2026-07-16, 13:12
Medlem
Killar tycker ni det är sexigt med leggings/tights ? Vet flera killar som sagt till mig att dom tycker det är sexigt när tjejer har på sig tights. Jag har tänkt köpa lite sexigare leggings eller typ träningsleggings men jag har rätt stor rumpa hade mycket leggings på mig som tonåring med tunika till som täcker rumpan men killarna jag har träffat vill tydligen inte att man täcker rumpan haha. Vad gillar ni med leggings/tights är det att rumpan ser större ut ?
Citera
2026-07-16, 13:21
Medlem
Balisers avatar
Alltid sexigt på tjejer som inte är för feta, då ser de ut som falukorvar, haha! Det måste alltså fortfarande finnas kurvor (valkar är inte kurvor).
Citera
2026-07-16, 13:22
Medlem
Vita tajta leggings ska ni ha på er. Speciellt om det är stor stjärt.

Ska du ha yogabyxor tycker jag en annan färg. Typ det här: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ7gcbgXgi8BwRsf7koF_k1QTE32Vbyw Cmmund98EhUJg&s=10
Citera
2026-07-16, 13:23
Avstängd
ansluts avatar
Man ser formerna. Nästa som hon vore naken. Har du fet röv är det nog inte många som vill se dig i tights. Man bör ha kropp för det annars ser du bara ut som wt.
Citera
2026-07-16, 13:28
Medlem
daskapitans avatar
Personligen så faller det inte mig i smaken.
Tycker att det ser jävligt billigt ut och WT...
Smaklöst
Citera
2026-07-16, 13:33
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daskapitan
Personligen så faller det inte mig i smaken.
Tycker att det ser jävligt billigt ut och WT...
Smaklöst

Tycker lika dant

Är det fina ben är det väl bra att man får se dom så kort kjol eller kortbyxor att föredra är det en jätte röv och feta ben kan byxor eller lång kjol att föredra

Men det finns säkert som som går igång på fläsk också verkar det som 🤷
Citera
2026-07-16, 13:35
Medlem
Tidigare var det mest fitness och gymbrudar som vågade, och med all rätt kunde bära dessa plagg.
Sen hände det nåt. Varenda fläskfia och pensionerade solarietant, med kort till Friskis&svettis började klä sig i dessa och visa röven!
Cellulitkratrar som endast månen kunde mäta sig med, blev synliga mitt på dagen, och hängrövar ner på baklåren. Saddlebags som kunde passa en Harley Davidson.. fi fan.

Men oroas inte, vi kan sålla!
Du kan fortfarande vara smaklig med ett Katrinplommon i stjärnan i mitten av skinksteken. Med gröna ärtor, kokt potatis och en klick gelé.
Citera
2026-07-16, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anslut
Man ser formerna. Nästa som hon vore naken. Har du fet röv är det nog inte många som vill se dig i tights. Man bör ha kropp för det annars ser du bara ut som wt.

Trodde inte heterokillar gillade platta rövar, en tjej med platt röv ser ju ut som en kille...
Citera
2026-07-16, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonen56
Vita tajta leggings ska ni ha på er. Speciellt om det är stor stjärt.

Ska du ha yogabyxor tycker jag en annan färg. Typ det här: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ7gcbgXgi8BwRsf7koF_k1QTE32Vbyw Cmmund98EhUJg&s=10

Varför just vita leggings ? Vitt blir ju typ genomskinligt så man ser trosorna då är det definitivt ett långt linne som täcker rumpan som gäller isåfall
Citera
2026-07-16, 13:42
Avstängd
ansluts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Trodde inte heterokillar gillade platta rövar, en tjej med platt röv ser ju ut som en kille...

Var nämnde jag platt röv??????
Citera
2026-07-16, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blueberrypie100
Varför just vita leggings ? Vitt blir ju typ genomskinligt så man ser trosorna då är det definitivt ett långt linne som täcker rumpan som gäller isåfall

Du kan ha vita trosor också så syns det inte igenom lika bra.

Men jag vet inte. Det är något med vita byxor bara och att det är oskyldigt
Citera
2026-07-16, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anslut
Var nämnde jag platt röv??????

Ingenstans men vad är det för fel att ha en fet röv ??

"Har du fet röv är det nog inte många som vill se dig i tights. Man bör ha kropp för det annars ser du bara ut som wt."

Jag har inte platt röv iaf snarare tvärtom jag räknas väl som lite större har inte fått klagomål från nån man än
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in