Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Låter riktigt jävla stört att berätta för sina barn om sitt sexuella förflutna! Vare sig det är ett heterosexuellt förflutet eller ett homosexuellt/bisexuell förflutet! Så gör man fan inte! Det är gränslöst och faktiskt en form av sexuellt övergrepp att pracka på sina barn detaljer om sitt sexuella förflutna! Det sexuella förflutna pratar jag givetvis inte om med mina barn! Sedan vet ju barnen att jag har haft ex. Någon dag när de är vuxna så kanske jag berättar att det är ex av båda könen. .En inte ens då kommer jag prata om mitt forna sexliv!
Menar du att du pratar ned dina barn om ditt heterosexuella sex?! 😡🤬 lägg av med det! Det skadar barn om föräldrarna pratar om sina sexliv med barnen!
Ja. Och kvinnor som också pratar om sina sexuella eskapader och hur många de har legat med, låter i mina öron lika valpigt kill-aktiga som Abdullah. Fattar du bättre då? Okvinnligt!
Haha vad hände nu varför blev du så arg?
Jag menar att barnen när de är gamla nog kanske får höra lite tissel och tassel om pappas eskapader, inte i detalj, och kanske inte av dig.
Jag tycker du låter som att dina uppfattningar om könsroller kommer från 1800-talet. Därför är jag mycket förvånad över dina liberala hållning till homosex! Jag vill betona att jag inte på något sätt är emot det, jag vill bara informera herrn om att barn kan vara mycket elaka mot varandra.
När du har homosex btw, så intar du ju en typ av kvinnlig roll som mottagare, eller så kanske din partner gör det. Är det omanligt då eller vad är din syn på den saken?