2026-07-16, 19:56
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Som jag trodde, ännu en som ALDRIG hade rört barn i vanliga fall. Han ville åt mamman och mamman hetsar hela tiden om barnen han säger inget om barnen bara mamman, han spelar med för att ligga med mamman och inget annat. #801
Ännu en oskyldig.
Fyfan för dumpen USCH OCH TWII!!
Hur vore det om du åtminstone läste chattloggarna istället för att reflexmässigt kasta ur ditt tramsiga usch och twii hela tiden? #801 skriver mycket tydligt att han under flera år förgripit sej på en flicka och nu vill han hitta nya offer.
Citera
2026-07-16, 19:56
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Loopen hallucinerar som vanligt, märker man. #801 var ju ännu en riktigt genomvidrig gädda. Märkligt nog nämndes inga hundar i chatten, vilket numera verkar vara standard för gäddor som söker peodfilmammor. Inget snyftsamtal modell #746 efter konfrontationen heller.
Äckligt jävel. Välutrustad, men ordspråket "stor kuk är klen tröst i fattigt hem" kommer han att få känna på irl nu. Fasen vad bra att han kom under radarn. #801
Citera
2026-07-16, 20:25
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loopmelon
Ja jag har läst och jag håller fast vid det jag säger, han säger ju bara så PÅ UPPMANING AV PEDOFILMAMMAN!!! USCH OCH TWII!!!!
Jag vill nog påstå att #801 säjer det där högst frivilligt. Han har liksom bara väntat på att hitta någon lämplig att säja det till. Föreslår att du skippar hallucinogener i fortsättningen. Dom grumlar ditt omdöme.
Senast redigerad av MisterClueless 2026-07-16 kl. 20:31.
Citera
2026-07-16, 20:29
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Äckligt jävel. Välutrustad, men ordspråket "stor kuk är klen tröst i fattigt hem" kommer han att få känna på irl nu. Fasen vad bra att han kom under radarn. #801
Jag tyckte det lät som att #801 sa att han ska stämma Dumpen precis innan han klev in i bilen? Det dom inte tänker på är att dom med det cementerar sin position som riksgädda för all framtid plus att hela svenska folket får veta vem dom är. Teamar han upp med Viktor och Sebastian får vi en gäddtrio
Citera
2026-07-16, 20:32
Medlem
Citat:
Hur vore det om du åtminstone läste chattloggarna istället för att reflexmässigt kasta ur ditt tramsiga usch och twii hela tiden? #801 skriver mycket tydligt att han under flera år förgripit sej på en flicka och nu vill han hitta nya offer.
Loopen kan inte läsa, till skillnad från sin gode vän #785 som är "absolut inte idiotisk", är han dum, dummare och dummast i en och samma person. Han har uschat och twiiat om både #800 och #801. De skulle enligt honom alltså inte vara riktiga pedofiler, utan bara intresserade av mammorna. Därför jag är så säker på att han inte läst loggarna, för de två senaste gäddorna är så tydliga med att det är barn de vill ha, den senaste erkänner även övergrepp på en 5-åring (missade du det Loopen?). Detta är väl i högsta grad "riktiga" pedofiler!!!
Citera
2026-07-16, 20:41
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Loopen kan inte läsa, till skillnad från sin gode vän #785 som är "absolut inte idiotisk", är han dum, dummare och dummast i en och samma person. Han har uschat och twiiat om både #800 och #801. De skulle enligt honom alltså inte vara riktiga pedofiler, utan bara intresserade av mammorna. Därför jag är så säker på att han inte läst loggarna, för de två senaste gäddorna är så tydliga med att det är barn de vill ha, den senaste erkänner även övergrepp på en 5-åring (missade du det Loopen?). Detta är väl i högsta grad "riktiga" pedofiler!!!
Ja, det är skralt med läsförståelsen hos vissa. #801 är en alldeles tvättäkta pedofil som lyckligtvis drogs upp till ytan idag. Tyvärr skriver han ingenting i chatten som funkar som klatschigt gäddcitat för tryck. Däremot kan man korta ner #785s bevingade ord till endast "ABSOLUT IDIOTISK". Jag tror att alla kan se själva designen och typsnittet framför sej utan någon närmare förklaring.
Citera
2026-07-16, 20:45
Medlem
BrOne (#786) är inte längre en statstjänsteman.
https://dumpen.se/2026/06/04/brone-gavle-enkoping-786/

Inga synbara förändringar på mrkoll, merinfo m.m. vad gäller adressuppgifter.
Citera
2026-07-16, 20:48
Medlem
Citat:
Ja, det är skralt med läsförståelsen hos vissa. #801 är en alldeles tvättäkta pedofil som lyckligtvis drogs upp till ytan idag. Tyvärr skriver han ingenting i chatten som funkar som klatschigt gäddcitat för tryck. Däremot kan man korta ner #785s bevingade ord till endast "ABSOLUT IDIOTISK". Jag tror att alla kan se själva designen och typsnittet framför sej utan någon närmare förklaring.
#785 och #801 har ändå något gemensamt (förutom att båda är pedofiler då...), de är båda väldigt ärliga. #801 försäkrar att "du kan defensivt lita på mig".
Citera
2026-07-16, 20:53
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
#785 och #801 har ändå något gemensamt (förutom att båda är pedofiler då...), de är båda väldigt ärliga. #801 försäkrar att "du kan defensivt lita på mig".
Ja, både #785 och #801 var väldigt ärliga med sina avsikter. Märkligt nog tvärstannar den där ärligheten alltid i exakt samma ögonblick som Dumpen dyker upp. Då övergår dom genast till att bli idiotiska istället.
Citera
2026-07-16, 21:06
Medlem
Arvid-Kriklunds avatar
Citat:
Ja, samtalet med den gnyende och ynklige #746 är någonting alldeles extra. Ens egna bekymmer kommer liksom lite på skam när man hör den där lille skiten böna och be till ingen nytta.
Ja det var verkligen en lisa för själen.
Mina problem känns inte alls så stora längre.
Dom känns inte längre som några problem alls faktiskt, stackars Svante.
Jag tyckte det var speciellt käckt när hon upplyste honom om att dom absolut måste publicera, dom hade ju jobbat på artikeln i 3 månader, det var ett gediget material!
Citera
2026-07-16, 21:24
Medlem
Otto Flicks avatar
Usch, de där detaljerad loggarna var fan hemska att läsa om vad han utsatt barn för tidigare. Han var verkligen rakt på sak med fiskarmamman och vilade inte på hanen. Här kan det nog finnas riktiga brottsofffer.

Snälla dumpen, lägg kuk-och sprutbilder under spolier så man måste klicka för att öppna dem.

Citera
2026-07-16, 21:51
Medlem
Jag söker konfrontationen där en homogädda utgav sig själv för att vara fiskare när han blev konfronterad. Och han hade en lång utläggning om detta. Var dryg till sin attityd. Kom dit på cykel? Hallänning? 30-40 år? Publiceringen skedde nog för över ett år sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in