2026-07-16, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonen56
Han sa ju tack som går ut med skräpet..

Alltså ser vi dig gå ut med skräppåsen... Där är det väl ingen som har sagt något annorlunda?

Problemet är att jag ser svensk ut så ligger även jag i underläge ;0(
Citera
2026-07-16, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Det är väl bara att ringa upp något av de där som du knyllade och köra en repris då, eller du kanske inte gjorde så bra ifrån dig så de vill se dig igen?

Man tröttnar efter en gång bror. Du vet bror måste ha nytt kött
Citera
2026-07-16, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Problemet är att jag ser svensk ut så ligger även jag i underläge ;0(

Så mycket för allt ditt skrytande här inne alltså
Citera
2026-07-16, 14:05
Medlem
Citat:
Så mycket för allt ditt skrytande här inne alltså

Jag vet inte asså inte helt 100. Vissa säger att jag ser svensk ut, andra turk, andra italienare. Hört arab med. Brasiliansk med. Spansk med. Amerikan/engelsk med. Vet inte mannen ;0(
Citera
2026-07-16, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pusher.
Den svenske mannen sitter och beklagar sig på flashback medan Mostafa och Co sätter på era brudar.
Bara trådstarten styrker detta...
Du är ju dum på riktigt om du menar att en usel trådstart styrker det. Eller du vet kanske inte vad styrker betyder? Bara att skriva "alla i rubriken visar på ts och din intellektuella förmåga. Merparten av kvinnor som dras till mena är oftast lågutbildade patrask. Om nu mot förmodan inte personen från mena är välutbildad och har ett bra jobb då kan andra kvinnor också bli attraherade av dessa. . Men detta är ovanligt.
Citera
2026-07-16, 14:08
Medlem
Citat:
Jag vet inte asså inte helt 100. Vissa säger att jag ser svensk ut, andra turk, andra italienare. Hört arab med. Brasiliansk med. Spansk med. Amerikan/engelsk med. Vet inte mannen ;0(

Haha, så du får aldrig höra något positivt med andra ord? Stackars lille
Citera
2026-07-16, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Du är ju dum på riktigt om du menar att en usel trådstart styrker det. Eller du vet kanske inte vad styrker betyder? Bara att skriva "alla i rubriken visar på ts och din intellektuella förmåga. Merparten av kvinnor som dras till mena är oftast lågutbildade patrask. Om nu mot förmodan inte personen från mena är välutbildad och har ett bra jobb då kan andra kvinnor också bli attraherade av dessa. . Men detta är ovanligt.

Tvivlar på det. Har en bekant som är brasilianare/colombian och ser typ ut som en halvneger. Stor kuk. Han har väl knullat runt 300-400 tjejer i stockholmsområdet. Brukar få snaps när han knullar blondiner. Alla möjliga samhällsklasser
Citera
2026-07-16, 14:14
Medlem
Citat:
Man tröttnar efter en gång bror. Du vet bror måste ha nytt kött
"bror" varför skriver du bror är du verkligen släkt med alla här?
Citera
2026-07-16, 14:15
Medlem
Citat:
Tvivlar på det. Har en bekant som är brasilianare/colombian och ser typ ut som en halvneger. Stor kuk.

Hur vet du?

Nu tror jag vi börjar komma fram till vad den här tråden faktiskt handlar om på riktigt
Citera
2026-07-16, 14:16
Medlem
Citat:
Hur vet du?

Ja han skickar sexvideos så svårt att missa hans kuk l0l
Citera
Medlem
Citat:
Tvivlar på det. Har en bekant som är brasilianare/colombian och ser typ ut som en halvneger. Stor kuk. Han har väl knullat runt 300-400 tjejer i stockholmsområdet. Brukar få snaps när han knullar blondiner. Alla möjliga samhällsklasser
Varför får han snaps när han knullar kvinnor? Aldrig hört talas om detta beteende. Så dina empiriska studier på en kompis innebär att du tycker att det är fastställt att invandrare får knulla hejvilt? Du läste aldrig grundkursen i vetenskaplig metodik va?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
"bror" varför skriver du bror är du verkligen släkt med alla här?

Ja bror
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in