2026-07-15, 21:52
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Som om jag inte försökt med det på den tiden? De lät incidenten vara, sopa under mattan och inte tillsatte en utredning. Jag påpekade till rektorn, som var personligen där när gnistan tändes till, flertal gånger om att göra något åt saken och ge hela klassen någon konsekvens. Men nä nä. Inte infomera alla elevers föräldrar om incidenten och vilka åtgärder som skulle vidtas för att det inte skulle hända igen.

Det var mycket små hysh hysh vibbar som försiggicks bakom dimridån under gymnasietiden i skolans korridorer som alla "kollade bort" efter Teamveckan-20. Förutom jag som såg, hörde och insåg allt som försiggick. Allt jag bevittnade om skrev jag ned och förvarade i min pärm. Misstänksamheter, teorier och bevittnade händelser.
Du inser nog inte att det inte bara var din klass som undvek dig utan de andra årgångarna med. Du är liksom inte lättast på planeten att interagera med.
Citera
2026-07-15, 22:05
Medlem
SniffTheBeasts avatar
Citat:
Och om du har fel om det när de får syn på böckerna?

Jag ljuger inte, återigen.

Jag använder inte min breda spioneri och underrättelseväsendet kunskap till något praktisk eller att använda kunskapen mot någon av illa syfte, även om jag skulle kunna det. Jag läser bara för ren ambitiös nyfikenhet inom den hemliga världen. Jag är inte än professor analytiker inom ämnet som Wilhelm Agrell. Det tar lång tid för vissa att bli väldigt bra i hög grad i vissa ämnen, även om jag har varit insatt i ämnet och läst i sex år så kan jag inte än skriva en vetenskaplig rapport och få MVG.

Jag kan inte heller sammfatta lättförståeligt för någon som inte är insatt i det ämnen som jag har stor vetskap om.

Jag har aldrig varit bra på resonemang, att övertala och argumentera så jag vinner. Jag har inte den förståelsen att kunna det, hur jag än försöker.

Vad har jag inte misslyckats med?

"Jag har aldrig varit bra på resonemang, att övertala och argumentera så jag vinner. Jag har inte den förståelsen att kunna det, hur jag än försöker."

Vad gör du då här? Jag förstår att du är nyfiken på en tråd om dig och vill se vad folk har att säga, men vad är poängen med att skriva här? Du har ju inte kommit hit för att berätta ny information om dig själv, eller för att besvara kritik. Samtidigt så erkänner du själv att du inte kan resonera eller argumentera hur du än försöker, så vad är då syftet att skriva här?
Citera
2026-07-15, 22:29
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Du inser nog inte att det inte bara var din klass som undvek dig utan de andra årgångarna med. Du är liksom inte lättast på planeten att interagera med.
Har du ens träffat mig i person? Kanske dags att göra det?

Jo, de också undvek mig. För att min klass, så fort de kom tillbaka till skolan, spred nyheten till alla. Öra till öra.
Citera
2026-07-15, 22:33
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniffTheBeast
"Jag har aldrig varit bra på resonemang, att övertala och argumentera så jag vinner. Jag har inte den förståelsen att kunna det, hur jag än försöker."

Vad gör du då här? Jag förstår att du är nyfiken på en tråd om dig och vill se vad folk har att säga, men vad är poängen med att skriva här? Du har ju inte kommit hit för att berätta ny information om dig själv, eller för att besvara kritik. Samtidigt så erkänner du själv att du inte kan resonera eller argumentera hur du än försöker, så vad är då syftet att skriva här?
För kul, skriva så fingrarna bränns 😅
Citera
2026-07-15, 22:41
Medlem
SniffTheBeasts avatar
Citat:
För kul, skriva så fingrarna bränns 😅

Var det verkligen så kul när du skrev "DET ÄR INGEN FUCKING LÖGN DIN FUCKING TRÖGA DUMMA FAN!!", eller när du började gorma om hur alla ljuger om våldtäkt?
Citera
2026-07-15, 22:47
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:

Jo, de också undvek mig. För att min klass, så fort de kom tillbaka till skolan, spred nyheten till alla. Öra till öra.
Du antar mycket för att inte veta vilka du skriver med, Kevin. Finns dem med egna erfarenheter av dig från andra årgångarna som delade med sig med. Finns såklart de som sett dina sociala medier med och håller sig på avstånd. Även de som sett dina mycket kontroversiella åsikter och därav håller sig borta.

Du har ingen aning om vilka vi är som skriver här och hur vi känner till dig. Så du borde passa dig med sådana antaganden.
Citera
2026-07-15, 23:27
Medlem
0perators avatar
Citat:

Som vanligt är allt alla andras fel.
Citera
2026-07-16, 05:23
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SniffTheBeast
Var det verkligen så kul när du skrev "DET ÄR INGEN FUCKING LÖGN DIN FUCKING TRÖGA DUMMA FAN!!", eller när du började gorma om hur alla ljuger om våldtäkt?
Blev provocerad och irriterad.
Citera
2026-07-16, 05:51
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Du antar mycket för att inte veta vilka du skriver med, Kevin. Finns dem med egna erfarenheter av dig från andra årgångarna som delade med sig med. Finns såklart de som sett dina sociala medier med och håller sig på avstånd. Även de som sett dina mycket kontroversiella åsikter och därav håller sig borta.

Du har ingen aning om vilka vi är som skriver här och hur vi känner till dig. Så du borde passa dig med sådana antaganden.
Andra årgångarna, dåvarande ettor, tvåor och treor längs mina år på gymnasiet? Jag lade inte så stor vikt på de andra årgångarna för att anteckna ned suspekta utrfrysnings aktiviteter än min egna.

Ja, det må vara så en av faktorerna kring till den långvariga utfrysningen utav min tid då som "kontroversiell" på sociala medier. Men hade jag ingen uppfattning om den detaljen kring varför alla hållde sig på avstånd från mig så långvarigt under kalla kriget.

Alltså gymnasietiden var en ganska avgörande betydelse för mitt liv hur det skulle påverka mig. Innan man kom till gymnasiet så drömde och hoppades man, som de flesta gör innan man börjar på gymnasiet, att skaffa vänner för livet och ha kul och de. Men så blev inte fallet för mig. Jag hade vänster värderingar innan gymnasiet, grundskole tiden hade jag det bra och hade vänner att vara med. Men längs tiden på gymnasiet under "my cold war" så ändrade jag mig till höger värderingar och andra syner ändrades och något hände liksom med mig på gymnasiet. Kan dock inte förklara det, men så var fallet. Att bli utfryst påverka ens liv ganska mycket, ska du förstå.

Vilka är ni då, en hemlig Kirk motståndsrörelse?😏😄 Jag tycker om antaganden, anta teorier. Ni vet, "foliehatt konspirationsteoretiker".
Citera
2026-07-16, 05:55
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Som vanligt är allt alla andras fel.
Skulle du vilja träffa mig i person, se hur jag verkligen är i verkligheten? Är jag verkligen hemsk som många påstår sig om mig? Nu är jag inte under gymnasie åldern längre, jag har förändrats längs åren.
Citera
2026-07-16, 07:46
Medlem
0perators avatar
Citat:
Skulle du vilja träffa mig i person, se hur jag verkligen är i verkligheten? Är jag verkligen hemsk som många påstår sig om mig? Nu är jag inte under gymnasie åldern längre, jag har förändrats längs åren.

Kom Gullmars
Citera
2026-07-16, 09:58
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0perator
Kom Gullmars
1 augusti har jag tänkt åka till Stockholm över dagen, så då kan jag ha vägarna förbi dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in