2026-07-16, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Samt gratis, miljövänligt och alla inblandade blir glada!

Exakt!
Och för kärlekspar, kittar sex ihop paret än mer. Dessutom kan fertila personer skapa barn via sex!

Sex, det är grejer det!
Citera
2026-07-16, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Exakt!
Och för kärlekspar, kittar sex ihop paret än mer. Dessutom kan fertila personer skapa barn via sex!

Sex, det är grejer det!

Jaså det kan dem! Vilken tur att du upplyser oss om det! För det hade vi inte vetat annars!

Och snygg subtil pik du fick in där mot Bimbodeluxe!
Citera
2026-07-16, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Det i sig är inte udda, men du är ju vad jag förstår gift med barn så ja det är lite udda att böga runt då. Du verkar inte förstå sociala koder riktigt.

Men kära du. Jag är trogen! Men innan jag träffade min nuvarande partner, så har jag seriöst dejtat/haft seriösa förhållanden med folk av båda könen.

Jodå, jag förstår mycket väl sociala koder. Dock inte dessa som primärt gör att jag är trogen, utan det är snarare primärt för att jag genuint älskar min partner och bara vill ha min partner sexuellt. Vi är av olika kön kan jag ju tillägga. Och ja: min partner vet om att jag är bi.
Citera
2026-07-16, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Ojojoj. Var är genuspedagog Merapi när man behöver henne? Herregud vilken dynga du slänger ur dig. Och du lyckas med konststycket att vara extremt sexistisk mot både män och kvinnor med detta inlägg.

Du hävdar att det inte är kvinnligt att lyfta tungt på gymmet och flexa sina muskler. Prova att gå in på någon kvinnlig fitnessinfluencers kommentarsfält och släng ur dig det påståendet så kommer du få veta att du lever

Samma sak med att köra sportbil snabbt. Varför skulle inte kvinnor kunna göra det?

Sen när du målar upp dessa beteenden 5-8 som negativa/dåliga beteenden och klistrar etiketten "manligt" på dem är det ju ren och skär misandri du ägnar dig åt.

Att berätta sitt bodycount är inte nödvändigtvis detsamma som att "skryta", för övrigt. Det kan väl göras i flera olika typer av kontexter.

Nej du. Stenåldern ringde och ville ha tillbaka sina könsroller.

Ändra inte kontexten!

Utan tänk dig gymmet med vikter. Ser du kvinnor stå där och lägga på jävligt tungt och sedan stå och flexa med musklerna på gymmet? Det har jag aldrig sett. Men en och annan man och kille har jag sett göra det.

Eller tänk dig stekarn som flexa med sitt kontokort och vill köpa en dyr, snygg sportbil. Som hen sedan kör fort med. Ser du då en man eller en kvinna framför dig?

Flexa om sitt bodycount gör ju inte ens män. Det är mer killar som gör sådant. Och vissa kvinnor enligt din anekdotiska bevisföring.
Citera
2026-07-16, 19:00
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Va? För en vuxen person?

Ska iofs inte säga att jag vet eftersom jag aldrig skulle fråga. Men det känns lågt, om jag hade brytt mig.

Du skulle aldrig fråga eftersom du inte vill ha samma fråga tillbaka.
Citera
2026-07-16, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Du skulle aldrig fråga eftersom du inte vill ha samma fråga tillbaka.
Jag skulle aldrig fråga dels för att jag inte bryr mig och dels för att jag anser att jag inte har med någons förflutna att göra.
Citera
2026-07-16, 19:13
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Jag skulle aldrig fråga dels för att jag inte bryr mig och dels för att jag anser att jag inte har med någons förflutna att göra.

Verkligen? Vad pratar du med folk om? Hur kan man lära känna någon utan att lära sig något om personens förflutna?

Vet du var dina barns pappa är född? Var han gick i skola, eller var han har jobbat tidigare? Allt är ur hans förflutna, menar du att du inte har med det att göra?
Citera
2026-07-16, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Verkligen? Vad pratar du med folk om? Hur kan man lära känna någon utan att lära sig något om personens förflutna?

Vet du var dina barns pappa är född? Var han gick i skola, eller var han har jobbat tidigare? Allt är ur hans förflutna, menar du att du inte har med det att göra?
Absolut frågar man saker när man träffar en ny partner. Men jag anser nog att det är ofint/ointressant att fråga om vissa saker. Men to each their own. Vill du fråga nya partners om deras body count så gör det.
Senast redigerad av Bimbodeluxe 2026-07-16 kl. 19:19.
Citera
2026-07-16, 19:21
Avslutad
Citat:
Men kära du. Jag är trogen! Men innan jag träffade min nuvarande partner, så har jag seriöst dejtat/haft seriösa förhållanden med folk av båda könen.

Jodå, jag förstår mycket väl sociala koder. Dock inte dessa som primärt gör att jag är trogen, utan det är snarare primärt för att jag genuint älskar min partner och bara vill ha min partner sexuellt. Vi är av olika kön kan jag ju tillägga. Och ja: min partner vet om att jag är bi.
Jag menar att det är lite udda om speciellt barnen vet att du bögar. Oavsett om du inte bögar just nu. Förstår du det? Barnen kan ta stor skada av det.

