2026-07-16, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bomben79
Spelar ju ingen roll vilken tid det är, majoriteten är inte svenskar. Fattar inte att du försvarar skiten. Stockholm har blivit en soptipp
Att upprepa ett påstående gör det inte mer sant. Om du hävdar att majoriteten inte är svenskar bör du kunna presentera data, inte bara en magkänsla.
Citera
2026-07-16, 21:13
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaskjelle
Vi etniska Svenskar flyttar norrut, bort från Stockholm.
Förfallet har kommit och jag vill inte ha mina barn nära allt slask.
Så r det och man behöver inte ens flytta långt. Roslagskusten mellan Stockholm och Norrtälje är nog bland Sveriges vitaste miljöer i kustbandet. Bor där själv och det är sällan man ens stöter på något som kan ens liknas med de babbar man annars ser överallt. Är som en oas och särskilt dyrt är det inte heller egentligen i jämförelse med andra ställen. Faktiskt sjukt att de inte hittat hit än. Men sen har det varit moderatstyrt i över 50 år i rad så kanske har med det att göra.
Citera
2026-07-16, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Du verkar aldrig ha satt din fot här, lantis.
Min mor hade en damfrisering på Hägerstensåsen, och jag är säker på att du inte ens vet vart det är.
Citera
2026-07-16, 21:26
Medlem
Fjollträsk har blivit sveriges avloppsbrunn för dom skatter dom flesta betalar in, och dessutom ett djävla tillhåll för pappersakademiker, som tror dom är bättre än alla andra.

Fjollträsk skulle inte fungera alls utan den invandring vi har/haft.

Ingen skulle köra buss/taxi/budbil, ingen skulle städa trapphus, inga restauranger skulle funka, inga mataffärer, osv.

Ni är bortskämda skithögar, som tycker att paddel, golf, tennis och ridsport är något era barn ska syssla med.
Väx upp för f-n.
Citera
2026-07-16, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Det existerar ingen "folkgrupp svenskar"
https://www.ancestry.com/c/dna-learning-hub/reading-your-ethnicity-estimate

Om det inte existerar en folkgrupp svenskar som du skriver,
så finns det inte en folkgrupp iranier heller, och inte heller italienare och så vidare.
Med ditt sätt att resonera.

Vi är alla exakt likadana!

Folkgrupp:
"Folkgrupp är en grupp människor som förenas av någon gemensam egenskap. Beroende på sammanhang kan det syfta på olika typer av grupper, till exempel:
Etnicitet eller ursprung (t.ex. samer eller kurder)
Nationalitet Religion Språk Kultur"
Citera
2026-07-16, 22:03
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Tycker det är jättebra att stockholnarna får berikas av mångkulturen. Det är trots allt ni som röstat för detta. Tugga och ta en rejäl bit av skitmackan ni skapat.

Jo, men samtidigt flyttar ni lantisar som har röstat för motsatsen hit.
Citera
2026-07-16, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patteSatan
Min mor hade en damfrisering på Hägerstensåsen, och jag är säker på att du inte ens vet vart det är.

Självklart vet jag det.
Citera
2026-07-16, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
Jo, men samtidigt flyttar ni lantisar som har röstat för motsatsen hit.
Skulle aldrig vilja bo i Stockholm. Trivs bra i Skåne
Citera
2026-07-16, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patteSatan
Fjollträsk har blivit sveriges avloppsbrunn för dom skatter dom flesta betalar in, och dessutom ett djävla tillhåll för pappersakademiker, som tror dom är bättre än alla andra.

Fjollträsk skulle inte fungera alls utan den invandring vi har/haft.

Ingen skulle köra buss/taxi/budbil, ingen skulle städa trapphus, inga restauranger skulle funka, inga mataffärer, osv.

Ni är bortskämda skithögar, som tycker att paddel, golf, tennis och ridsport är något era barn ska syssla med.
Väx upp för f-n.

Ditt inlägg bevisar att Batra hade rätt. Stockholmare är smartare än er lantisar
Citera
2026-07-16, 22:06
Medlem
Donaldstrumpets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Skulle aldrig vilja bo i Stockholm. Trivs bra i Skåne

Jaha. Då trivs du och jag där vi är. Bra för oss
Citera
2026-07-16, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donaldstrumpet
Jaha. Då trivs du och jag där vi är. Bra för oss
Exakt, vad skönt att vi trivs.
Citera
2026-07-16, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Så r det och man behöver inte ens flytta långt. Roslagskusten mellan Stockholm och Norrtälje är nog bland Sveriges vitaste miljöer i kustbandet. Bor där själv och det är sällan man ens stöter på något som kan ens liknas med de babbar man annars ser överallt. Är som en oas och särskilt dyrt är det inte heller egentligen i jämförelse med andra ställen. Faktiskt sjukt att de inte hittat hit än. Men sen har det varit moderatstyrt i över 50 år i rad så kanske har med det att göra.

Mm man behöver passera Danderyd så är det riktigt vitt sen hela vägen upp till Norrtälje. Ingen T-bana så slipper man mycket av packet.
Trevligt sjönära oxå så man kan hålla sig med båt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in