2026-07-17, 11:55
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cronos420
Jag tror inte att du begriper svenska. Jag hoppas att du inser att när jag skriver USA och Israel så betyder inte det nödvändigtvis att de båda måste vara inkluderade i varje enskilt fall? Hade du kunnat grundläggande svenska så hade du insett detta, jävla fejkjude

Du menar att du påstår någonting som du i själva verket inte menar för att du ljuger? Jag förstod det med en gång, jag ville bara att du själv skulle erkänna det. Taquiya.

När du ändå håller på berätta hur många som flydde Libanon, Syrien, Iran och Jordanien innan dessa länder förklarade krig mot Israel. När kom de första flyktingarna från Iran till Sverige och vad säger de om Israel?
Citera
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Om du inte förstår sambandet mellan krig och flyktingar så får du nog be din gode man på ditt gruppboende förklara detta för dig
Var det det enda svar du kunde ge när det bara kommer unga arga män/pojkar i krigförande ålder som "flyktingar" inga kvinnor inga barn. Skulle det komma kvinnor o barn är det ett fåtal i jämförelse med unga arga män/pojkar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnRosaHamster
Se mitt tidigare svar om muslimsk migration till väst.

(FB) ”Jag hatar araber, därför är jag för Israels krigande”

Eftersom att Israel är den aggressive parten, den enda som expanderar sina gränser, bedriver folkmord, etnisk rensning, folkfördrivning, krigsbrott, brott emot mänskligheten, illegal ockupation, illegal bosättningspolitik och konstant attackerar och destabiliserar regionen, även med hjälp utav sin storebror USA så är det inte så märkligt att folk flyr detta. Om du inte kan begripa det enkla sambandet så finns det inget jag kan göra för dig
Citera
2026-07-17, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Du menar att du påstår någonting som du i själva verket inte menar för att du ljuger? Jag förstod det med en gång, jag ville bara att du själv skulle erkänna det. Taquiya.

Herregud vilken oseriös typ du är. Att du alltid börjar tramsa såhär varje gång du blir överbevisad, som vanligt. Gäsp
Citera
2026-07-17, 11:57
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Herregud vilken oseriös typ du är. Att du alltid börjar tramsa såhär varje gång du blir överbevisad, som vanligt. Gäsp

Vad tycker de iranska flyktingarna i Sverige om Israel? Har du träffat någon?
Citera
2026-07-17, 11:57
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Citat:
Eftersom att Israel är den aggressive parten, den enda som expanderar sina gränser, bedriver folkmord, etnisk rensning, folkfördrivning, krigsbrott, brott emot mänskligheten, illegal ockupation, illegal bosättningspolitik och konstant attackerar och destabiliserar regionen, även med hjälp utav sin storebror USA så är det inte så märkligt att folk flyr detta. Om du inte kan begripa det enkla sambandet så finns det inget jag kan göra för dig

Det här är en konspirationsteoritråd som du aggressivt försöker få oss att tro att den är sann.

Du är körd.
Citera
2026-07-17, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Var det det enda svar du kunde ge när det bara kommer unga arga män/pojkar i krigförande ålder som "flyktingar" inga kvinnor inga barn. Skulle det komma kvinnor o barn är det ett fåtal i jämförelse med unga arga män/pojkar.

Alltså.... det kommer alla sorters människor, kvinnor, barn, gamlingar och pojkar eller män. Men faktum kvarstår, det finns ett samband mellan krig och flyktingar. När Israel och USA bombar och härjar i dessa muslimska länderna så kommer det att skapa flyktingar. Vilket vi fått uppleva här i Europa, alltså är USA och Israel anledningen till att vi har muslimska och arabiska flyktingar i Europa. Det sjuka är att ni rasisttroll hyllar USA och Israel med ena handen och hatar muslimer med andra, men verkar inte inse ironin i att det är på grund utav USA och Israel som det kommer flyktingar hit
Citera
2026-07-17, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Vad tycker de iranska flyktingarna i Sverige om Israel? Har du träffat någon?

Citat:
Ursprungligen postat av EnRosaHamster
Det här är en konspirationsteoritråd som du aggressivt försöker få oss att tro att den är sann.

Du är körd.

Gäsp. Oseriösa troll.
Citera
2026-07-17, 12:01
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Gäsp. Oseriösa troll.

Kan du inte hänvisa till en enda iransk flykting i Sverige som har uttalat sig om Israel?
Citera
2026-07-17, 12:01
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Citat:
Alltså.... det kommer alla sorters människor, kvinnor, barn, gamlingar och pojkar eller män. Men faktum kvarstår, det finns ett samband mellan krig och flyktingar. När Israel och USA bombar och härjar i dessa muslimska länderna så kommer det att skapa flyktingar. Vilket vi fått uppleva här i Europa, alltså är USA och Israel anledningen till att vi har muslimska och arabiska flyktingar i Europa. Det sjuka är att ni rasisttroll hyllar USA och Israel med ena handen och hatar muslimer med andra, men verkar inte inse ironin i att det är på grund utav USA och Israel som det kommer flyktingar hit

Nej, det är våra bidragssystem som är magneten och lockelsen att komma hit. Det och den islamistiska drömmen om ett globalt kalifat, en ummah. Därför sprider sig muslimerna till varenda hörn på jorden för att sprida islam och en dag ta över.

Ett globalt kalifat.
En global ummah.
Alla människor på jorden ska leva under Sharia.
Senast redigerad av EnRosaHamster 2026-07-17 kl. 12:06.
Citera
2026-07-17, 12:03
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Citat:
Gäsp. Oseriösa troll.

Det är faktiskt du och TS som alltid landar i konspiratonsteorier i era inlägg. Inte konstigt att era trådar hamnar där, som denna tråd.

Den oseriösa här är du.
Citera
2026-07-17, 12:11
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Hur kan det bli vårat fel? Kommer hit unga arga pojkar i krigförande ålder, varför "flyr" dem, rädda, fega, eller annat?
Kan det vara en plan av muslemerna att breda ut sig och använda flykting kortet?

Ja frågorna äro många, sedan komma hit o kräva särrättigheter för att de är muslimer, kan bara bli fel eller hur.
De som vill integrera sig kan få stanna övriga som predikar det de just flytt"at" från, tja.

Roligare är väl hur många som åker på semester från landet/området de "flytt"at från. Samt att de ofta är och hälsar på släkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in