Citat:
Ursprungligen postat av
SniffTheBeast
Även jag och mina vänner här i Skåne talar om Teamveckan-20. Det är en nationell konspiration!!!
Skämt åsido så är det tragiskt att du blev utfryst under gymnasiet och det är sorgligt att det hade så negativ påverkan, men det som verkar vara det löpande problemet sedan gymnasiet och än idag är att du inte kan ta ansvar för det du säger. Tänk om du hade sagt förlåt direkt när det hände, tänk om du hade tagit ansvar för allt du postat online. Då hade ditt liv nog sett rätt så annorlunda ut och du hade nog fått mer respekt och inte bara varit ett skrattobjekt.
Ja, det är en nationell konspiration.
Men hänt är hänt. Jag hade sagt förlåt direkt den gången, men det lät dina "källor" bli med att berätta om den detaljen och ursäkten var inte godtagbar.
Jag kanske vill bli känd för att vara "skrattobjekt" om ni så uttrycker er. Bara så jag får mer likes, typ 15 k likes på varje video, och bli inbjuden till olika event som Tik Tok kändis/profil och bjuden till att medverka med andra stora Tik Tok profiler. Det är en av mina drivande mål. Glänsa på röda mattan i rampljuset, DET är den Kirk som vill uppnå. Det må ta tid, men förr eller senare kommer jag dit.
Men det är inte bara jag som upprepar skoltiden. Jan Guillou, Solbacka om
kamratuppfostran och dess interna normer och hierarki.