Citat:
Ursprungligen postat av
tindravarg
Men #746 är ju också en redig avart! Paranoid, defensiv, omständig, varvar att ha hundar som slickar han i röven med att förgripa sig på småbarn. Han skriver ju att han gjort saker mot en ettåring och en fyraåring. Jag har barn och vill bara slita fejset av fanskapet! Och så hålla på med djur - alltså det är naturvidrigt och så äckligt så det finns inte ord.
Ja, visst är han genomrutten. #746 är mitt absoluta hatobjekt, tro inget annat. Han diskuterades så pass flitigt häromdagen så att någon föreslog att han borde få en egen tråd. Risken att han glöms bort är minimal för vi håller minnet av honom levande, så att säja. Just i inlägget om att damma av gamla gäddor hoppade jag över att nämna den äckliga hemorrojden enbart för att också uppmärksamma Veberödssadisten #601 som är mitt andra hatobjekt. #746 kommer dock alltid toppa min lista över arroganta pedofiler med grandios självbild. Han skulle ju absolut inte hamna på Dumpen, så smart som han var...😅 Samtalet med Sara efter konfrontationen är en gäddklassiker!