Du pratar om det som att det är helt normalt att pappa dejtat män, så är ju den officiella pk-linjen men i verkligheten tycker folk det är udda.

Citat:
Ändra inte kontexten!

Utan tänk dig gymmet med vikter. Ser du kvinnor stå där och lägga på jävligt tungt och sedan stå och flexa med musklerna på gymmet? Det har jag aldrig sett. Men en och annan man och kille har jag sett göra det.

Eller tänk dig stekarn som flexa med sitt kontokort och vill köpa en dyr, snygg sportbil. Som hen sedan kör fort med. Ser du då en man eller en kvinna framför dig?

Flexa om sitt bodycount gör ju inte ens män. Det är mer killar som gör sådant. Och vissa kvinnor enligt din anekdotiska bevisföring.
Men det är inte ett flex!
För unga män, är det möjligtvis ett flex att säga att man knullat många brudar men som förklarat för dig nu flera gånger så kan kontexten skilja sig enormt.

Om Abdullah 18 år säger till sina polare att han knullat 100 brudar så är det nog ett flex men annars är det inte nödvändigtvis så. Och det finns som sagt andra vägar att veta ungefär hur många någon legat med, som i 2 eller 50.

Citat:
Ursprungligen postat av gum69mo
Det är jätteovanligt att tjejer ligger med 20-40 stycken innan 20 års åldern. Det finns sannolikt ett fåtal som gör det men vanligt är det inte.

Och det skulle vara kul med lite statistik, sålänge den inte kommer från bro-university
Statistikt sett ja, men om 5 % har gjort det så är det 5 av 100 kvinnor, 50 av 1000, 500 av 10 000 osv. Är ju inte omöjligt att man sprungit på en hel del av dem om man inte bor i en håla med färre än 100 unga kvinnor i hela byn.

Det är som att jag skulle säga att det är extremt ovanligt med personer längre än 190cm, för det är extremt få rent statistiskt som är så långa. Färre än 1% globalt.
Senast redigerad av Nyepost 2026-07-16 kl. 19:37.
Citera
2026-07-16, 19:27
Medlem
Citat:
Ändra inte kontexten!

Ja det ser jag kvinnor göra. Ofta. Men jag är ju en frekvent gymbesökare till skillnad från dig. Det är 2026 nu. Massor av kvinnor lyfter tungt och flexar på gymmen.

Citat:

Aldrig sett varken en man eller kvinna göra det.

Citat:

Finns både män, killar, kvinnor och tjejer som berättat för andra om sitt bodycount. Det är ett könsneutralt beteende.

Sluta upp med din sexistiska dynga nu.
Citera
2026-07-16, 20:25
Medlem
De människor som frågar om bodycount i början av dejtingen eller i början av ett nytt förhållande - vad får de ut av det? Har de en tabell som visar hur länge förhållandet kommer hålla i paritet med hur många partnern legat med eller vad går det ut på? Finns det några garantier alls åt någotdera hållet?

Och varför är det helt plötsligt viktigt för gen z men inte för äldre generationer? Påverkan från nykonservativa influencers?

Skriver de in frågan i sin dejtingprofil? Är det därför som 40% av unga killar inte legat så mycket? De stirrar sig blinda på bodycount och går miste om någon som det kunde bli nåt med?
Senast redigerad av gum69mo 2026-07-16 kl. 20:28.
Citera
2026-07-16, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Jag menar att det är lite udda om speciellt barnen vet att du bögar. Oavsett om du inte bögar just nu. Förstår du det? Barnen kan ta stor skada av det.

Du pratar om det som att det är helt normalt att pappa dejtat män, så är ju den officiella pk-linjen men i verkligheten tycker folk det är udda.

Men det är inte ett flex!
För unga män, är det möjligtvis ett flex att säga att man knullat många brudar men som förklarat för dig nu flera gånger så kan kontexten skilja sig enormt.

Om Abdullah 18 år säger till sina polare att han knullat 100 brudar så är det nog ett flex men annars är det inte nödvändigtvis så. Och det finns som sagt andra vägar att veta ungefär hur många någon legat med, som i 2 eller

Låter riktigt jävla stört att berätta för sina barn om sitt sexuella förflutna! Vare sig det är ett heterosexuellt förflutet eller ett homosexuellt/bisexuell förflutet! Så gör man fan inte! Det är gränslöst och faktiskt en form av sexuellt övergrepp att pracka på sina barn detaljer om sitt sexuella förflutna! Det sexuella förflutna pratar jag givetvis inte om med mina barn! Sedan vet ju barnen att jag har haft ex. Någon dag när de är vuxnakanske jag berättar att det är ex av båda könen. .En inte ens då kommer jag prata om mitt forna sexliv!
Menar du att du pratar ned dina barn om ditt heterosexuella sex?! 😡🤬 lägg av med det! Det skadar barn om föräldrarna pratar om sina sexliv med barnen!

Ja. Och kvinnor som också pratar om sina sexuella eskapader och hur många de har legat med, låter i mina öron lika valpigt kill-aktiga som Abdullah. Fattar du bättre då? Okvinnligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in