2026-07-13, 14:18
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClueless
Precis som du säjer finns det för och nackdelar med att damma av gamla gäddor, men jag tror att fördelarna ändå överväger. Gamla gäddor ska inte inbilla sej att dom blir bortglömda bara för att nya förmågor presenteras. Just för tillfället hoppar jag över mitt hatobjekt #746 och slår istället ett slag för Veberödssadisten #601, numera boende i Lund. Friska gärna upp minnet med hans chattlogg. Konfrontationen är inte särskilt spännande, men hade kunnat bli riktigt sevärd om fanskapet hade blivit påkörd när han flydde rakt ut i trafiken. #601 är en alltigenom rutten individ.

Men #746 är ju också en redig avart! Paranoid, defensiv, omständig, varvar att ha hundar som slickar han i röven med att förgripa sig på småbarn. Han skriver ju att han gjort saker mot en ettåring och en fyraåring. Jag har barn och vill bara slita fejset av fanskapet! Och så hålla på med djur - alltså det är naturvidrigt och så äckligt så det finns inte ord.
Citera
2026-07-13, 14:36
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindravarg
Men #746 är ju också en redig avart! Paranoid, defensiv, omständig, varvar att ha hundar som slickar han i röven med att förgripa sig på småbarn. Han skriver ju att han gjort saker mot en ettåring och en fyraåring. Jag har barn och vill bara slita fejset av fanskapet! Och så hålla på med djur - alltså det är naturvidrigt och så äckligt så det finns inte ord.
Ja, visst är han genomrutten. #746 är mitt absoluta hatobjekt, tro inget annat. Han diskuterades så pass flitigt häromdagen så att någon föreslog att han borde få en egen tråd. Risken att han glöms bort är minimal för vi håller minnet av honom levande, så att säja. Just i inlägget om att damma av gamla gäddor hoppade jag över att nämna den äckliga hemorrojden enbart för att också uppmärksamma Veberödssadisten #601 som är mitt andra hatobjekt. #746 kommer dock alltid toppa min lista över arroganta pedofiler med grandios självbild. Han skulle ju absolut inte hamna på Dumpen, så smart som han var...😅 Samtalet med Sara efter konfrontationen är en gäddklassiker!
Citera
2026-07-13, 14:45
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ja, visst är han genomrutten. #746 är mitt absoluta hatobjekt, tro inget annat. Han diskuterades så pass flitigt häromdagen så att någon föreslog att han borde få en egen tråd. Risken att han glöms bort är minimal för vi håller minnet av honom levande, så att säja. Just i inlägget om att damma av gamla gäddor hoppade jag över att nämna den äckliga hemorrojden enbart för att också uppmärksamma Veberödssadisten #601 som är mitt andra hatobjekt. #746 kommer dock alltid toppa min lista över arroganta pedofiler med grandios självbild. Han skulle ju absolut inte hamna på Dumpen, så smart som han var...😅 Samtalet med Sara efter konfrontationen är en gäddklassiker!

Vet du vad jag hade missat samtalet! #746
Citera
2026-07-13, 15:22
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Ja, samtalet med den gnyende och ynklige #746 är någonting alldeles extra. Ens egna bekymmer kommer liksom lite på skam när man hör den där lille skiten böna och be till ingen nytta.
Citera
2026-07-13, 15:25
Medlem
Citat:
Det är något som är värt att lyssna på lite då och då! Så ynkligt! Så stor offerkofta! Och så Saras underbara kommentar: "Vad trodde du? Att du skulle få fruktkorgar och blommor?!" Får nog be MisterClueless om en T-shirt med den texten

Citera
2026-07-13, 15:35
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ja, samtalet med den gnyende och ynklige #746 är någonting alldeles extra. Ens egna bekymmer kommer liksom lite på skam när man hör den där lille skiten böna och be till ingen nytta.

Jag har laddat upp med snacks och läsk här och skrattar högt "Det var hittepå" Och vilken ynklig röst! Snyft snyft! Han var ju sååå kaxig i skrift! Stor i orden men så LITEN på jorden! #746
Citera
2026-07-13, 15:38
Medlem
tindravargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Birds-of-a-feather
Det är något som är värt att lyssna på lite då och då! Så ynkligt! Så stor offerkofta! Och så Saras underbara kommentar: "Vad trodde du? Att du skulle få fruktkorgar och blommor?!" Får nog be MisterClueless om en T-shirt med den texten

"Kan inte ni vara lite tillmötesgående" Haahahahah alltså det här är ju guld! Ynk ynk! Sen fattar inte idioten att det är flera han chattat med #746
Citera
2026-07-13, 16:38
Medlem
Citat:
"Kan inte ni vara lite tillmötesgående" Haahahahah alltså det här är ju guld! Ynk ynk! Sen fattar inte idioten att det är flera han chattat med #746
Man borde sätta sig och skriva ut hela samtalet

Citera
2026-07-13, 17:05
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:

Ja, #746 offerkofta är så stor och bylsig att han nästan drunknar i den. Det är verkligen inte klädsamt. Men det säjer ändå något om hans självbild. I början av samtalet tror han ju på allvar att han ska lyckas krångla sej ur knipan, men långsamt kryper verkligheten på...😈 T-shirt kommer på posten. Tror att jag ska skicka en till #746 också. Den kommer att klä honom mycket bättre än den där offerkoftan.
Citera
2026-07-13, 17:11
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
Man borde sätta sig och skriva ut hela samtalet

Tanken har faktiskt slagit mej också. 😄 Annars var det en fiffig användare här i tråden som föreslog att någon borde starta en hemsida för legendariska gäddcitat. Bland alla konfrontationer, samtal och chattloggar finns det ju gott om guldkorn. #785s "Ärlig och absolut inte idiotisk." borde i så fall pryda själva startsidan.
Citera
2026-07-13, 17:18
Medlem
Citat:
Tanken har faktiskt slagit mej också. 😄 Annars var det en fiffig användare här i tråden som föreslog att någon borde starta en hemsida för legendariska gäddcitat. Bland alla konfrontationer, samtal och chattloggar finns det ju gott om guldkorn. #785s "Ärlig och absolut inte idiotisk." borde i så fall pryda själva startsidan.
Men för helvete, jag dör! 🤣🤣🤣
Om jag ska skicka in en jobbansökan någon gång ska jag skriva det som överskrift, "Ärlig och absolut inte idiotisk". Borde ju vara ett kanonsäkert sätt att få jobbet!

Senast redigerad av Birds-of-a-feather 2026-07-13 kl. 17:21.
Citera
2026-07-13, 17:20
Medlem
MisterCluelesss avatar
Citat:
#746 har lite för svårt att förstå sådana där triviala saker. Han står över sådant nämligen, för han är fullt upptagen med att hålla luften kvar i sitt till bristningsgränsen uppblåsta ego.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in