2026-07-16, 15:36
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olindolin
Den typen av attacker har ju varit typ bara svenskar senaste åren. Det är "no lifes matter" och 764 och sånt. Unga svenska högerkillar som blir sjuka i huvudet av internet och hugger folk. Har du glömt knivattackerna i borås? Han som blev mördad i norrköping? Knivattackerna i hässelby?

Rimligt att ett land med 8 miljoner svenskar också står för majoriteten av brott/vansinnesdåd? Nu vet vi ju dock att majoriteten i svenska fängelser är invandrare. Vilket är ett faktum du inte kan trolla bort med dina infantila argument. Bakgrunden och diskussionen bakom detta är intressant men gissningsleken som denna tråd blivit gällande etnicitet, är dödfödd.

Är du emot alla invandrare är du en idiot. Är du inte för utvisning av kriminella invandrare är du idiot.
Citera
2026-07-16, 16:37
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olindolin
Den typen av attacker har ju varit typ bara svenskar senaste åren. Det är "no lifes matter" och 764 och sånt. Unga svenska högerkillar som blir sjuka i huvudet av internet och hugger folk. Har du glömt knivattackerna i borås? Han som blev mördad i norrköping? Knivattackerna i hässelby?
Norrköping vet jag inget om men de andra två var ju invandrare som utförde .
Om du ska försöka fokusförflytta från invandrarnas ideliga överfall på oskyldiga så bör du göra lite efterforskningar innan du skriver i tråden så slipper du att bli utskrattad.
Citera
2026-07-16, 18:43
Medlem
Tror vi är mer än 10 miljoner invånare

Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty
Rimligt att ett land med 8 miljoner svenskar också står för majoriteten av brott/vansinnesdåd? Nu vet vi ju dock att majoriteten i svenska fängelser är invandrare. Vilket är ett faktum du inte kan trolla bort med dina infantila argument. Bakgrunden och diskussionen bakom detta är intressant men gissningsleken som denna tråd blivit gällande etnicitet, är dödfödd.

Är du emot alla invandrare är du en idiot. Är du inte för utvisning av kriminella invandrare är du idiot.
Citera
2026-07-16, 18:46
Medlem
GammalTantSkanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiftyforfifty

Hehe det var ett tag sen vi var 8 miljoner svenskar, typ när denna tanten var ung
Citera
2026-07-16, 18:47
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammalTantSkane
Hehe det var ett tag sen vi var 8 miljoner svenskar, typ när denna tanten var ung
Tänk...
Citera
2026-07-16, 19:19
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porros
Tror vi är mer än 10 miljoner invånare

Medborgare. Jag syftar på etnicitet.
Citera
2026-07-16, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Vad bra han har en ursäkt, case closed, fortsätt importen av Ukrainare.

Den Dmytrov som nämns i tråden har döttrar, ingen son.
Citera
2026-07-16, 21:19
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unoboss
Det är inte fler invandrare än svenskar i svenska ska fängelser. Det är lögn.
Det kanske är flest med svenskt medborgarskap i svenska fängelser men andelen med invandrarbakgrund har väl stadigt legat över 90% i årtionden .

För många år sedan besökte jag gamla Härnösandsanstalten , detta var innan Saltvik byggdes .
Jag förvånades över mängden invandrare därinne , det såg ut som Bagdad , inte Härnösand .
Nyfiken som jag är frågade jag personalen om detta .
Enligt vakten som eskorterade mig hade invandrare av olika slag varit i majoritet sedan Balkanfolken vällde in i Sverige på tidigt 90-tal men numera var det kaosblattar från Mena som dominerade .

Med tanke på detta håller jag det fortfarande för sannolikt att GM var importerad även i detta fall .
Citera
2026-07-17, 02:36
Medlem
Han greps i anslutning till bostaden, och det finns bevisligen folk som såg gripandet. Vet vi var han greps kommer vi att kunna lista ut vem det är.
Citera
2026-07-17, 06:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crackproof
Han greps i anslutning till bostaden, och det finns bevisligen folk som såg gripandet. Vet vi var han greps kommer vi att kunna lista ut vem det är.

Enligt rykten i staden är det en svensk pojk. Försöker fiska fram namn men inte lätt
Citera
2026-07-17, 08:21
Medlem
Någon som vet hur flickan mår?
Citera
2026-07-17, 09:14
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENP87
Enligt rykten i staden är det en svensk pojk. Försöker fiska fram namn men inte lätt

Lite långt kvar till skolstart. Någon lär väl sakna honom då, om ca fyra veckor?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in