2026-07-16, 09:47
Avstängd
Nu hittade jag originalet som Baron läste transkriptionen av, det är Brandi och Billie som återberättar vad den nära familjemedlemmen sa till dom, så den kvinnliga familjemedlemmen finns inte med på videon. Så det var missledande av mig att skriva att det fanns på video, det är återberättandet som finns.
Citera
2026-07-16, 09:54
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Det är inspelningen, men vill du se den så får du söka på dom som Baron fick videon av. Brandi and Billie.
Just det ja. Jag glömde att du inte ville bli tagen på allvar. Mea culpa.

Citat:
Nu hittade jag originalet som Baron läste transkriptionen av, det är Brandi och Billie som återberättar vad den nära familjemedlemmen sa till dom, så den kvinnliga familjemedlemmen finns inte med på videon. Så det var missledande av mig att skriva att det fanns på video, det är återberättandet som finns.
Minst sagt missledande. Rent av lögn.
Citera
2026-07-16, 09:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Just det ja. Jag glömde att du inte ville bli tagen på allvar. Mea culpa.

Minst sagt missledande. Rent av lögn.
Nej jag fattade det som att Baron läste transkriptionen från en videoinspelning med den kvinnliga nära familjemedlemmen. Jag fattade fel.
Citera
2026-07-16, 10:48
Medlem
Citat:
Nej jag fattade det som att Baron läste transkriptionen från en videoinspelning med den kvinnliga nära familjemedlemmen. Jag fattade fel.
Jag har för mig att någon far/morföräldrer sa att Tyler var oskyldig, iaf vad jag läst här i tråden. Men inget om att föräldrarna ens antytt det.
Citera
2026-07-16, 11:38
Avstängd
Nästa konstighet på listan är dom märkliga meddelanden som Tyler skrev till Lance. Inte många tror att det verkligen är Tyler som skrivit dom. Varför skulle han skriva ett så utförligt erkännande till Lance, som nu i efterhand är i stort sett är det enda så kallade beviset för att Tyler mördade Kirk??
Citera
2026-07-16, 11:52
Medlem
Citat:
Nästa konstighet på listan är dom märkliga meddelanden som Tyler skrev till Lance. Inte många tror att det verkligen är Tyler som skrivit dom. Varför skulle han skriva ett så utförligt erkännande till Lance, som nu i efterhand är i stort sett är det enda så kallade beviset för att Tyler mördade Kirk??
Det är väl lättare att förfalska korta meddelanden?
Citera
2026-07-16, 12:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Det är väl lättare att förfalska korta meddelanden?
Varför skulle det vara lättare?
Citera
2026-07-16, 12:25
Medlem
Citat:
Varför skulle det vara lättare?
Mindre risk för fel.
Citera
2026-07-16, 12:28
Avstängd
Citat:
Mindre risk för fel.
Vad för fel tänker du på? Det är ju inte så att dom behövt förfalska hans handstil.
Att utförligt skriva ner ett erkännande som ger dödsstraff känns inte så trovärdigt enlig mig.
Senast redigerad av Jumpingonthemoon 2026-07-16 kl. 12:30.
Citera
2026-07-16, 12:30
Medlem
Citat:
Vad för fel tänker du på? Det är ju inte så att dom behövt förfalska hans handstil.
Hur en person skriver textmeddelanden, kan vara unikt också.
Citera
2026-07-16, 12:33
Avstängd
Citat:
Hur en person skriver textmeddelanden, kan vara unikt också.
Du har inga problem med att Tyler utförligt skrev ner hur han begick ett brott som ger dödsstraff i Utah och sedan skickade det som sms?
Citera
2026-07-16, 12:37
Medlem
Citat:
Du har inga problem med att Tyler utförligt skrev ner hur han begick ett brott som ger dödsstraff i Utah och sedan skickade det som sms?
Helt möjligt att en person kan skriva det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in