och ska helt enkelt inte leva vidare. Tänk att vara anledning till att ens tusenåriga släktträd går i graven för att man tyckte karriär, resor och sovmorgon var prio. Dina förfäder vänder sig i graven.
Citera
2026-07-17, 21:31
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Dessa människor tror att alla kvinnor måste ha barn. Men de tror inte att killar behöver. Vilket är jävligt märkligt. Både syrrans man och min manliga kusin som längtade efter barn redan vid 30. Men manlig barnlängtan gills inte. Och alla kvinnor ska ha barn för de är gående inkubatorer.

De vill inte hacka på en barnlös kille av någon anledning.

Näe så är det, Russinsmurfen vågar inte ens gå i klinch med mig. Alla mina inlägg går obesvarade..

I praktiken hade det varit jävligt kul med alla dessa som säger att man inte är en karl utan barn. Hade dom mött mig på mattan så hade dom fått tappa ut väldigt snabbt och bekänna färg
Citera
2026-07-17, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Näe så är det, Russinsmurfen vågar inte ens gå i klinch med mig. Alla mina inlägg går obesvarade..

I praktiken hade det varit jävligt kul med alla dessa som säger att man inte är en karl utan barn. Hade dom mött mig på mattan så hade dom fått tappa ut väldigt snabbt och bekänna färg
Ser vad du skriver.
Har du citerat mig nåt? Det kan du ha gjort och det har gått mig förbi bland alla andra inlägg.
Vad är det du vill diskutera?
Läs trådstarten först igen bara, för nåt påhitt vad du tror jag tycker kommer jag inte lägga nån energi på.
Citera
2026-07-17, 21:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy

Russinsmurfen besvarar bara ryggdunk.
Men ibland slår sådana här trådar helt bakvänt och det framgår med all önskvärd tydlighet vem som har det lite svårare för sig rent intellektuellt. Som i Russinsmurfens fall.
Citera
2026-07-17, 21:41
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av economixx
Förstår inte hur du får det till att mitt liv skulle vara tomt.. Men meningslösheten i att närma sig 50 utan barn är obegripligt sorglig.

VARFÖR ör det sorgligt?
Citera
2026-07-17, 21:43
Medlem
Låter mest som jobbiga vaknaa upp mitt i natten för barnet skriker scenario.
Citera
2026-07-17, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Russinsmurfen besvarar bara ryggdunk.
Men ibland slår sådana här trådar helt bakvänt och det framgår med all önskvärd tydlighet vem som har det lite svårare för sig rent intellektuellt. Som i Russinsmurfens fall.
Har du citerat mig utan att få svar?
Det är möjligt för jag hade nog 40 citeringar i morse när jag vaknade och hade inte tid att svara på allt.
Eller var det du skrev inte sant?
Citera
2026-07-17, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaenkelberrie
Man är inte karl om man inte har fått barn med kvinna och reproducerat sig.
Massa jävla dravel i tråden om självförverkliganden och annat jävla trams.
Kvinnor som inte har barn ”påstår att de inte vill ha barn” är bara märkliga och skruvade.
Jättekul att vara 50 plussare och inte ha barn. Då har man verkligen missat nått

Ja de resor jorden runt etc men har ändå missat det viktigaste i livet.
Citera
2026-07-17, 21:47
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Russinsmurfen
Ser vad du skriver.
Har du citerat mig nåt? Det kan du ha gjort och det har gått mig förbi bland alla andra inlägg.
Vad är det du vill diskutera?
Läs trådstarten först igen bara, för nåt påhitt vad du tror jag tycker kommer jag inte lägga nån energi på.

Vad det är jag vill diskutera?
Är du dum på riktigt eller spelar du bara?.

Jösses,.ja jag har läst din tröttsamma trådstart. Gäsp.
Samma dravel som förut. Vi diskuterade ekonomi tidigare och du erkände att du bara rabblade på för att du ville hålla konsumptionen levande... Samma skit som du gör nu.
Citera
2026-07-17, 21:48
Medlem
Var tvungen kolla historiken efter att två personer skriver att jag inte svarar dem.
Ingen av dessa två har citerat ett enda inlägg som jag skrivit.
Undrar om nån av dem uppfostrat några barn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in