2026-07-17, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Berätta vilka arabiska och muslimska flyktingar vi har i Sverige.

Det finns väldigt många, jag kan nog inte varenda en på rak arm. Men som exempel:
Palestinier
Irakier
Syrier
Libaneser
Afghaner
Iranier

Samtliga är länder som USA och/eller Israel bedrivit offensivitet emot.
Citera
2026-07-17, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnRosaHamster
Vad som är mer intressant, tycker jag, är att du upprepear konspirationsteorimantrat från TS. Ser du inte att tråden ligger under konspirationsteorier och förstår du fortfarande inte att det ni sprider är lögner och desinformation?

Efterbliven!

Om du inte förstår sambandet mellan krig och flyktingar så är det väldigt magstarkt att kalla någon annan för efterbliven.
Citera
2026-07-17, 11:38
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cronos420
Det finns väldigt många, jag kan nog inte varenda en på rak arm. Men som exempel:
Palestinier
Irakier
Syrier
Libaneser
Afghaner
Iranier

Samtliga är länder som USA och/eller Israel bedrivit offensivitet emot.

Nej, herregud människa. Det finns knappt några palestinier i Sverige. Irak, Syrien, Libanon och Iran har alla förklarat krig mot Israel. Afghanistan? Vad fan dillar du om? Sverige har bombat Afghanistan mer än Israel.
Citera
2026-07-17, 11:40
Medlem
Citat:
Nej, herregud människa. Det finns knappt några palestinier i Sverige. Irak, Syrien, Libanon och Iran har alla förklarat krig mot Israel. Afghanistan? Vad fan dillar du om? Sverige har bombat Afghanistan mer än Israel.

Jag skriver USA och Israel. Jodå det finns många palestinier i Sverige som flytt apartheid, folkmord och sionisternas slakt. Libanon blir konstant bombat av Israel. Irak har aldrig förklarat krig emot Israel, men Israel var de som fick USA att invadera 2003. Syrien är ett prakt exmepel. Det var ett stabilt land tills USA och Israel orsakade den enorma instabiliteten genom att störta Assad. Ghaddafi är också ett relevant exempel. Även Iran har i typ 70 år varit föremål för attacker, black ops, kupper, etc ifrån USA och Israel.

Faktum är att regionen mellanöstern präglades av fred och stabilitet tills Israel grundades. Märkligt, visst? Märkligt också att Israel är det enda landet som expanderar sina gränser? Hmmm..
Senast redigerad av Cronos420 2026-07-17 kl. 11:44.
Citera
2026-07-17, 11:43
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Jag skriver USA och Israel. Jodå det finns många palestinier i Sverige som flytt apartheid, folkmord och sionisternas slakt.

Så om Sverige var mer involverat i kriget i Afghanistan än Israel, varför var Afghanistan Israels fel och inte Sveriges?
Citera
2026-07-17, 11:44
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnRosaHamster
Vad menar du? Det här sker ju redan och har pågått sen minst 90-talet fram till idag.

Allah säger ju till muslimerna i koranen att de ska sträva efter ett globalt kalifat, en ummah under sharia-lagar. Det är därför de sprider sig till alla länder på jorden.

De ska ta över hela världen och inte enbart en mikroskopisk liten plätt som Israel ligger på, som jämförelse. Du ser inte skogen för alla träd?

Bra så då är vi överens.

Vare sig det är muslimska bokstavstrogna i Europa eller bosättar-judar i Mellanöstern så skall deras aktiviteter motarbetas.
Citera
2026-07-17, 11:45
Medlem
Citat:
Så om Sverige var mer involverat i kriget i Afghanistan än Israel, varför var Afghanistan Israels fel och inte Sveriges?

Du läser mina inlägg som fan läser bibeln ditt jävla troll. Jag skriver uttryckligen USA och Israel.
Citera
2026-07-17, 11:47
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Du läser mina inlägg som fan läser bibeln ditt jävla troll. Jag skriver uttryckligen USA och Israel.

Jag förstår svenska. "Och" är obligatoriskt inklusivt. Du skriver "USA och Israel" men exkluderar Sverige som var en betydligt större part i kriget än Israel. Lär dig svenska språket, getknullare.
Citera
2026-07-17, 11:50
Medlem
Citat:
Jag förstår svenska. "Och" är obligatoriskt inklusivt. Du skriver "USA och Israel" men exkluderar Sverige som var en betydligt större part i kriget än Israel. Lär dig svenska språket, getknullare.

Jag tror inte att du begriper svenska. Jag hoppas att du inser att när jag skriver USA och Israel så betyder inte det nödvändigtvis att de båda måste vara inkluderade i varje enskilt fall? Hade du kunnat grundläggande svenska så hade du insett detta, jävla fejkjude
Citera
2026-07-17, 11:50
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Ja, det är ganska intressant. Folk hyllar Israel och USA samtidigt som de hatar araber/muslimer. Men de verkar inte koppla att USA och Israel är anledningen till varför vi har arabiska och muslimska flyktingar i Europa
Men det är ju inte så, det kommer nästan bara unga arga pojkar hit, kvinnorna verkar inte kunna "fly" så det där med flykting tar vi med en rejäl nypa salt. Sedan kan man fundera över närmaste säkra land, det verkar inte heller gälla, så det är inga "flyktingar" det är något annat. Men inga flyktingar likt Ukraina.
Citera
2026-07-17, 11:53
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Citat:
Om du inte förstår sambandet mellan krig och flyktingar så är det väldigt magstarkt att kalla någon annan för efterbliven.

Citat:
Om du inte förstår sambandet mellan krig och flyktingar så får du nog be din gode man på ditt gruppboende förklara detta för dig

Se mitt tidigare svar om muslimsk migration till väst.

(FB) ”Jag hatar araber, därför är jag för Israels krigande”

Dessutom är det nästan uteslutande män (mohammedanska soldater) som kommer hit.
Senast redigerad av EnRosaHamster 2026-07-17 kl. 11:55.
Citera
2026-07-17, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Men det är ju inte så, det kommer nästan bara unga arga pojkar hit, kvinnorna verkar inte kunna "fly" så det där med flykting tar vi med en rejäl nypa salt. Sedan kan man fundera över närmaste säkra land, det verkar inte heller gälla, så det är inga "flyktingar" det är något annat. Men inga flyktingar likt Ukraina.

Om du inte förstår sambandet mellan krig och flyktingar så får du nog be din gode man på ditt gruppboende förklara detta för dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in