2026-07-16, 20:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Jag kan upplysa dig om att Tomatkungen är en kvinna, om du inte redan insett det.
Jag är ganska övertygad om att det är en man!
Oavsett så intar ofta kvinnor vid homosex en manlig roll som s.k "stud" eller "butch".

Citera
2026-07-16, 20:45
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gum69mo
Själv landar nog min bodycount på omkring 35. Inte för att det säger nåt alls om min relationsstil, är världens mest trogna partner när jag har seriöst förhållande. Finns inte ens i min tankevärld att jag skulle vara otrogen och skada någon annan på det sättet, speciellt inte någon jag släppt närmast inpä livet.

Det säger det visst det. Ett högre antal tidigare sexpartner är en av de starkaste förutsägelserna för otrohet.

Forsking serru...
Citera
2026-07-16, 20:46
Medlem
Citat:
Tidigare beteende är den bästa förutsägelsen av framtida beteende.

Sen tror jag inte det spelar så stor roll vad den exakta siffran är, man vill bara försäkra sig om det ligger inom ett rimligt intervall. Ingen vill bygga bo med någon som visar sig ha ett förflutet som byns största hora eller häradsbetäckare.

Sant, skulle siffran vara 100 och därutöver hade jag börjat oroa mig för sexmissbruk. Och hade ställt en hel del kontrollfrågor och varit väldigt uppmärksam på beteende.
Citera
2026-07-16, 20:47
Medlem
Citat:
Det säger det visst det. Ett högre antal tidigare sexpartner är en av de starkaste förutsägelserna för otrohet.

Forsking serru...

Ja ok.

Jag beskrev inte nån forskning utan mitt eget beteende.

Dessutom finns det aldrig några garantier. Människor är otrogna till höger och vänster. Handlar inte om bodycount utan om personlighet och karaktär
Citera
2026-07-16, 20:48
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Och kan de inte ta igen det kan de iallafall skambelägga de som haft roligare än dem. Särskilt om det är kvinnor som haft roligare än dem.

Det är liksom ingen flex som kvinna att ha legat med många män. Och kanske har jag missat något, men jag tycker inte du blivit skambelagd över det i den här tråden.
Citera
2026-07-16, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Missade piken, upplys mig!

Piken ligger i påståendet "Och för kärlekspar, kittar sex ihop paret än mer".
Citera
2026-07-16, 20:50
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gum69mo
Sant, skulle siffran vara 100 och därutöver hade jag börjat oroa mig för sexmissbruk. Och hade ställt en hel del kontrollfrågor och varit väldigt uppmärksam på beteende.

Och för de flesta andra är siffran där man börjar oroa sig betydligt lägre.

Över tio har jag för mig att det börjar ses som ett problem för potentiella partners.
Citera
2026-07-16, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Piken ligger i påståendet "Och för kärlekspar, kittar sex ihop paret än mer".
Jaha den var subtil må jag säga. Eller tror du aldrig jag har haft en kärleksrelation?
Citera
2026-07-16, 20:52
Medlem
Citat:
Det är liksom ingen flex som kvinna att ha legat med många män. Och kanske har jag missat något, men jag tycker inte du blivit skambelagd över det i den här tråden.

Nä varför skulle det vara en flex?

Är väl inte nån speciell flex att man är kvinna, kåt och gillar män? Som att sitta och skryta om att man är normal.....

Hej, du jag är supernormal *tystnad för att invänta alla wow:en och berömmet*
Citera
2026-07-16, 20:55
Medlem
Citat:
Och för de flesta andra är siffran där man börjar oroa sig betydligt lägre.

Över tio har jag för mig att det börjar ses som ett problem för potentiella partners.

Ja jag läste att det var det för gen z. Tur man inte är gen z, så många män jag hade fått nobba. (Och gått miste om)
Citera
2026-07-16, 20:57
Medlem
Citat:
Nä det är nåt helt normalt bara, att man legat med ett visst antal människor i sitt liv. Varken en flex eller en skam. Bara ett vanligt liv.
Citera
2026-07-16, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
De kanske anser att det säger något om personen. I andra fall kanske det bara är nyfikenhet. Att svaret inte spelar någon roll men att man är nyfiken ändå. Osv. Kan finnas många anledningar.

Vad gäller äldre generationer så existerade ju inte hook up-kulturen och casual sex när de var unga, så det fanns inte på kartan att vanliga människor hade högt bodycount.

Jo, troligen väldigt individuellt varför man frågar om en sån sak. Nyfikenhet skulle också vara min anledning att fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in